A v tu chvíli, mi přejl mráz po zádech. Jakobych cítil, že se její ruka trošičku pohnula. Ale neviděl jsem to, takže to nemůžu potvrdit. Znovu jsem se vrátil zpět do reality.
Co musím udělat pro to, aby se probudila?
Ona už se ale neprobudí!
Nech toho!Vím, že jsi jenom můj hloupej vnitřní hlas, ale nech toho! Přece jenom proto, že se nám teď daří nebudeme přát smrt někomu, kdo k tomu má bohužel hodně blízko ne?
Jelly Jelly. Ty jsi tak naivní! Potvrdil jsi to vlastní krví! Tak co cheš?
Ji! Chci aby žila. Abych se probudil z tohoto ošemetného snu. Aby byla naživu! Chci s ní mít kupu dětí, barák, prostě rodinu. To chci! Chápeš?
***Mezitím co je Jelly u Mairleene***
,,Takže jsme domluvení?"
,,A nebude z toho mít Váš syn následky? Já bych se nerada zapletla do něčeho, co potom nevýjde," byla z toho úplně rozhozená. Jednou má dělat komparz pro mojeho syna v kapele a už teď to vypadá takhle.
No myslím, že se nám trošičku hrotí plány. Co ty na to?
Tak tak. Ale už jsem tenhle obchod s ďáblem začal, tak ho taky dokončím!
Jistě! Nikdy nezlomný a jde i přes mrtvoly. Doslova!
,,Haló! Na něco jsem se ptala."
,,Jo... ne Jelly s tím problém mít nebude. Ví co je v sázce a pokud bude chtít skuhrat, mám na něj svou metodu," řekl jsem.
Nemusel jsem sice být až tak hrubý, ale holt když chcete podpořit svého syna, tak to nějaké úsilí stojí.
Jelly'sPov
Když jsem odjel od Mairleene, nebylo mi dobře, a tak jsem zamířil do nejbližšího baru. Ne proto, že bych se chtěl opít, nebo nějak zřídit. Ne. Chtěl jsem společnost. Ano mohl jsem zavolat někomu z kapely, ale zatím se jim nechci svěřovat se svým soukromým životem. Ne zatím ne. Mohli by mít nějaké kecy a to by jí mohlo ublížit a to já nechci. Ne teď. A neříkám, že jim něco řeknu ani později.
,,Tak co tentokrát?" vyrušil mě známý hlas z přemýšlení.
,,Je! Tak aspoň něco je stejné... to co vždycky. A dám si to 2x," řekl jsem.
,,Ale!? Nějaké problémy?" a je to tady. Teď se tomu nevyhnu. Musím to říct aspoň barmance, protože jinak z toho všeho zešílím a jediné možné řešení bude asi léčebna a to nechci. Nebo... v tu chvíli bych si samozřejmě nemohl vybrat, že? Ale můj otec by tak vyhrál a Mairleene by se na mě pak dívala skrz prsty.
A to přece nechceme!
,,Já vím, že nechceme."
,,Jelly jste v pořádku? Nechcete si popovídat?" zeptala se. Popovídat?
,,O čem? Sexu, Drogách, Anorexii?... napadá Vás snad ještě něco?"
,,Jste sarkastický Jelly. A já jsem Vám nic neprovedla...,"
,,Já vím. Omlouvám se. Víte ono je to složité. Je to na delší povídání a já už prostě nevím jak dál. Svému otci o tom říct nemůžu, protože by využil situace," řekl jsem. Ani nevím, proč jí to povídám.
,,Já Vám do toho nebudu zasahovat jestli nechcete..., ale pokud by jste potřeboval, jsem tady," řekla. A já se na ní vděčně podíval.
No.... vypadá to, že bar nebude asi to pravé místo pro Tebe.
************
Ahoj Všem!
Moc se omlouvám za menší pauzu, ale stalo se pár věcí, kdy jsem se prostě nechtěla do psaní nutit, protože to potom není ono a i já pak s kapitolami do kterých se nutím, nejsem spokojená. :). Takže Vám děkuji za Vaši trpělivost a za Vaše pochopení a pokračujeme v krasojízdě!!!
Uvidíme se u další kapitolky a Vy mi dejte vědět, jak se Vám 8kapitola líbí!!
-𝒜𝒹ℯ𝓁- 𝒷𝒶𝒶𝓇𝒾-
YOU ARE READING
𝕁𝕖𝕝𝕝𝕪'𝕤 𝕊𝕠𝕟𝕘
FanfictionMoc rád by vrátil věci, které se staly a staly se špatným způsobem. Ke své kariéře, by šel úplně jinou a hlavně čistou cestou. Do teď mohl být s ní. Ale co když to zkusí? Odpustí mu? Něčeho bude muset nechat. Bude dost silný na to aby to dokázal?