5.kapitola

2 1 0
                                    

Ahojky moji milí!!
Tak jak je vidno, i druhá část Jellyho je napínavá a drama 😁. Ano nějaká část se v Jellym uzavřela, ale bohužel z nemocí a dělání hloupostí, bývají většinou následky. A to je to, co se teď děje a bude dít Jellymu. Takže stay tuned a zdravím Jellyho klan 😌☺️.
Vaše (ad)eeli.
××××××××××××××××××××××××××××××××××
Joey's Pov

Jen maličkost...

,,Tak co se děje?" zeptala jsem se ho po té, co se s posledními silami posadil na vanu. Opět se zhluboka nadechl a vydechl.

,,Víš... myslím, že jsou to následky," řekl konečně a ještě dodal ,,Následky toho, jaký jsem byl hajzl."

,,Cením si už jenom toho, že mi to dokážeš říct takhle do očí Jelly. Ano. Naštvaná jsem byla a pořád jsem, ale to nemění nic na tom, že Tě stále miluju," řekla.

,,Musela jsem být na Tebe před nimi naštvaná. Co si teď bude myslet Nat? Kdoví, jestli se mnou ještě promluví. Ty máš s Jerrym štěstí, ale já se bojím...," řekla jsem.

Chytil mě za ruku.

,,To bude dobré neboj. Pokud jsi opravdu její kamarádka tak jak tvrdí, nenechá Tě nepokoji. Pro tvou informaci, vůbec neřešila to, co jsem Vám tam říkal, ale to, jestli budeš v pořádku," řekl.

,,Děkuju. To ale nemění nic na tom, že jsem na Tebe pořád naštvaná. Navíc si Nat myslí, že jsem od Tebe něco u toho chytla když viděla, že mi není nejlíp," podotkla jsem.

V jeho očích se náhle objevilo opět něco, co nešlo popsat.

Jelly's Pov

Nevěřím tomu, že by se to dalo přenést. Jasně, jsme partneři, ale tohle je snad nemožné. Doufám v to.

,,Vtipálek," řekl jsem nakonec.

,,Ne promiň. Uvědomuju si vážnost situace a jsem ochotný udělat pro Tebe cokoli, protože Tě miluju a chci, aby jsi měla jistotu, že se Ti nic nestane."

Přikývla.
Chvíli jsme jen tak seděli, koukali na sebe. Když chtěla promluvit, tak činil telefon.

,,Něco Ti přišlo," řekla.

,,Mě ne," řekl jsem. ,,Třeba to bude Nat," zvedla obočí.

Nedalo mi to a nakoukl jsem jí přes rameno. Jsem jasnovidec!

N: ,,Joey? Hej seš v pořádku? Nezabila jsi Vás?"

Na to nešlo udělat nic jiného, než se uchechtnout.

,,Hej!" okřikla mě. ,,Nedělá se koukat na cizí zprávy!" řekla přísně a myslela si, jak je vážná. Mě to teda spíš rozesmálo.

,,Ty by jsi měl být rád, že se s Tebou vůbec bavím," řekla a já sklopil oči i s rameny.

,,Já vím," řekl jsem.

,,Potřebuješ něco? Nebo chceš být sama? Zavolat Nat?"

Podívala se na mě pohledem, že se tak najednou starám.

,,Ano starám. Málem jsem teď o tebe přišel a uvědomil jsem si, že jsem se nechoval zrovna nejlíp-..."

,,Jelly. Já jen chci, aby Ti bylo dobře. Chci, aby tohle všechno -i když si za to můžeš sám a choval si se jako hajzl-, skončilo. Chci prostě, aby jsme byli jen my dva a kapela. Chápeš? Žádné skoro křídla, které Ti před pár minutami malém narostly," řekla, napila se vody, která byla položena vedle ní a když jsem chtěl něco říct, pokračovala:

,,Sice nechápu, jak Ti něco takového může růst po cizí krvi v tvém těle, nevím jestli do toho co sis píchal někdo něco přidával, ale chci aby to už bylo pryč," dořekla.

Přikývl jsem.
V zápětí toho přikývnutí, mě napadla ještě jedna věc.

,,A co když to nezmizí. Budeš mě chtít i tak?"

,,Hmm... To se musím zamyslet. Počkej? Samozřejmě, že ano ty blázne! Zeptej se mě ještě párkrát a spinku se proti tobě s Nat i s Jerrym. Což mi připomíná, měla bych ji odepsat, jsou to holčičí rozhovory takže," musel jsem se zasmát.

,,Dobře. Promiň lásko. Už mizím," a dal jsem jí pusu.

Potom, co jsem odešel z jejího pokoje, moje kroky mířily k telefonu, který ležel na konferenčním stolku v obýváku.

Já: ,,Je vzhůru kámo! Joey se probrala!"

Napsal jsem, položil telefon zpět na stůl a šel do kuchyně, že si udělám kafe, když v tom pípl telefon zpět.

Na zprávu jsem se podíval hned, jakmile jsem přišel s kávou do obýváku a sedl si na gauč.

J: ,,Gratuluju kámo! Vidíš! Říkal jsem Ti to! Co to zajít měla oslavit?

,,Joey, lásko?!"

,,Ano?"

,,Půjdu do baru s Jerrym. Zvládneš to tady?"

,,Hlavně žádné kraviny. Já si píšu s Nat a asi propíšem nějaký čas a podíváme se spolu na film. Možná si ji pozvu sem," křikla zpátky.

,,Dobře," došel jsem za ní a dal jí pusu.

,,Máš tu všechno?"

Přikývla.

Dal jsem jí ještě jednu pusu a šel napsat Jerrymu.

Já: ,,Kámo! Sory že až teď. Domluvil jsem se s Joey. Bude s Nat přes chat, takže na pohodu. Za chvíli jsem u tebe."

Vzal jsem mobil, klíče a nazul boty.

Vyrazil jsem směr Jerry a bar a doufám, že se nestane žádná katastrofa.

𝕁𝕖𝕝𝕝𝕪'𝕤 𝕊𝕠𝕟𝕘  Where stories live. Discover now