22.kapitola

2 0 0
                                    

Zdravím všechny svoje čtenáře/čtenářky! Dala jsem si o psaní "minipauzu", protože jsem čekala, až si kapitolku přečtete a přemýšlím nás tím, jak rozvinout příběh "She"... každopádně jsem zpět a Jelly se nám začal ubírat úplně jiným směrem, než jsem měl naplánované a doufám, že jste i tak spokojeni. A teď už jdeme na to ❤️.

Adie 💫
*********************************
Jelly's Pov

Asi někdy kolem 2/3 hodiny jsem se probudil a když jsem se zadíval pořádně do té tmy kolem sebe, Jery tu nebyl.

Asi šel jen na záchod, nebo se napít.

Pomyslel jsem si.
Chvíli jsem se převaloval ze strany na stranu a něco -nevím co-, mi nedalo spát.
Moje kroky se tedy vydaly směr kuchyň, že si dám prášek na uklidnění.

Jak jsem ale procházel kolem terasy, bylo slyšet nějaké hlasy. Nebo spíš... jemný hlásek, který jak kdyby vzdychal? Nebo něco takového. Nedokážu to úplně popsat.

,,To mu to ale budeme muset říct," zaznělo.

,,Stejně už jsme s tím začali. Tak to dokonči. Prosím."

Žadonila ta osoba a já si nebyl úplně jistý, ale v tom hlase jako kdybych slyšel Joey. Je pravda, že náš osobní život v tomhle ohledu nebyl nic moc. Ale tohle... jestli to tam s tím člověkem praktikuje a za mými zády ... to se přece sakra nedělá.

Já... vím, že jsem ti ublížil, ale nemusíš ubližovat i ty mě. A víš, že tohle mi ublíží...

Pokusil jsem se k ní dostat pomocí myšlenek, ale nic. Měla mě jak kdyby vypnutého. Nevnímala.
Popošel jsem o kousíček blíž, ale zároveň tak, abych nebyl vidět a abych se neprozradil.

To, co jsem viděl, nebo spíš koho, mě naprosto odrovnalo.

Jery? To snad nemyslí vážně, že ne? Nedělá to tam právě s mojí holkou a ta moje holka ta....

Si to užívá...

Díky! Můj vnitřní hlas se umí ozvat opravdu ve vhodné chvíli. Rozhodl jsem se ho ignorovat a dál se na tu katastrofu dívat.

Joey si to vyloženě užívala. Nevím, jestli je jen zmatená z toho co se stalo, co jsem jí provedl, nebo.... to táhnou už dlouho takhle a ona se mi bojí to říct.

,,Jelly? Ty nespíš?" ozvalo se za mnou, až jsem se skoro lekl.

,,Je. Ahoj Nat. Ne. Šel jsem se jen napít a trochu se mi zamotala hlava, tak jsem se tu na chvíli opřel. Co ty?"

,,Ale. Já mám takové spaní pořád. Dokoukali jsme s Joey film a usla jsem. No a když jsem se probudila, nebyla tam. Nevíš o ní něco?"

Jen jsem záporně zakroutil hlavou, i když mě to neskutečně moc bolelo a nejraději bych to na ní práskl. To už bych pak ale žádné přátele neměl a zničil bych i kamarádství mezi Natali a Joey. A Jery by mě nenáviděl a určitě by si to nenechal pro sebe.

,,Dobře. Tak si jdi lehnout. Jdu taky," řekla.

A mě napadl ten nejvíc stupidní nápad. Jít s ní...

Natali's Pov

,,Dobře. Tak si jdi lehnout. Jdu taky," řekla jsem.

Rozešla jsem se a po chvíli si všimla, že jde za mnou.

,,Jelly?"

Než jsem stihla cokoliv udělat, nebo říct, on zavřel dveře od pokoje do kterého mě následoval a přitiskl mě ke zdi.

,,Jelly co to...-?"

,,Psst," řekl a přejel mi prsty po ústech. Jel s nimi od úst přes hrudník, bříško, až se zastavil u podbřišku. Cítila jsem jemné lechtání v bříšku.

,,Jelly. Co to děláš? Co se děje?"

,,Jen... jen mě přitahuješ Nat. Chtěl jsem ti to říct už dřív ale... každý jsme měli svůj vztah. Teď už můžu," řekl a rukou pokračoval dál. Měla jsem jen noční tílko a kraťasy, takže to nebylo těžké se tam dostat.

,,Bože," vydechla jsem a zacpala si pusu.

Naklonil se ke mě ještě blíž a přitiskl svůj rozkrok k tomu mému. Nemohla jsem nic dělat, jen si to užívat.

Jelly: ,,Jery se snad zlobit nebude."
Nat: ,,N-nevím, ale pokračuj. Děláš to skvěle."

Mluvili jsme v myšlenkách, aby nás nemohl nikdo slyšet a ty dva, jsme si vypli. Je to hřích? Nemyslím si.

,,Co je? Co se děje?" zeptala jsem se, když Jelly po chvíli přestal.

,,J-já... nezlob se na mě Nat. Ani nevím, jestli to chceš. Jestli raději nechceš Jeryho, nebo já nevím...," pomalu koktal rozhozeně.

,,Ne. Já chci tebe. A je mi jedno, jak jí bude, až se to dozví. Ona taky políbila Jeryho," řekla jsem.

,,Takže souhlasíš se mnou, že si to zaslouží?" řekl skoro až mrazivě hlubokým hlasem, který jsem u něj ještě nikdy předtím neslyšela.

,,Ano. Dokonči to. Já tě o to prosím Jelly. Teď a tady a nehledě na to, co máš za sebou, nebo před sebou," řekla jsem.

On přikývl a začal jednat.

A bylo to tak nádherné, až mi z toho běhal po zádech mráz...

𝕁𝕖𝕝𝕝𝕪'𝕤 𝕊𝕠𝕟𝕘  Where stories live. Discover now