Přeji Vám krásné dobré ráno moji milí čtenáři a milé čtenářky 🖤. Já už sedím v práci, místností se šine vůně kávy a připravuji pro Vás kapitolku. Buď vyjde už dnes (středa), nebo zítra (ve čtvrtek). Zdravím taky Jellyho klan a děkuji Vám za vaši přízeň a podporu 🖤
Adie 💫
*********************************
Joey's PovUž je to nějakých 5hodin, co je Jelly pryč.
Říkám si ,,nebuď paranoidní. On se vrátí". Co když se už ale nevrátí? Co když šel zařídit něco, co způsobí, že už se nevrátí? To je moje největší noční můra.,,Ahoj kočko. Nemáš čas?" volala jsem své nejlepší kamarádce Nat. Nejednou se mi to vyplatilo, když nebyl doma.
,,Ahoj! Co se děje? Proboha Joey. Ty modřiny. Co se stalo? Asi jsme se dlouho neviděly, že?"
Na to jsem ji jen kývla.
O hodinu později Joey's Pov with Nat
,,Takže? Co Ti provedl? Nebo co se stalo?"
,,Nechceš si na to raději sednout? Myslím, že je toho dost, co nevíš," řekla jsem.
,,A popcorn k tomu náhodou nemáš?"
Záporně jsem zakroutila hlavou ,,Ten sežral všechen Jery," dodala jsem.
,,Počkej počkej... Ty a Jery, a proto máš ty modřiny?"
,,Ne. Tady máš ještě kafe. Ano. Já a Jerry jsme se líbali. To nepopírám. Modřiny nejsou ale kvůli tomu."
,,Díky.
A Jelly to ví a nic na to neřekl? Nebo nic ti neudělal? To můj bývalý kdyby se někdy dozvěděl, že jsem se s někým líbala, tak mě zbije,"konstatovala.,,A jaký to bylo? Nebo...jaký je Jery?"
,,Nemůžu říct, že špatný," zasnila jsem se na chvíli ,,ale to co jsem udělala bylo špatný! Je to kamarád Jellyho! A Jelly je můj a já to posrala."
Nat jen zakroutila záporně hlavou.
,,Neposrala. Vždycky na to musí být dva Joey. Postel to i on."
,,To je pravda. Proč si to zase dávám za vinu, když za to můžeme oba?"
Nat jen pokrčila rameny.
,,A co Jelly? Co dělal, když se to dozvěděl?"
,,Jelly měl zrovna jeden ze svých záchvatů, takže mě zmlátil. Ale nemohl za to chápeš? Když byl pak v klidu, ještě den potom se mi omlouval."
,,No dobře. A jak to teda bude dál? Cítila jsi při tom líbání k němu něco víc? Nebo chtěl ... sex?"
,,Natálie!"
,,No coco? Nedivila bych se kdyby jo. Nepřijde mi špatný. Má charisma," úplně se nad ním rozplývala jako nad nějakou sexistickou ikonou.
,,Halooo. Země volá Nat. Nat dostav se prosím do obýváku Joey a Jellyho Songa."
,,Že co? Promiň. Přemýšlím tady o tom, proč jste se spolu nevyspali. Jelly by ti to přece odpustil ne?"
Na to jsem jen pokrčila rameny.
,,Ale jo. Určitě odpustil."
,,Možná. Ale za tu cenu, že by náš vztah šel do kytek. To, co jsme se celou dobu snažili vybudovat, by se zbořilo jako domeček z karet."
,,A začal by se stavět nový. S Jerym," zasnila se.
,,No... a nechceš na něj rovnou telefonní číslo?" lekla jsem se a naskočila. Nenápadně jsem se začala otáčet a za námi -nevím jak dlouho-, stáli Jery i Jelly.
,,Do háje Jery! Tohle nemůžete. Copak si nemůžeme ani chvíli popovída"
,,Ahoj lasko!" vypískla jsem po chvíli a objala ho. Byl skoro jako skála. Ruce měl pořád za zády.
,,Jelly? Co se stalo?" byl jako přejetý vlakem. Takhle kamenou tvář jsem u něj ještě nikdy neviděla. Pak vytáhl pravou ruku a něco v ní držel. Nějaký snad náramek?
,,Pro mě?"
Jen přikývl a naznačil abych mu nastavila nohu. Zapl mi ho těsně pod kotníkem.
,,A teď už budeš jenom moje," prohlásil.
,,Ale já jsem jenom tvoje," řekla jsem a podívala se směrem k Jerymu. ,,Mezi náma se nic nestalo. To jen Nat je do něj tak zblblá, že by asi chtěla a on to nevidí," prohodila jsem tak mezi řečí.
Jery na nic nečekal a přešel k Nat. Nevěděla chudák co má dělat a já jsem se škodolibě usmála.
Jery's Pov
,,Ona se mi ale líbí taky," řekl jsem a na to si zkousla spodní ret.
Tomu se nedalo odolat. Pomalu ale jistě jsem se k ní přibližoval a díval se jí do očí. Ona mi to přibližování opětovala a dívala se mi do očí tak, jak nejdéle a nejhlouběji to šlo.
Pak se naše rty spojily. Bylo to tak krásné! Možná teď mluvím jako nějaká 15ti letá holka, ale ještě nikdy jsem necítil to, co při polibku s ní teď a tady. I když jsem cítil pohledy Joey a Jellyho, tak jsem pokračoval dál.
Bylo to tak nádherné.
Dokud nás nepřerušili.
YOU ARE READING
𝕁𝕖𝕝𝕝𝕪'𝕤 𝕊𝕠𝕟𝕘
FanfictionMoc rád by vrátil věci, které se staly a staly se špatným způsobem. Ke své kariéře, by šel úplně jinou a hlavně čistou cestou. Do teď mohl být s ní. Ale co když to zkusí? Odpustí mu? Něčeho bude muset nechat. Bude dost silný na to aby to dokázal?