قبل از خوندن : تم جشن Gilded Glamour رو همونطور که خیلیا میدونین، از مراسم مت گالای امسال ایده برداشتم. توی عکس پایین نمونه لباساش که بین دورهی 1870 تا 1990 میلادیه رو میتونید ببینید. فن ارت بالا هم تقریبا همون لباسیـه که هیونجین میپوشه.
برای اینکه ماموریت رو بهتر درک کنید، قسمتهایی که توی گذشته اتفاق افتاده(یعنی حین نقشه کشیدن برای ماموریت) رو بولد میکنم. قبل عوض شدن صحنه هم یه خط فاصله میذارم.
مکالمههای توی ایربادهای گوششون رو مثل همیشه ایتالیک میزنم.-----------
Music : interlude (Reprise)عمارت بزرگِ کیم ووک، با دیوارای بلند و شیری رنگ، برخلاف ساعاتی پیش رنگ جشن به خودش گرفته بود. گلهای میخک و رز سرتا سر ورودی باغ تا عمارت حد به حد گذاشته شده بودن. بوی عطر ارکیدههای سفید سراسر عمارت رو گرفته بود و تجمل جشن بالماسکه از لباسای گرانقیمت مهمانان، به راحتی قابل فهم بود.
افراد حاضر در تکاپوی جشن بودن. حتی گارسونهایی که میزبان جشن بودن، با ماسکهایی روی صورتشون که هماهنگ با جلیقه شلوار سفید مشکی تنشون بود، درحال پذیرایی از مهمونها بودن. دسر، شراب و غذاهایی که سرو میشد هم مطابق با تم جشن، انتخاب شده بود.
شرابهای خوش رنگ و لعابی که مسلماً نظر هر شراب بازی رو به خودش جلب میکرد، توی جامهای طلایی رنگی توسط گارسونها سرو میشد و نفری بعدی که یکی از گیلاسهای تا نیمه پر شدهٔ از شراب رو با دوتا انگشتش از روی سینی برداشت، هيونجين بود. ماسک طلایی رنگش نیمی از صورتش رو گرفته بود و لباس توی تنش بااینکه از نظر جیسونگ و مینهو حسابی به تنش نشسته بود، زیاد مورد پسند هیونجین قرار نگرفته بود. جز اینکه حس میکرد زرق و برق و تجمل تم گیلدد گلامر ( Gilded Glamour) رو نداره، درواقع هیچ ربطی به تم جشن نداره.
"از قصد این لباس رو تنم کردی مگه نه؟"
از بین دندوناش گفت و لبخند کوتاهی به نگاهای بقیه زد.
' این لباس ضربهی آخره هیونجین.'
هیونجین مطمئن بود که اون پشت داره بهش میخنده. ولی ازش کاری برنمیاومد.
YOU ARE READING
CODE ⁷⁶⁰⁰ 'SKZ'
Fanfiction𝘾𝙤𝙢𝙥𝙡𝙚𝙩𝙚𝙙 ⌝فصل اول: کامل شده⌞ ⌝فصل دوم : کامل شده⌞ هوانگ هیونجین جاسوس مخفی تیم اساساف، به قصد زمین زدنِ سو چانگبین، لیدر تیم رقیب، باهاش ارتباط برقرار میکنه و نترسو بودنش توی نزدیک شدن به یکی از مهره هـای اصلی سازمان، باعث میشه ه...