10.kapitola

1 0 0
                                    

Ahojky moji milí čtenáři!
Jellym se pomalu ale jistě prodírá drama za dramatem a já jsem ráda, že se Vám -nebo alespoň doufám -, líbí! Tak to nebudu asi víc obkecávat a řeknu jen, že Vám děkuji za Vaši přízeň a podporu! Obzvláště Jellyho klanu 🫶.

Adie 💫
**********************
Joey's Pov

Do prdele!

,,Ano Joey. Dokud ho nezabiju," řekl znovu.

,,Odejdi! Nemáš v tomhle domě co dělat. Podívej se, co jsi udělal z tvého syn. Co jsi udělal s jeho přítelkyní."

,,Ano vím. Ji jsem zabil a u něj chybí jen kousíček k tomu, aby skončil stejně jako ona."

Zaslechla jsem, jak Jery schází pomalu ze schodů s látkou, která teď moji lásku může jako jediná zachránit. Nenápadné jsem se na Jeryho podívala, aby šel zpátky nahoru.

,,To ti nedovolím!" v tu chvíli jsem na ruce ucítila pevný stisk. Byl to Jelly. Dýchal. Sice pomalu a ztěžka, ale dýchal. Tak se mi ulevilo. Pomalu a jistě se zvedal do sedu. Chvíli v té pozici pobyl, a potom vstanul. Musím přiznat, že jsem ještě nikdy v životě necítila větší hrdost, než jsem cítila teď.

,,My Ti to nedovolíme!"

Jeho otec -nestojí mi ani za to, abych zmínila jeho jméno-, k němu došel a chytil ho pod krkem.

,,Jelly!" vystartovala jsem, ale on mi ještě rukou stihl ukázat, abych zůstala vzadu. ,,Jelly! Pusť ho ty kreténe!"

,,Ale podívejme! Tvoje malá kurvička, si otvírá hubu. Už Ti řekla, co udělala? Tak už Ti to řekla?"

Měla jsem takový vztek, ale věděla, že ničemu nepomůžu, když se rozeběhnu. Přes Jellyho rameno, jsem zahlédla Jeryho s kamerou v jedné a s nožem v druhé ruce.

Bože prosím! Ať tohle skončí!

A druhá věc, o kterou jsem se tak nějak v duchu modlila bylo, abych neomdlela, protože jsem chtěla vědět, jak tohle drama skončí a chtěla jsem být Jellyho oporou.

Viděla jsem, jak se Jery pomalu ale jistě, blíží k Jellymu a jeho otci a ani na chviličku neuhla pohledem.

Jak chytré! Natáčí si to, aby pak dostal nižší trest. Obětuje se pro Vás oba. Jak chytré!

Od Jellyho otce, ho dělil už asi jen krok. Pak se to seběhlo všechno tak rychle, že by se to dalo krásně natočit do jednoho záběru.

Vražda.

První vražda Jeryho.

To budou kurva titulky v novinách! Jedna oběť vs sláva.

Jakmile mi tahle myšlenka proběhla hlavou, chtěla jsem běžet Jeryho zastavit. Ale když jsem si v tom zmatku všimla zbraně, kterou měl za pasem Jellyho otec, okamžitě mě to posadilo zpátky na gauč.

Do hajzlu!

𝕁𝕖𝕝𝕝𝕪'𝕤 𝕊𝕠𝕟𝕘  Where stories live. Discover now