Zdravím Vás moji milí čtenáři zase po nějaké době u Jellyho. Jak víte, menší pauzu jsem měla kvůli upírskému příběhu, který jse s názvem "Osud". Na Jellyho jsem teď nově psala, ale rozhodla se ho smazat. Avšak nezapoměla a dnes Vám přináším (netradičně) v Neděli novou kapitolku, kde navážeme na děj, kdy se Jelly a Joey viděli naposledy na rozhledně.
Hope you like it a děkuju za podporu a Jellyho klanu za čekání ❤️🔥Adie 💫
"""""""""""""""""""""""""""""""""""
Jelly's PovVšechny ty zprávy od ní jsem viděl. Viděl jsem a věděl, že mi píše a snaží se mě všemožnými způsoby dostat domů. Já ale nechtěl. Nechtěl jsem s ní mluvit ani pomocí myšlenek. Dal jsem si na ně obrazný zámek a nevnímal jsem, co mi pomocí nich říká.
Jestli mě slyšíš a já vím, že ano... odpověz mi prosím. Vím, že nejsem Mairlene, ale Joey. Můžu ti ale jít okamžitě ze života a můžeš dál Mairlene hledat, pokud ji miluješ víc jako mě. Pochopím to.
Tohle jsem ale už nevydržel.
O tom to není.
Jen jsem si chtěl něco ověřit, protože v určitých chvílích ses chovala jako ona a já to musel vědět. Musel jsem ten kotník vidět. Jery byl jediný, kdo o tom, že to chci udělat věděl.Řekl jsem a byl rozhodnutý, že tím tahle konverzace skončí.
Taky mi už na to nic neodpověděla. Uklidnil jsem se tedy a dál zíral do prázdna. Jaký by to byl asi pocit skočit dolů? Letěl bych? Zachránila by mě ta má křídla, nebo by selhala. A kdyby selhala? Stalo by se mi něco?Tyhle a další podobné myšlenky, se mi honily hlavou při tom zírání do prázdna.
Joey's Pov
,,Tak co? Něco nového?" přišel za náma Jery po nějaké době.
,,Jen mi řekl, že si chtěl ověřit jestli jsem ona a ..., ale nic," rozmyslela jsem si to.
,,A?" podívala se na mě Nat.
,,No dobře. Že jsi to celou dobu Jery věděl, že to chce udělat."
Jery se na mě trochu provinile podíval a pak přikývl.
,,Ano. Věděl jsem to, ale taky jsem mu řekl, že je to supidní nápad a něco ve smyslu, že jestli o tebe chce definitivně přijít, je na dobré cestě. On si to ale nemyslel," řekl na jeden nádech. Skoro tak, že jsem neměla ani možnost ho přerušit.
,,Tak to máš jediné štěstí," řekla jsem.
,,Proč?" podíval se na mě s takovým zvláštním výrazem.
,,Vážně se ptáš? Nat?" otočila jsem hlavu na svou nejlepší kamarádku.
,,Protože by tě buď přizabila, nebo by se s tebou už vůbec nebavila. Co čekáš? Brala by Tě jako podrazáka," řekla za mě.
,,Děkuju," řekla jsem jí a svůj pohled směřovala zpět na Jeryho.
,,Já jen doufám, že se odurazí a přijde k nám a dobrovolně," řekl Jery na to všechno, co mu Natali řekla.
,,Tak to ho asi neznáš moc dobře," musela jsem se nad tím co teď Jery řekl pousmát.
,,No nedívej se na mě tak. On, když se urazí, tak je uražený hodně dlouho a ...-"
,,Ale Joey to samé," dodala Nat a ještě na mě škodolibě vyplázla jazyk. Tak jsem ji nazpátek ukázala prostředníček.
,,Heleee...."
Musela jsem se začít smát.
,,Nojo. Karma je zdarma zlato," řekla jsem a ona na mě hodila zamračený pohled.
Prosím. Jestli mě slyšíš... vrať se. Vrať se a buď zase se mnou.
Neodpustila jsem si poslat mu myšlenku. Vím, že je uražený, ale taky vím..., že mě slyší. Vypnout to úplně nejde. Buď to nejde, nebo jsme ještě nepřišli na to, jak.
A doufám, že ani nepřijdeme. Nechci nic vypínat.
Jelly: ,,Možná se vrátím a možná ne.
To jen na tobě bude záležet, jak moc po tobě moje srdce touží.Jako květina zvadlá sedím tu sám,
proč za mnou nepřijdeš, když miluju tě já...Proč?"
Ozvalo se z ničeho nic centrum myšlenek. To jako skládá píseň? Nebo se o to snaží.
Joey: ,,To se snažíš o písničku, nebo po mě chceš aktivitu?"
Jelly: ,,Zachrání mě moje křídla, nebo ne? Co když skočím a moje srdce nezvadne. Co pak jsem? Kdo potom kurva jsem?"
Wtf?!
,,Hej lidi... nevím, jestli se Jelly snaží složit píseň, nebo báseň a nebo jestli mi píše dopis na rozloučenou," řekla jsem.
,,Proč? Co se děje? Řekni nám to," žadonila Nat.
,,Jerry... Slyšel jsi to?"
Přikývl.
,,A proč já ne?" skuhrala Nat.
Pokrčila jsem rameny.
,,Jery podej papír. Napíšeme to," rozhodla jsem.
Zkusila jsem to napsat do básnického stylu, a potom zazpívat a Jerry k tomu přidal kytaru a svůj metalový hlas.
,,No kurva!"
Zaznělo za zády.
YOU ARE READING
𝕁𝕖𝕝𝕝𝕪'𝕤 𝕊𝕠𝕟𝕘
FanfictionMoc rád by vrátil věci, které se staly a staly se špatným způsobem. Ke své kariéře, by šel úplně jinou a hlavně čistou cestou. Do teď mohl být s ní. Ale co když to zkusí? Odpustí mu? Něčeho bude muset nechat. Bude dost silný na to aby to dokázal?