Bylo deštivé ráno, když jste vyšli ven cítili jste tu zimu a nikde nebylo vidět ani živáčka.
Když otevřel jeho úžasné blankytně modré oči, na hodinách mohl vidět 6.30, což byla jeho obvyklá doba na ranní kávu. Vstal tedy a pomalým krokem, se vydal směr kuchyň, kde následně přivedl vodu k varu a poté si vodou zalil svou ranní instantní kávu. Ta provoněla celý jeho maličký byt. No maličký...
Ono se zdá že je maličký, ale ve skutečnosti velmi prostorný a pohodlný, umístěn v jedné z nejmenovaných uliček v Paříži.
Jelly byl na to jak žili ostatní jeho přátelé velice skromný, hodný a laskavý člověk. Od svých rodičů se odstěhoval velmi brzy, protože otec byl alkoholik a máma nechtěla aby dál zažíval to peklo kdy musel často sledovat jak jeho otec bije jeho mámu. Vždycky se jí ptal, proč od něj neodejde. Odpovědí mu vždy bylo jen: ,,Víš miláčku...to je těžké." A tak to bylo pořád a pořád dokola. Nejednou skončila v nemocnici s pořezanou rukou, ale nikdy Tamira neopustila, protože ho milovala. I když to Juliu stálo mnoho psychického, někdy i fizyckého úsilí.
,,Oh shit. Nikdy jsem to nepochopil," zašeptal z ničehonic do větru.
Měla to být odpověď jedné jeho kamarádce právě na tu otázku, kterou tu řešíme.
,,Pomalu oči zavírám, únavné je to kolem mě. Já sobě sám...,"
Jelly's Pov
Jestli jsem přemýšlel o tom, že bych začal hudební kariéru? Ano. Ale jak jistě víte, ono to není vůbec, ale vůbec jednoduché. A tak jsem začal na internetu všude možně pohledávat kytaristy, baskytaristy. Klidně i kytaristky nebo baskytaristky, kdyź by byla sexy, proč ne?,,Ano?" řekl jsem do telefonu, když zazvonilo navíc neznámé číslo.
,,Ee...umm... tady Joe. Volám správně? Viděl jsem, že sháníte kytairsty."
Moje ucho zpozornělo a celé tělo málem vyletělo z křesla. Ne že bych se zeptal, jestli chce hrát, ale už rovnou jsem si vytáhl papír a tužku, že si zapíšu jméno a číslo a datum schůzky.
,,Ano voláte zprávně. Moje jméno je JellySong a zakládám novou kapelu, která se bude zaměřovat víceméně na rock možná jemnější metal. Měl by jste zájem?"
,,Zní to zajímavě. Věřte že by zájem byl. Můžeme domluvit první schůzku?"
,,Ano. Hodilo by se Vám to zítra? Třeba na 10hodin u Fita?"
,,Ano. Bydlím kousek, takže to nebude problém. Tak tedy v 10 tam. Jen... jak Vás poznám?"
,,Vysoký, černovlasý, potetovaná left hand a naušnice kříže v uchu," řekl jsem a doufal, že můj vzhled nevzbudí obavy.
,,Dobře budu tam."
To šlo rychleji, než jsem čekal.
S touto myšlenkou jsem se rozhodl vzít prázdný papír do ruky a přemýšlet nad textem.
***
Ahoj všem!
Tak se to stalo a konečně jsem dopsala první kapitolu Jellyho! Jsem na to nesmírně hrdá a moc Vám děkuju, že jste pochopili možná skoro roční pauzu, ale teď mám opět chuť psát. V záloze 3 příběhy tak snad bude spokojenost🥰. Ještě jednou moc děkuji za podporu a za motivaci ke psaní a vidíme se u další kapitoly!!!!
LoveYouAll!!!xSongx
YOU ARE READING
𝕁𝕖𝕝𝕝𝕪'𝕤 𝕊𝕠𝕟𝕘
FanfictionMoc rád by vrátil věci, které se staly a staly se špatným způsobem. Ke své kariéře, by šel úplně jinou a hlavně čistou cestou. Do teď mohl být s ní. Ale co když to zkusí? Odpustí mu? Něčeho bude muset nechat. Bude dost silný na to aby to dokázal?