Ahoj všem mým čtenářům/čtenářkám. Chtěla bych Vám jen říct, že Vám neskutečně moc děkuji za Vaši podporu při tomhle příběhu, který píšu už celkem dlouho a pořád se mi ho nechce ukončit a takyže pořád pokračujeme!! A speciálně bych chtěla říct DÍKY Jellyho klanu ☺️🖤. Mám Vás ráda a už to nebudu obkecávat a jdeme na 21.kapitolku!
Adie 💫
***********************************"
Still Joey's Pov,,Opravdu Jeryho nemiluješ?" zeptala se mě uprostřed filmu Nat.
,,Když jsem s ním byla a koukala mu do očí..., nemůžu říct, že mě nezaujal, nebo že se mi ta pusa (i když jsem ji neopětovala), nelíbila... , ale já mám Jellyho," řekla jsem rázně.
,,Já vím. Já jen... uhodil tě, zažili jste spolu toho hodně spíš špatného, než dobrého tak...-"
,,Jsi měla obavy, jestli si to nerozmyslím? Že bych místo Jellyho...-?"
Přikývla.
,,Ano. Jasně. Jellyho jak jsi říkala, miluješ z celého srdce a je pro tebe vším. Ale Jerry... přeci jen... přiznejme si to, je o něco více atraktivnější než Jelly. Nebo alespoň pro mě. Tak se bojím."
,,Já Tě chápu a říkám... byla jen pusa. Nic víc, nic míň. Ano, přitahuje mě a kdyby mě Jelly pustil k vodě i po několikátém snažení..., asi bych do toho s ním šla. To ale doufám nehrozí, takže se opravdu nemusíš bát Nat. Je jen tvůj," řekla jsem.
,,Dobře. A děkuju."
,,A za co prosimtě mi děkuješ?"
,,Že jsi ke mě upřímná. Můžu Ti opravdu věřit a ty víš, že to jsem málokomu nikdy nemohla," řekla. Nebudu lhát. Jasně, že mě to dojalo a o to víc jsem si vyčítala tu pusu s Jerrym a že jsem si dovolila k němu mít nějaké city. A to zrovna když mi bylo nejhůř.
Když mi bylo nejhůř, nebyl tu pro mě ani Jelly, ani Nat, ani nikdo z Jellyho skupiny, kromě Jerryho. Podal mi pomocnou ruku a dokonce i tu citovou.
Sakra!
Neubyla ani chvíle, co jsme pustili film, který byl v půlce a Nat usla.
Tak jsem se rozhodla, že si u toho filmu projdu všechny fotky, které s Jellym mám a že zavzpomínám.
Jerry's Pov
Byly asi 2 hodiny ráno a já nemohl spát. Musel jsem myslet na to s Joey. Bylo, bylo to krásné. I když to byl jen krátký polibek, tak byl krásný. A já ho chtěl znova a rozhodl jsem se, že ho taky znova mít budu.
A budu mít celou Joey.
Zatímco Jelly poklidně pochrupoval, vzal jsem do ruky svůj telefon a vyhledal Joeyino číslo. Bylo tam pořád. I potom, co mi dala jasně najevo, že nemá zájem, tak já jsem stále sám v sobě a pro sebe nepřestal doufat.
Já: ,,Ahoj. Dnes Ti to moc slušelo. Byla jsi krásná! 😘"
A dal jsem odeslat a doufal, že přijde zpráva zpět.
Joey's Pov
Když Nat usnula, vypla jsem si oznámení, abych ji neprobudila, kdyby mi třeba někdo volal, nebo mi Jelly poslal zprávu. To jsem ale nevěděla, že mi přijde zpráva od někoho úplně jiného, než je můj Jelly.
Ještě, než jsem stihla ztlumit oznámení, cinkl mi telefon, a tam byla zpráva:
,,Ahoj. Dnes Ti to moc slušelo. Byla jsi krásná! 😘"
Když jsem se podívala na jméno od koho to je, zděsila jsem se. Pak se můj pohled na chvíli zaměřil na spící Nat. Jelly i Nat spí. Jerry a já spát nemůžeme.
Rozhodla jsem se, že mu napíšu jediné. A to: ,,Terasa"
A doufala jsem, že toho nebudu do smrti litovat.
Na terasu jsem šla, nebo jsem si to alespoň myslela, jako první. Jerry mě předběhl, protože už tam dávno stál opřený o zábradlí a koukal směrem do prázdna. Došla jsem až k němu, otočila se zády k zábradlí a nic neříkala.
,,Takže jsi si to rozmyslela?" zeptal se a když promluvil, tak mi projel mráz po zádech.
,,Nic jsem si nerozmyslela. Přišla jsem Ti říct to, co už jsem Ti říkala a co víš," zašeptala jsem.
,,No tak krásko. Šeptat nemusíš. Oba spí a venku nás nikdo přece neslyší," poodstoupil od zábradlí přímo přede mě a chytil mě kolem pasu. Div jsem nevyjekla.
,,Klid. Buď v klidu a jen se mi podívej do očí," řekl tím svým sametovým hlasem. Byla jsem z něho úplně mimo. Ale úplně.
,,J-jery," vydechla jsem, když mi rukou zajel níž než si mohl dovolit.
,,Ano? Copak Joey?" zašeptal a zajel tam znovu, a přitom se svým rozkrokem, otíral o ten můj a jemně mi vzdychal do ouška.
,,J-jery. Tohle...-"
,,Vnímej to. Vnímej to, co teď děláme. Vnímej tu energii mezi námi. Máte tohle mezi sebou?"
A když se na tu otázku zeptal došlo mi, že ne. Že to co prožívám tady a teď...
,,Vnímáš to?" zeptal se a vyhrnul mi nahoru tričko. Následně mi začal osahávat a dráždit to co by neměl a druhou rukou pokračoval. Pak mi trochu stáhnul kalhotky, olízl si dva prsty a následně je do mě jemně a něžně vsunul. Div jsem nevyjekla.
Byla jsem jako smyslů zbavená, ale nechtěla být sobec, a tak jsem se mu chystala dát svoji ruku do jeho kalhot. Zastavil mě silným vražením prstů tam, kam neměl.
Měla jsi to zastavit Joey, měla jsi to zastavit.
Já nevím... vážně jsem měla?
,,J-jery..." snažila jsem se potichu vzdychat. On se mi stále díval přímo do očí a třel se svým rozkrokem o ten můj.
Pak z ničeho nic přestal a navlékl mi kalhotky zpátky.
,,Počkej? Co se děje? Proč, proč jsi přestal? Bylo to...-?"
,,Co? Úžasný? Skvělý?"
Kývla jsem. On se jen uchechtl a prišel je mě zase tak blízko, jak byl před chvílí.
,,To je možný. Kdyby jsme to ale dokončili, byl by to podle tebe a tvé hlavy přece podvod," uchechtl se.
,,Stejně už jsme s tím začali," řekla jsem. ,,Tak to dokonči. Já Tě o to prosím," žadonila jsem.
,,To mu to ale potom budete muset říct slečno," řekl
No, a potom si asi už domyslíte co se dělo.
Dělo se to, ale to jsem ještě nevěděla, jak moc si to budu vyčítat.
YOU ARE READING
𝕁𝕖𝕝𝕝𝕪'𝕤 𝕊𝕠𝕟𝕘
FanfictionMoc rád by vrátil věci, které se staly a staly se špatným způsobem. Ke své kariéře, by šel úplně jinou a hlavně čistou cestou. Do teď mohl být s ní. Ale co když to zkusí? Odpustí mu? Něčeho bude muset nechat. Bude dost silný na to aby to dokázal?