- Kapitola 9 -

15 1 0
                                    

Jelly'sPov

Od sezení v baru, uplynul nějaký čas a naše kapela šla výš a výš. Máme za sebou menší evropské tour a já tomu stále nemůžu uvěřit, že se to opravdu stalo.

Asi Vás zajímá, jestli jsem si promluvil s barmankou. Sice ne úplně z vlastní vůle -"donutila mě k tomu Joe"-, ale jsem za to rád. Proč? Protože spolu teď tvoříme pár. Ano vím. Možná si řeknete: ,,A co Mairlene? Na ni jsi zapoměl? Jelly Ty jsi nevěrný!". Ale pochopte! Nemůžu být stále ve vztahu s někým, kdo je v komatu a nechat se přes něj vydírat. To je psychicky nezvladatelné! Chvíli ano, ale delší dobu určitě ne. A pak, když se Vás někdo zeptá: ,,Ty máš přítelkyni?" a říct : ,,Jo. Je v komatu už skoro rok", tak Vám ten člověk řekne, že to není vztah a že by jste si měli někoho najít, protože vypadáte hrozně a jde to s Váma z kopce.

Takže jsem to začal řešit bez toho, aniž by mi to někdo řekl a nechal jsem si poradit od Joe. Je to skvělá holka! Díky ní, jsem se nevzdal. A to jsem to chtěl tolikrát vzdát!

,,Jelly miláčku? Co chceš dnes dělat?" , zeptala se mě Fiz. Jmenuje se Feliccitè, ale já jí říkám Fiz.

,,Nevím. Jsem nějaký utahaný. Nezlobíš se?"

,,Pořád na ni myslíš viď? Já jsem jen náhražka toho, aby jsi nebyl sám. Není to tak?"

Tohle mě zaskočilo. Moc! Nemůžu ji říct že ne, ale zároveň že ano. A nebo jo? Pořád na mě koukala tím svým zvídavým pohledem.

,,Ano myslím na ni a ano stavím se za ní. Fezi pochop. Byla to moje holka. Několik let. Říkal jsem Ti co jsme spolu všechno prožili a jak se do komatu dostala. Jak nám oběma lhali a teď i když ona nic nemůže nás poštvali proti sobě."

,,Já to chápu, ale nemůžeš se pořád zaobírat minulostí," řekla a odešla.

Zase to pochop z její strany. Má pravdu.

,,Shit! Já to kurva vím!"

***
Ahoj všem!
Rozhodla jsem se ještě před začátkem nového roku, zveřejnit kapitolku. Chtěla bych do zítra dopsat 10kapitolu, ale nic nemohu zaručit, protože za a)Silvestr za b)chci obnovit covery příběhů. Takže Vám děkuji za trpělivost a kdybysme se "neviděli", tak šťastný nový rok!!!!

Adel-baari

𝕁𝕖𝕝𝕝𝕪'𝕤 𝕊𝕠𝕟𝕘  Where stories live. Discover now