یه سری توضیحات تکمیلی.
توضیح دادنِ کُد به اندازهی نوشتنش سخته. من خیلی سعی کردم تو این متن بهتون بگم که چطور کد رو بخونین تا بیشتر ازش لذت ببرین و البته در کنارش بیشتر شخصیت ـارو درک کنید. گذشته، شخصیت و دلیلِ چیزی که الان هستن توی تک به تک حرفا، کارا و نگاهشون پنهون شده، پس اگه میخوایین بفهمینش باید با دقت بیشتری بخونین:< من از توصیف خیلی چیزا دوری میکنم، هرچند کلیشه ها میتونن خیلی وقتا مفید باشن، ولی اکثر مواقع گفتن و توضیح دادن احساسات به زبون ساده نمیتونه منو و کارکترمو راضی کنه، پس امیدوارم اون چیزی که پشت کاراشون و حرفاشون پنهون کردم رو درک کنید.
گذشته از شخصیت ها، رَوند داستان و موضوع اصلی ـشه، که یه تیکهی بزرگ از ابهامات بخاطر همین بجود اومده. و من تو پاراگراف بعدی بدون اسپویل سعی در توضیحش میکنم.
داستان کُد روی یک سازمان جاسوسی گنده، که خود دولت کره جنوبی رأس ـشه، میچرخه! این سازمان طبقه بندی شده از چندین بخش ـه و همون بخش ـا دوباره زیر مجموعه ـای زیادی دارن که با توجه به مهارت و استعدادشون کارای مختلفی- از آدم کشی تا نجات افراد مهم کشور و بعد تخصصی تر مثل بهم زدن جلسات بین الملی تا داخلی با استفاده از مهارت هاشون و... تشکیل شده.
هدف چان و چانگبین تا به الان، فرار از این بخش، یعنی قتل و آدم کشی و کارای خطرناکی که هر لحظه امکان مرگشون هست، بوده. و هرکدومشون ارتقا پیدا کنن، وارد بخش تخصصی تری که خطر جانی کمتری داره، میشن.
سازمانی که لیدر ـای تیماشو از بچگی پرورش میده. درواقع این نوع سازمان ـا، خود قانونن. قدرت زیادی توی کشور دارن و یا جورایی میشه گفت خود قانونن.
در آینده با این چیزا روبهرو میشیم و در کنار رومنس ـا، وارد اکشن هم میشیم^^اسم گروه ـاشون و خلاصه اش:
Changbin :volunteers hell department(
VHD)
Bang Chan :SPECTER Spy Fox(SSF)
YOU ARE READING
CODE ⁷⁶⁰⁰ 'SKZ'
Fanfiction𝘾𝙤𝙢𝙥𝙡𝙚𝙩𝙚𝙙 ⌝فصل اول: کامل شده⌞ ⌝فصل دوم : کامل شده⌞ هوانگ هیونجین جاسوس مخفی تیم اساساف، به قصد زمین زدنِ سو چانگبین، لیدر تیم رقیب، باهاش ارتباط برقرار میکنه و نترسو بودنش توی نزدیک شدن به یکی از مهره هـای اصلی سازمان، باعث میشه ه...