24.kapitola

2 0 0
                                    

Zdravím své milé čtenářky a čtenáře! Jsem opět zde s další kapitolkou a já doufám, že jste rádi! Chtěla bych Vám moc poděkovat za to, že jste věrní čtenáři a hlavně za podporu a trpělivost Jellyho klanu, který se stále a to je jen dobře, rozrůstá 🌸....Dost bylo mého mluvení a jdeme na kapitolku ☺️.

Adie 💫
**************************

Joey's Pov

,,To bylo krásné!" řekla jsem, když Jery dohrál. Ty housle mu opravdu jdou a já na něm mohla oči nechat.

,,Děkuju. Snažím se..."

,,A je to perfektní. Vážně," pohladila jsem ho po rameni.

,,Joey. Tohle všechno s tebou je krásné, ale... nechci to dělat všechno potají a každou vteřinou se bát, že se prozradíme, nebo že na to jeden z nich přijde, nebo nedej bože přišel," strachoval se.

,,Proč si myslíš, že na to už někdo přišel. To by se snad...-"

,,Chvíli se mi včera zdálo, že nás někdo sleduje. Nevím, jestli jsem paranoidní, nebo se mi to jen zdálo, ale myslím, že nás někdo viděl," vypadlo z něj.

,,Tak proto jsi takový nervózní. Říkala jsem si co se děje, že jsi neobvykle napjatý,"vypadlo zase ze mě.

,,Proto myslím, že čekají na to, až jim to řekneme."

O pár hodin později - Jerry's Pov

Rád bych o tom všem s Jellym mluvil a doufám, že bude rozumný a pochopí to. Doufám, že se nebude opakovat situace, která byla s jeho otcem a že nebudu muset zabít dalšího člověka. Tak tak jsem z toho vyvázl bez basy.

S Joey jsme se po tom, co jsme si promluvili, dívali na film. Já ho moc nevnímal. Vnímal jsem spíše ji a to jak se ke mě tulí a je spokojená. Nechci jí ničit vztah, který má, ale pokud se rozhodne pro mě.... rád jí budu -snad- do konce života oporou.

Co jsem tak rozjímal sám se sebou, zaslechl jsem klíče v zámku.

,,Joey... Joey. Musím jít do svého pokoje. Beru sebou i jídlo," řekl jsem.

,,C-co je? Co se děje?"

,,Jelly s Nat se vrátili," řekl jsem, a pak nenápadně bez toho aniž by si čehokoliv všimli, nebo cokoliv slyšeli, vyklouzl z jejího pokoje do toho svého.

Tak se mi ulevilo, že to celé nikdo neviděl a neslyšel. Doufám, že se Joey do rozhovoru pustí co nejdříve. Tolik bych si přál být s ní a vedle ní. Jen já a ona. Bez tajností.

Joey's Pov

,,Bylo to super! Jak se tam potom rvali," slyšela jsem smích Natali.

,,Ale hrdličky... tak jak bylo?"

,,Ahoj lásko," přešel ke mě Jelly, objal mě a dal pusu. Musím říct, že už mi to nebylo tolik příjemné jako ještě před pár dny, ale jen kvůli Jerymu jsem nedala na sobě nic znát a pusu mu obětovala.

,,Jelly... mohla bych s tebou prosím mluvit?"

,,Teď? Joey. Teď jsem přišel a je skoro 1ráno. Nepočká to? A kde je vlastně Jery?"

,,Spí. A ne nepočká," řekla jsem a omluvně se podívala na Nat.

,,Dobře. Nat promiň. Musím tady něco probrat s Joey. Pak můžeme dát ještě víno, jestli nebudeš spát," řekl jak kdyby se nechumelilo.

,,Dobře. Počkám tu na tebe," řekla.

Šli jsme ke mě do pokoje.

,,A... vidím, že jsi tu nebyla sama," bylo první co řekl, když vešel.

𝕁𝕖𝕝𝕝𝕪'𝕤 𝕊𝕠𝕟𝕘  Where stories live. Discover now