-Kapitola 25 -

5 0 0
                                    

Zdravím všechny!
Omlouvám se za menší výpadek, ale věnovala jsem se trochu dějové lince nového příběhu ,,BLACKPINK in your Area" a promýšlela, jak to bude s Jellym dál a myslím si, že Vás asi hodně v této kapitolce překvapím a budu ráda, pokud tak tomu skutečně bude! Těším se na Vaše reakce a mnohokrát děkuji za podporu, kterou mi dáváte!
Vaše (𝒶𝒹)𝑒𝑒𝓁𝒾💕
************************************************
Joey's Pov

,,Promiň," bylo poslední co jsem řekla a udělala jsem to, co po mě Mairleen chtěla. Zmáčkla jsem to. Najednou všude začaly houkat sirény a všude byl strašný kouř. Ona tam ležela a on se na ni díval. Vypadalo to opravdu jako scénka z romantického filmu.

,,Jelly! Musíme jít!" podíval se na mě.

,,Ještě chvíli prosím Joe," žadonil. Kolem nás byl kouř a všude houkaly sirény. Vší silou jsem ho od její postele odtáhla.

,,Jednou mi za to poděkuješ."

A běželi jsme co nejdál odsud.
V pokoji bylo čím dál víc kouře. Nevěděla jsem proč to po mě chtěla, ale udělala jsem to. Jemu to nesmím nikdy říct.

O pár minut později co jsme vylezli z nemocnice, byla celá v plamenech.

,,Joey! Ona tam je! Musím pro ni!" a skočil tam. Do těch plamenů.

,,Ne! Jelly!" ale už jsem ho zastavit nestihla. Byl tam. Byl v těch plamenech a já mohla jen doufat, že vyjde živý tak jako tam vkročil.

,,Je někdo uvnitř?" zahučel na mě chlápek vedle mě. Byla jsem z toho všeho úplně mimo. Ani nevím kolik je hodin natož jestli je někdo uvnitř. ,,Slečno haló?"

,,Mh, pro-promiňte. Ano! Je tam můj přítel a jeho dívka, která byla v komatu. Rozhodl se, že ji zachrání," vzlykala jsem.

Jelly'sPov

Když jsem vešel do té hořící budovy, všude byl kouř a nedýchatelno. Nikdy jsem nezažil něco tak vzrušujícího a zároveň nebezpečného. Jediné co jsem věděl bylo, že ji musím najít a zachránit i kdyby se mělo stát já nevim co. A pokud ji nezachráním, tak spolu nemáme asi opravdu být. 

Nevim proč jsem najednou ucítil skoro až nesnesitelnou bolest v zádech. Jakoby mi do nich někdo kopl, úmyslně prokřupl nebo nevím jak to mám ještě lépe popsat.

Pak jsem viděl něco bílého, co letělo směrem nahoru. Zářilo to tak moc, že jsem měl pocit jakobych v jednu chvíli úplně oslepl a pak zase jasně viděl. Nechápu. Sebral jsem se ze země kam mě ta celá událost skolila a věděl, že musím najít její pokoj a zachránit ji. Nesmí umřít!

Co když už ale mrtvá je a Tobě je bohužel předepsán jiný osud s někým jiným.

Teď se mi opravdu nehodí komunikovat s vlastním hlasem. Chci ji! Chci její myšlenky a mluvit s ní, tak jako ještě před chvílí, než se tohle celé stalo a může za to Joe. 100%! Vždycky když se něco podobného stalo, ona byla poblíž.

Věř, že její blízkost v těchto situacích má svůj důvod.

,,Ticho sakra!" zařval jsem na celou hořící nemocnici a všechny ty lidi, které bylo ještě slyšet. ,,Ticho! Tak sakra ticho!" začalo to se mnou cloumat. Před očima se mi dělaly mžitky. Byl jsem spokojený až tehdy když jsem došel k jejímu pokoji a posteli.

Joey'sPov

Hasiči ho šli hledat, ale nevraceli se. Dlouho se nevraceli. Bože! Snad se mu nic nestalo. Nepřežila bych to a do smrti bych měla Mairleene za zlé to, o co mě požádala. Chtěla jsem ho možná až moc pro sebe a nevěnovala pozornost tomu, co on chce. Nevim ani jestli kdy ke mě něco cítil, ale z té naší 'scény' na balkoně jsem pochopila, že je to oboustranné.

A ona to opravdu chtěla? Opravdu chtěla aby jsi to udělala?

Koukala jsem do prázdna a oči se mi pomalu ale jistě začaly zalívat slzami. Pak se v tom plameni ohně objevila postava jemu velice podobná. Vlasy měl na všechny možné strany a ze zad mu vylézal stín, co vypadal jako kdyby měl snad křídla samotného anděla. Vypadal nádherně. V tom ohni to působilo tak famózně, že moje srdce začalo bít tak jako nikdy.

,,Jelly," vykřikla jsem a běžela k němu. Moje nohy mě ale nechtěly poslouchat, ale i přes to jsem sebrala veškerou sílu, která ve mě byla a běžela k němu.

Pak jsem ho viděla padnout na zem a křídla vyrostla úplně.

,,Joey," pronesl do ticha. ,,Proč?"
Neříkala jsem ani slovo. Dobře jsem věděla, že to je jen a jen moje chyba, ale slyšela jsem jak říká abych to udělala.

,,Řekla mi ať to udělám. Chtěla to," a nechala jsem, aby mi klesl až na kolena a odpočinul si.

Přitom se mé oči zaměřovaly na oheň a budovu v plamenech.

Ona tam někde je.

Bylo poslední, co mi proběhlo před očima, dokud jsem se nesložila vedle Jellyho.

𝕁𝕖𝕝𝕝𝕪'𝕤 𝕊𝕠𝕟𝕘  Where stories live. Discover now