A tak popíjeli.
Joey a Jelly si na sebe za pár minut natolik zvykli, že zapoměl na svoji lásku, která skoro 5 let ležela nehybně v kómatu. Jeho vinou! Byl by se obviňoval, ale teď, teď se chtěl uvolnit a na nic dalšího nemyslet. O tom přece život hudebníka je ne? Uvolnění. Nemyslet na starosti, na všechno zapomenout.,,A tak kolik nás celkem bude?" překazila mu Joey tuto úvahu.
Jelly se podíval před sebe a zamyslel.
,,No zatím jsme my 2 a ještě potřebujeme bubeníka a -,"
,,Baskytaristu? Umím hrát taky na basu," řekla nadšeně.
,,Jo, ale počkej s tím nadšením. Nebudeš to zvládat všechno. Mám fakt představu, že té basy tam bude méně, než kytary."
Viděl jsem její zklamaný výraz, ale potěšilo mě to. Jen nejsme duo.
Pohled 3osoby
,,Já už to ale fakt nedávám... víš co? Raději půjdu já nevím... někde dělat děvku, než snášet to, jak se ke mě chováš."
,,Moly? Moly?" zatřepala jsem hlavou a vrátila se do reality.
,,Jo promiň ten hrnec. Už...-"
,,Vím, budeš ho za chvîli potřebovat." Ano. Tohle je moje práce. Umývání nádobí v kuchyni. No co? Bydlím sama, tak se musím nějak živit. Nájem a jídlo mi zadarmo nikdo nedá.
Přijmeme baskytaristu/baskytaristku, do naší skupiny zatím o dvou členech. Slibný plat, studio v centru města.
Vzpoměla jsem si na inzerát, který jsem nedávno četla. Jo to by mohlo být fajn.Neříkám, že bych hned sekla s touhle prací, ale jako přivýdělek + to, že by se o mě druzí dozvěděli, že taky něco umím by bylo fajn!
**o pár hodin později**
,,Tak jo...Moly nezapomeň, že máš zítra po dlouhé době volno, tak si ho užij! A vy ostatní v 7 na pozicích," rozdal šéf úkoly a pak jsme se mohli rozprchnout. Když jsem se podívala na hodiny, ukazovaly 22.15... možná bych mohla zkusit domluvit si schůzku na zítřek ohledně té kapely.
Jak dojdu domů, tak tam zavolám.
Sbalila jsem si své věci, šem popřála dobrou noc, pozhasínala a pomaličku si to mířila domů.
****¨
Ahojte!
Vím, že je tato kapitola poněkud kratší, ale všechno má své důvody... navíc jsem vůbec ráda, že jsem se k tomu tu kapitolu dopsat vůbec dostala, protože stěhování není žádná sranda a když se zrovna nestěhuju, tak pracuju :D ... takže thank you for understanding!! :D and love you!
xxSONGxx
YOU ARE READING
𝕁𝕖𝕝𝕝𝕪'𝕤 𝕊𝕠𝕟𝕘
FanfictionMoc rád by vrátil věci, které se staly a staly se špatným způsobem. Ke své kariéře, by šel úplně jinou a hlavně čistou cestou. Do teď mohl být s ní. Ale co když to zkusí? Odpustí mu? Něčeho bude muset nechat. Bude dost silný na to aby to dokázal?