Takže moji milí!
Ne nebojte! Dlouhý proslov to nebude! Jsem moc ráda, že u Jellyho zůstáváte a že se Vám líbí! Děkuju Vám VŠEM MOC ZA PODPORU! 🥰💕.
Vaše (ad)eeli💕
************************************************
Jelly'sPovNějakou dobu jsme nehnutě seděli a nechápali, co se právě stalo. Bylo to jako, když do Vás uhodí blesk. Přímá rána.
,,J-já... omlouvám se. Nevím co to do mě vjelo. Vím, že bych neměla kor když jsem na Tebe za právě toto co se málem stalo u Tebe na balkoně naštvaná."
,,Takže Ty jsi naštvaná vlastně za něco, co jsi sama udělala?! Víš něco Ti řeknu," a zadíval jsem se jí do očí ale ne tak, aby to bylo "nebezpečné".
,,Vy holky jste skvělé!" na chvíli se jí tam ukázalo nadšení, ale já pokračoval. ,,Ale měly byste si ujasnit, co od nás kluků vlastně chcete. Nevím co a jestli něco jsi v mých očích viděla, nebo to byl od Tebe jen tah, jak si mě získat -..."
,,Jelly!" přerušila mě a já zavrávoral a spadl na zem. ,,Nebo co jsi mi popřípadě dala do pití, aby jsi se mnou mohla manipulovat."
Joey'sPov
,,Nebo co jsi mi po případě dala do pití, aby jsi se mnou mohla manipulovat," řekl a to mě vytočilo snad úplně nejvíc, ale i tak jsem ho držela. Je úplně mimo.
Ty jsi mu dala něco do pití? No teda Joe! To bych do Tebe neřekl.
Ještě ty do mě jeď.
,,Já jsem Ti do pití nic nedala a mimochodem by jsi měl uh vážit svoje slova, protože Ti nedoporučuju si mě naštvat," a oddechla jsem si až on se položil na postel a uvelebil.
,,Tak. Teď tady budeš bez odmlouvání a jakýchkoliv spekulací ležet a odpočívat, protože tvůj zdravotní stav to očividně vyžaduje."
,,Ale kapela, Mairleen..."
,,No ty se mi zdáš! Řekla jsem ležet! To všechno počká! Uvidíš."
,,Chápeš mě vůbec?"
,,Někdy ne, ale Ty nechápeš, že to všechno počká a že přednější je tvoje zdraví, a potom se vyřeší všechno ostatní."
Pak už konečně přestal mluvit.
Měl si rozmyslet dřív, jestli postaví na první místo kariéru, nebo život svojí dívky.Můžeš to buď zachránit a nebo tomu dát volný průběh ale ujišťuji Tě, že pokud to nějak zachráníš...
,,Tak nebude můj"
Přesně! Zní to zle, ale aby jsi potom po zbytek života neměla zlé úmysly.
Já to aspoň zkusím...
YOU ARE READING
𝕁𝕖𝕝𝕝𝕪'𝕤 𝕊𝕠𝕟𝕘
FanfictionMoc rád by vrátil věci, které se staly a staly se špatným způsobem. Ke své kariéře, by šel úplně jinou a hlavně čistou cestou. Do teď mohl být s ní. Ale co když to zkusí? Odpustí mu? Něčeho bude muset nechat. Bude dost silný na to aby to dokázal?