- Kapitola 15 -

8 1 0
                                    

Joe's Pov

Po včerejšku jsem byla psychicky unavená, a tak jsem se rozhodla dnes nic nedělat a prostě jen tak být. To mi ale moc nešlo. Sotva jsem se dala trochu do klidu, ale upřímně?... moc mi to nešlo.

,,Dobré poledne!" zakřičel na mě můj starší bratr Phin. Jeho celé jméno je Pheneas, ale stejně jako já jsem Joecy a říká mi zkráceně (stejně tak rodiče a kamarádi Joe), tak on je Phin. Přeci jen je to lepší.

,,Dobré. Víš, že na mě nemusíš řvát a že slyším dobře?" na to se zasmál a přikývl.

Jelly: ,,I need you..."

Cinkl mi telefon, ale dřív než já, ho stihl vzít Phin a zprávu si samozřejmě přečetl a pak se na mě podíval. Měl takový ten svůj tázavý obličej. Ne že by nevěděl, kdo Jelly je, nebo o koho jde, ale...

,,Stalo se něco, o čem bych měl snad vědět?" a otočil mobil směrem na mě.

,,N-ne," ale byla to moc váhavá odpověď.

,,No tak! Víš, že přede mnou nemusíš nic tajit. Jsme jedna krev."

,,To jsi řekl hezky Phine a já to vím, ale tohle je osobní."

,,Ještě se neprobrala?" podívala jsem se na něj s výrazem typu ,,co tím myslíš?"

,,Přítelkyně tvého šéfa."

,,Jak to?-... no to je vlastně jedno. Phineasi tohle je soukromá věc...- ."

,,No tak teď už ne. Podívej," a ukázal mi to, co možná ukazovat neměl.

,,Kurva! Kde jsi to vzal?"

,,Bylo to ráno ve schránce. Spala jsi. Nechtěl jsem Tě budit, ale teď musíš...-," řekl.

,,Musím co? Sakra Phine vymáčkni se!"

,,Teď musíš nepodmínečně za ním!"

Na to jsem mu záporně zavrtěla hlavou. ,,Mm. Ne!" řekla jsem.

,,Jak chceš. Já potom nebudu ten, kdo toho bude litovat..."

,,Pohádali jsme se. Nebude mě chtít vidět a hlavně, já nechci vidět jeho."

Jelly: ,,To tell mě everything will be alright..."

Zase mi cinkl telefon.
To už ale Phin odcházel, protože musel někam jít. Nevím, o jeho soukromí se moc nezajímám, pokud mi sám neřekne.

,,A nezapomeň, co jsem Ti říkal," stihl ještě prohodit.

Sms zpráva, kterou jsem si přečetla, mě na chvíli lehce vyvedla z míry.

Proč tady ještě sedíš?! Čekáš snad, až Tě někdo těch pár metrů odnese na zádech nebo co?

Já jsem řekla, že někam jdu? Nejdu! A zavařil si to sám. Neměl...

Sám sice možná. Ale Ty máš pro něj slabost, to jde vidět! A pokud teď nebudeš jednat a nic neuděláš, bude Tě to kurevsky mrzet.

To je sice možná pravda, ale neměl mě se pokusit zneužít. Kdybych chtěla, klidně bych to mohla nahlásit.

Ale to Ty neuděláš. Viď?

Bohužel...

Jelly'sPov

Podíval jsem se na sebe do zrcadla a nepoznával to, co v něm bylo za odraz. Tohle přece nemůžu být já! Nemohlo se ze mě stát tohle! Nemohla ze mě Mairleene udělat tohle.

Mairleene za to nemůže! Jí to nepřisuzuj! Ty sám jsi se dal po cestě slávy a podepsal jsi, co jsi podepsal.

Teď si nejsem jistý, jestli to nebyla chyba.
Když jsem viděl ten článek v novinách, udělalo se mi hodně zle. Byla to Joe nebo ne? Přece by mě takhle nezradila.

Lidi nemůžeš předvídat. Joe není jediný, kdo o tvé situaci a zároveň slabině ví.

Můj otec? To jsem nedomyslel.
Jen doufám, že to neudělal. To bych ho asi musel ze srdce nenávidět.

I když nenávidět lidi není v mé povaze.

***
Moji milí!
Vítám Vás u 15.kapitoly a doufám, že se Vám líbí!!! I mě samotnou překvapilo, jaké zvraty se v Jellyho životě udají a odehrají! Doufám, že se Vám příběh líbí a děkuji Vám za veškerou Vaši podporu❤️!

Adela von B.

𝕁𝕖𝕝𝕝𝕪'𝕤 𝕊𝕠𝕟𝕘  Where stories live. Discover now