16.kapitola

4 0 0
                                    

Zdravím vás! Jsme už u 16.kapitolky druhé části Jellyho. Když jsem vymýšlela to, že bude druhá část spojená s první, tak jsem úplně nečekala nějak velkou odezvu a ještě jednou Vám moc děkuji 🖤a teď už si užijte kapitolku.

Adie 💫
**********************
Jerry's Pov

Bylo to krásné až do chvíle, než nás zastavili.

,,Nechcete si to nechat na potom? Jerry?"

Ale my jsme se líbali dál.
Poslední co jsem slyšel bylo nějaké ,,tady jsme asi skončili" a pak klepnutí dveřmi. To jediné si pamatuju. Jestli toho bylo víc, nevím.

Líbal jsem ji a nechtěl přestat. Ona však přestala a zadívala se na mě znovu tak jako před tím, než jsme se políbili.

,,Máš někoho?" zeptala se. Na chvíli jsem se spíše tak škádlivě zamyslel a pak jsem ji odpověděl.

,,Ne. Měl jsem přítelkyni, ale ta mě podvedla a až potom, co to udělala se lísala. Já už ji ale nechtěl ani vidět."

,,A jestli se něco stane... chceš to hnát někam dál? Protože já nejsem holka na jednu noc."

Pohladil jsem ji po tváři a dal jí pusu na čelo.

,,Chtěl bych to hnát dál Nat. Od chvíle co jsem Tě uviděl, jsi se mi nevím jak to říct, vryla pod kůži a já už tě z tama nechci vyrvat," řekl jsem.

,,To bylo to nejkrásnější, co mi kdo kdy řekl. Opravdu Jery," řekla a pořád se mi dívala do očí. ,,Děkuju," dodala ještě.

,,Já děkuju," řekl jsem a znova ji políbil. Polibek se stále prohluboval a tentokrát už bez jakéhokoliv zastavení, nebo mluvení. Vzal jsem Nat do náruče a šli jsme směrem do ložnice. Bylo nám asi tak úplně jedno, že je to dům Joey a Jellyho, protože kdyby nás tu nechtěli, tak nás pošlou někde.

Uvědomoval jsem si, že jsme v ložnici, a tak jsem matně nahmatal nohou postel a Nat do ní položil. Ležela přede mnou nahá v celé své kráse. Sklonil jsem se nad ní.

,,Jsi nádherná," zašeptal jsem. ,, Nádherná," řekl jsem po druhé a v sobě cítil takovou vlnu emocí a vzrušení.

,,Ne Jery. Ty jsi krásný! Ještě jsem takhle krásného kluka, muže, neviděla," řekla a mnou znovu projela ta vlna vzrušení. Po tom, co jsem zažil u Joey a Jellyho a musel jsem někoho zabít, jsem to potřeboval jako sůl. A ani na chvíli si nemyslete, že bych chtěl Nat využít. To ani náhodou! Opravdu se mi líbila už od samého začátku, co jsem věděl že existuje a co byla s Joey na první zkoušce naší kapely.

Byli jsme oba nazí. Bez přetvářek.

,,Jsi můj první," zašeptala.

,,Neboj se, budu opatrný," řekl jsem a dál asi nemusím už nic říkat, protože to co se stalo, bylo nádherné!

Bylo to prostě úžasné!
Projela mnou taková euforie jako nikdy předtím a že jsem už nějaké holky měl, ale tohle... to bylo to nejkrásnější!

,,Pane bože!" skoro až vyjekla.

,,Co? Co se děje? Ublížil jsem ti?" měl jsem trochu strach.

,,Nne. Ne právě že ne. Bylo to krásné!" řekla skoro až dětskou radostí.

A to je to, co na ní začínám milovat.

𝕁𝕖𝕝𝕝𝕪'𝕤 𝕊𝕠𝕟𝕘  Where stories live. Discover now