-Kapitola 13-

9 1 0
                                    

Jelly'sPov

Já si to všechno pamatuju. Celou konverzaci s ní. Nemám nad tím přemýšlet? Vy by jste se tím nezabývali, kdyby jste po tak dlouhé době mluvili se svou přítelkyní ještě k tomu pomocí myšlenek, určitě by jste to nenechali jen tak.

,,Jelly? Jsi duchempřítomen?"

,,Joe? Ty jsi ještě tady? Měla by jsi jít domů, nepotřebuju opatrovníka," řekl jsem a poté málem spadl.

,,Opravdu Jelly? Tak řekneš mi, co se včera stalo?"

,,Nevím. Musím nad tím přemýšlet. Musím přemýšlet nad tím, jestli se to vůbec stalo. Přeci jen jsem tam šel přímo z baru a nevím, jestli jsem byl opilý, nebo ...," a na chvíli jsem se zamyslel.

,,Střízlivý?"

,,Cože?"

,,No začal jsi větu, tak jsem ji za Tebe dokončila," řekla a dívala se na mě starostlivým pohledem.

,,Promiň. Musím teď působit jako úplný blázen,"řekl jsem.

,,Ale ani ne," zakroutila záporně hlavou, a pak dodala ,,Jen maličko," a zahihňala se.

***
Joe'sPov

,,Kurva!"

Bylo slyšet o pár hodin později.

,,Co se děje?!" vyběhla jsem za ním do patra. ,,Jelly?!"

,,Já vím! Neměl jsem se opíjet a vím, že jsem Ti nechtěl nic tajit, ale bojím se, že si o mě budeš myslet, že jsem úplný blázen!"

Třásl se, jakoby měl zimnici a při tom měl čelo horké. Co horké. Vařící! Nikdy jsem ho v takovém stavu neviděla. Známe se krátce, ale ne zas tak moc krátce.

,,Jelly podívej se na mě," sklopil hlavu ještě níž, než ji měl.

,,Jelly!!"

Potom se na mě konečně podíval, ale to co jsem na chvíli uviděla v jeho očích, mě lehce znervóznilo.

,,Tvoje oči," řekla jsem. ,,Tvoje oči."

Hodil na mě svůj nechápající pohled.

,,Co se děje? Chtěla jsi, ať se na Tebe podívám, tak se dívám Joe," řekl.

,,Tvoje oči," bylo poslední co si pamatuju, že jsem řekla.

Jelly'sPov

,,Tvoje oči," opakovala pořád dokola. ,,Tvoje oči," a pak zavřela Ty svoje.

,,Joe?" chvíli nic, a pak je otevřela.

,,Promiň. Asi už je toho na mě moc, a tak vidím i to, co není," řekla.

,,Já myslel, že nemáme tajemství," prohodil jsem. Ve vzduchu panovala tak nechutně napjatá atmosféra, že by se dala krájet.

,,Nemáme," pak se zvedla a odešla směr balkon. Vím, že bych neměl, ale sledoval jsem ji. Joe byla něčím vyjímečná. Zkrátka měla něco, co Mairlene ne.

A je to tady! Už Ti není dost dobrá? Je v komatu. Nemůže za to sakra!

,,Já vím! A taky jsem nic neřekl!"

,,Ty mě sleduješ?"

Podíval jsem se na ní. Hluboko do jejích očí. I z té dálky mě uchvátily. Došel jsem k ní tak, až jsem stál těsně u ní.

,,Ty jsi tak maličká," byly první slova, co jsem jí řekl. Vřelo to ve mě. Po dlouhé době jsem cítil něco, co už dlouho ne.

Tohle není Mairlenne!

,,Co to děláš?" zeptala se mě, a při tom se mi pořád dívala do očí. ,,Co se s Tebou děje Jelly," a položila mi ruku na obličej.

,,Myslel jsem, že už podobný pocit nezažiju."

,,Co to povídáš? Zažiješ! Až se probudí, tak zažiješ,"řekla a byla si tím tak jistá. Možná víc než já.

,,Já to chci zažít. Ale teď a tady s Tebou. Panebože Joe! Ty necítíš tu chemii?" a lehce a nenápadně jsem se k ní přibližoval. Pořád jsme si hleděli do očí.

,,Jelly. Co by tomu řekli ostatní."

,,Oni nevědí moje soukromí. A nemusí vědět ani to tvoje," pořád jsem ji hypnotizoval. Chtěl jsem to tak moc, že jsem zapoměl na všechno kolem. Chtěl jsem jen ji. Tady a teď. Jen ji.

,,Kurva!" vykřikl jsem, když zazvonil telefon. Otec. Vážně? Teď! Podíval jsem se na Joe. Smála se.

,,Ano? Doufám, že je to důležité!"

,,Měl by jsi sem přijít. Měl by jsi to vidět," řekl skoro tajemně.

,,Vidět? Vidět co? Uvědomuješ si, že je skoro půlnoc?! Pochybuju, že mě tam teď pustí."

,,Když řekneš, že jdeš na moje jméno, tak pustí."

A pak to bez dalšího slova položil.

,,Já musím," řekl jsem směrem k Joe.

,,Takže jsem jen náhražka. Věděla jsem to."

,,Joe...,-"

,,Ne! Nic neříkej! Ani nevím, proč jsem si myslela, že bych alespoň na chvíli mohla být pro Tebe víc. Jdi mi z očí," řekla.

Moje tvrdohlavost mi však zavelela, abych šel k ní a co nejblíž to jde. Ale než jsem k ní stihl dojít, opět jsem upadl. Co se to sakra děje?

***
Helloo!!!
Já Vás všechny MOC zdravím u další kapitolky! A tak jak jsem si myslela, že je Jelly u konce, nebo že se pomalu blíží ke konci, tak jsem se mýlila 😁! Jellyho osud se totiž naplnil malinko jinak a já doufám, že jste rádi tak jako já. See ya!!

𝓐𝓭𝓮𝓵𝓪 𝓿𝓸𝓷 𝓑

𝕁𝕖𝕝𝕝𝕪'𝕤 𝕊𝕠𝕟𝕘  Where stories live. Discover now