Někdy je to opravdu tak, že musíme čekat.
Čekat co se stane v nejbližších: hodinách, minutách, sekundách snad minisekundách. A přesně to teď Jelly nechtěl. Čekal už dost dlouho na to aby ji potkal, ne na to aby ji tak rychle ztratil. Přišla k němu do Fita a vlastně nepřišla. Byl zmatený. Chvílemi nevěděl co dělat.
,,Mairlene?" oslovil ji. Tak se totiž jmenovala. Mairlene...jeho životní láska z dětství, která už kdysi padla a další šance pro něj nepřicházely v úvahu, protože se ani jeden neuměly -k jejich škodě- respektovat. Jinak to byl krásný harmonicky sladěný vztah.
,,Prosím? My se známe?" odpověděla mu.
,,N-ne asi ne... promiň. Jsi velmi podobná mojí první lásce. Omlouvám se, jestli jsem Ti nějak ublížil," skoro zalkl.
,,Hej...v pohodě. Vidím, že jsi asi hodně citlivý. Nechceš mi o tom popovídat?"
Mezitím si ani neuvědomil, že ho z dálky může sledovat Joe. Jakoby na něj úplně zapoměl. Jakoby zapoměl na, na to všechno co chtěl. Slávu, peníze, kariéru... stejně by to všechno dělal pro ni. Aby ji mohl v davu jen zahlédnout. Podívat se jí do očí, věnovat jí svůj nádherný úsměv a rty jí naznačit ,,i love you".. chtěl aby mu naznačila ,,me more"..., ale to byl jen sen skrytý ve hvězdách.
Jelly's Pov
,,A jak se teda jmenuješ?",,Taria. A ty?" zeptala se.
,,Já jsem Jelly... měl jsem se tu sejí s-.... Do háje! Promiň! Hned jsem zpátky," řekl jsem a vystartoval. Někdo vycházel z Fita. Malá osoba. To musel být určitě Joe.
,,J- promiňte, zdovolením. Joe!"
Postava se na mě otočila a vypadala docela sklesle.
,,Promiň... jsi Joe?" přikývl. Ulevilo se mi. ,,Jelly. Někdy neschopný pako. Těší mě," čekal jsem na jeho odpověď. Jeho temně modré oči se na mě jakoby maličko dotčeně podívaly, ale hned na to odpověděl:
,,Joe. Taky mě těší," tak jsem si oddychl.
,,Promiň za ten můj výpadek...," styděl jsem se.
,,Jo... v pohodě... stává se Ti to často?"
Jakoby se snad o Tebe zajímá...
A to Tě ani nezná. Myslím, že bude moc zklamaný. Moc! Až se dozví, že tady možná dlou-....Zahnal jsem toho ducha za hlavu a začal se věnovat Joemu. Přesně!
Musí tady být někdo, kdo to dotáhne do konce když já tu dlou-
,,Au moje hlava," řekl jsem když jsem narazil omylem do sloupu. ,,O čem jsme to mlvili?"
***
Hello!
Vítejte u -Kapitoly 3-... vypadá to velice slibně a já doufám, že se Vám to bude líbit. Kapitoly postupně prodlužuji, či jak se mi zrovna chce. Mějte krásnou Neděli! 💙xSONGx
YOU ARE READING
𝕁𝕖𝕝𝕝𝕪'𝕤 𝕊𝕠𝕟𝕘
FanfictionMoc rád by vrátil věci, které se staly a staly se špatným způsobem. Ke své kariéře, by šel úplně jinou a hlavně čistou cestou. Do teď mohl být s ní. Ale co když to zkusí? Odpustí mu? Něčeho bude muset nechat. Bude dost silný na to aby to dokázal?