17.kapitola

4 1 0
                                    

Zdravím vás moji milí!
Jsme u 17.kapitolky a stále se neblížíme ke konci. Doufám, že je to pro Vás dobrá zpráva a chtěla bych Vám neskutečně moc poděkovat za Vaši přízeň a podporu! Hlavně Jellyho klanu ☺️.

Adie 💫
************************
Joey's Pov

,,Tak co myslíš lásko. Už můžeme k nám domů?" zasmál jsem se. Nechali jsme Nat a Jeryho u nás doma, aby si mohli užít své okamžiky lásky a něhy a vydali jsme se na procházku, a pak na večeři.

,,Já si myslím, že bysme mohli i když...-," zamyslí se a podívá se na hodiny ,,Bysme jim ještě chvilku mohli dát. Jery je romantik, takže teď bude dělat určitě večeři, nebo proslov," zasmál se.

Upřímně? Tomu jsem se zasmála i já, protože jsem si dokázala představit jak Jery mluví k Nat a ona tím svým pohledem hltá každé jeho slovo. A že je někdy ten její pohled vtipný.

,,Dobře a co budeme dělat?" zeptala jsem se.

,,Vezmu tě na jedno místo, na které jsem tě chtěl vzít už dřív, ale nebyl na to tak nějak čas a prostor. Protože se pořád něco dělo," řekl. Já jen přikývla a následovala ho.

Asi o hodinu později - Nat's Pov

To, co se stalo před chvílí s Jerym, bylo nepopsatelně krásné! Takové vzrušení jako s ním, jsem ještě necítila s nikým jiným. S nikým kdo kdy byl v mojí blízkosti jsem necítila tolik jako s ním a právě proto, jsem ráda a šťastná, že on byl můj první. Po tom všem špatném co se dělo, jsme to oba dva potřebovali a já na něm viděla, že to potřebuje.

,,Copak?" zeptal se.

,,Nic. Jen přemýšlím nad tím, že jsem si zamilovala to, jak jsi před tím napjatý. Jde z tebe taková energie," řekla jsem a napila se pomerančového džusu.

,,Víš... nikdy jsem nespal s holkou, která by to ještě neměla," řekl.

,,Já vím. Nejsem v tom zkušená ale...-"

,,Ne, ticho," umlčel mě. ,,Byla jsi úžasná a hlavně...jsi nádherná. Máš tělo bohyně! Mohla by jsi mít kohokoliv, ale ty? Ty si vybereš mě. Vraha," řekl a začal ztěžka dýchat. V tom okamžiku jsem viděla, jak jeho oči na moment ztmavly.

,,Hej hej. Jery. Nejsi vrah," řekla jsem. Nereagoval. Pořád koukal před sebe. Vstala jsem a šla před něj. Klekla jsem si a vzala jeho ruce do svých dlaní.

,,No tak. Lásko. Podívej se na mě," věnoval mi svůj pohled a zvedl hlavu. ,,Nejsi vrah. Udělal jsi co jsi musel. Zachránil jsi Jellyho. Kdyby jsi to neudělal, tak je teď mrtvý! Takže se přestaň obviňovat! Ano?"

,,P-promiň Nat já... Omlouvám se," řekl a potom mě políbil.

,,V pořádku. Nic se neděje ano? Jsem tady," řekla jsem a on jen přikývl a objal mě.

Joey's Pov

Vyšli jsme kamsi na nějakou nevím. Z prvního zdání to vypadalo jako vezza vyhlídka a u kraje byl stůl se dvěmi židlemi a na něm svíčka. Voněla nádherně.

,,Kde to jsme?" zeptala jsem se.

,,Tam, kde to všechno začalo," řekl a já se opět nechápavě podívala. ,,Musím ti něco říct," dodal.

Chytla jsem ho za ruku a následně obejmula.

,,Poslouchám."

,,Doufám, že se Ti náramek líbí. Stačí jen přikývnout Ano nebo Ne," řekl a já kývla ano a on pokračoval: ,,Musel jsem se Ti podívat na kotník. Musel a je mi teď trapně a i když jsem si myslel, že to v sobě udusím a nic ti neřeknu... nejde to."

,,Jelly? O co tady jde? Proč jsi se musel proboha dívat na můj kotník?" nechápala jsem a vůbec jsem si to nespojovala s tím, co mi potom řekl.

,,Myslel jsem, že jsi ona. Má, nebo měla na kotníku menší tetování. Musel jsem se podívat, ale...-"

,,Nechtěl jsi, abych to věděla. Jelly nezlob se na mě, ale ... Miluješ mě nebo ji?" na chvíli zaváhal.

,,Vidíš? Už ani nemusíš odpovídat," a z rozhledny jsem utekla.

,,Joey! Joey no tak prosím!"

Bylo poslední co jsem slyšela. Běžela jsem ani nevím kam.

Doufám jen že tam, kde bydlím a říkám tomu domov.

𝕁𝕖𝕝𝕝𝕪'𝕤 𝕊𝕠𝕟𝕘  Where stories live. Discover now