Zdravím všechny své příznivce Jellyho ❤️. Vím, že mám tady hodně velkou mezeru v psaní tohoto příběhu nicméně... jsem zpět a můžeme jít spolu na další kapitolku. Nevím kolik jich ještě bude do konce. Každopádně Vám děkuji za Vaši trpělivost a přízeň ❤️.
~BlackSoul~
**************************************
Jerry's PovUž je to pár dní po koncertu. Dav doslova z našich písní šílel až jsem byl sám překvapený. Nečekal jsem takovou reakci. Joey byla ale stejně ta největší fanynka. Stála v zákulisí a vždycky, když přišlo na řadu já a moje sólo, vždy držela ruce v pěst jakože mi drží palce.
Bože! Jak já ji miluju! Budu se opakovat asi už po stý, ale byla to k ní dlouhá cesta a já jsem za ní vděčnej. A sakra moc.,,Dobré ráno princezno," řekl jsem jí, když sešla po schodech zachumlaná v županu.
,,Dobré. Jak to, že jsi už tak brzo vzhůru? Jerry děje se něco? Poslední dobou míváš problém se spaním," řekla starostlivě.
,,Ne lásko. Všechno je v pořádku. Jen jsem pořád ještě tak nějak rozpolcenej z toho koncertu. Nechápu, že jsme měli takovej úspěch," řekl jsem až možná s dětinským nadšením.
,,Jste prostě nejlepší a já už vidím vaši budoucnost. Budete slavní," řekla, a pak se na chvíli zarazila.
,,Děje se něco?"
,,Nne. Já jen, že až budete slavní tak..-,"
,,Tak co? Bojíš se snad, že bych si našel někoho jinýho?" a zvedl jsem obočí.
,,Trošku," přiznala a její tváře v ten moment zčervenaly.
,,Jsi trubka víš to? Moje žárlivá trubka," vtiskl jsem ji pusu na tvář a obejmul. ,,Nikdy Joey. Já nehodlám zapomenout na to, jak těžkou cestu jsme k sobě měli a jak dlouho jsem na tebe musel čekat a že jsme museli projít skoro až peklem přes toho psychopata," řekl.
,,Jerry. No tak,"
,,Co? Je to pravda."
,,To jo, ale já to pak nebudu furt poslouchat, když sejde dolů víš. A já nechci aby se zabil, nebo aby se mu něco stalo."
,,Nestane se mi nic. Ale řekni ... kočko. Když se o mě pořád tak bojíš, proč jsi s ním," trhla jsem sebou a otočila se.
,,Jsem se lekla. Tohle mi nesmíš dělat. Bojím se..-"
,,Jsem s ním, protože ho miluju," řekla a já v tu chvíli na něj udělal úšklebek, který věděl co znamená.
,,Ale o mě se pořád bojíš," dodal. Prostě si to ten hajzl nemohl odpustit.
,,Tak hele. Ty můžeš bejt rád, že jsi vůbec tady. Kdyby bylo mě...,"
,,Tak co? Řekni to. Vyklop to. Přebral jsi mi jí. Tak seď, mlč a nic se ti nestane."
Joey's Pov
Začali se hádat, což není dobrej nápad ani pro jednoho. Nevím co ta látka kterou Jelly tajně bral s ním udělala, ale pod jeho očima se objevily tmavé šmouhy. Nevím jak jinak to nazvat. Jak kdyby, jak kdyby ho něco posedlo.
,,Já ti ji nepřebral. Ona chtěla z toho vztahu odejít a víš moc dobře proč!"
,,Nechte toho oba dva. Tohle nikam nevede a u vás dvou nikdy nepovede," okřikla jsem je, protože už se na to nedalo dívat.
Jerry mi pevně stiskl ruku a já mu jeho stisk oplatila. Moje oči ale směřovaly na Jellyho.
Nezapomeň, že mluvení pomocí myšlenek tady mezi náma ještě neskončilo. Jemu to tak moc nejde, což je pro mě výhoda. Vím, že mě tam uvnitř někde miluješ a já udělám všechno pro to, abych tě získal zpátky. Rozumíš?
Nad tímhle jsem se musela uchechtnout.
Já ale miluju jeho.
Ty už mě nikdy mít zpátky nebudeš.Měl co dělat v tu chvíli, aby se ovládal.
,,No nic hrdličky. Tohle hádání nemá cenu. Kdyby jste něco potřebovali, budu u sebe," řekl, narovnal se a prostě jen tak jakoby se nic nedělo, si to namířil po schodech nahoru. Přitom si v kuchyni ještě nezapoměl vyzvednout hotové kafe, které jsem si ani nevšimla kdy si dal dělat.
,,Psychopat," neodpustil si Jerry poznámku.
Drbla jsem do něj, aby byl zticha a sama se dívala dopředu a jen poslouchala jeho kroky jak jde po schodech.
Nechtěla jsem si to přiznat, ale bála jsem se ho čím dál tím víc.
Jestli se neodstěhuje, tím strachem zešílím.
Někde uvnitř ho ale pořád miluji. V tom se bohužel nemílil.
YOU ARE READING
𝕁𝕖𝕝𝕝𝕪'𝕤 𝕊𝕠𝕟𝕘
FanfictionMoc rád by vrátil věci, které se staly a staly se špatným způsobem. Ke své kariéře, by šel úplně jinou a hlavně čistou cestou. Do teď mohl být s ní. Ale co když to zkusí? Odpustí mu? Něčeho bude muset nechat. Bude dost silný na to aby to dokázal?