Chapter 41

2.6K 157 45
                                    

13+, vy perverzačky :D

"Lepší?" uchechtl se, když se odtáhl. Hraně jsem se zamyslela.

"Ne," čertovsky jsem se usmála. Oplatil mi úsměv a znova se mi chtěl přisát na rty, pak se ale zasekl a trochu se odtáhl.

"Bolí tě-"

"Ne, nebolí," zavrtěla jsem rychle hlavou, chytila do rukou tu jeho a přitáhla si ho do polibku. Ruce jsem přesunula dozadu na jeho krk a snažila se ho přitáhnout k sobě co nejvíc to šlo. Niall se usmál do polibku. "Počkat," odtáhla jsem se od něj. Niall se na mě podíval s velkým otazníkem v očích. "První se  musím zbavit tohohle," řekla jsem a palcem ukázala za sebe, na má křídla.

"Stačí je složit, ne?"

"Nebudu si ležet na křídlech," odpověděla jsem pohotově a trochu se na něj zamračila.

"Tak můžeš být nahoře," pokrčil rameny s úsměvem. Podívala jsem se na něj pohledem, který říkal 'děláš si ze mě srandu, že?' "Dobře," vydechl a protočil oči, ale na rtech mu pořád zůstával pobavený úsměv. "Musíš složit křídla a prohnout se tak, abys' měla lopatky co nejblíže u sebe. A prostě je k sobě tlačit," vysvětlil a nedočkavě se na mě podíval. Vsadím se, že mě v duchu popoháněl, ať si co nejrychleji pospíším.

Podívala jsem se na své pravé křídlo a pokrčila ho. Ani jsem nepotřebovala instrukce od Nialla, bylo to jako hýbání rukou.

To samé jsem udělala i s levým křídlem a pak se podívala před sebe.

Postavila jsem se a udělala to, co mi bylo řečeno. Bylo divné se tu před ním tak prohýbat. Ale asi to bylo tím, že jsem do nedávna žila s tím, že takové hlouposti nebudu muset prožívat a řešit. Ha, omyl.

Lopatky jsem k sobě pevně tlačila, když najednou... se moje křídla jen tak vstřebaly do mě. Překvapeně jsem se narovnala. Netušila jsem, že to půjde tak lehce.

Moc času na přemýšlení jsem ale neměla, protože se mi Niall vrhl na rty, přičemž kolem mě obtočil ruce. Vylekaně jsem sebou cukla, ale pak jsem se rychle vzpamatovala a položila své ruce na jeho hruď. Rozevřela jsem od sebe rty, aby do nich mohl vklouznout jeho jazyk, čímž mi začal prozkoumávat ústa. Chytil mě do náruče a rychle přenesl do jeho pokoje, kde mě povalil na postel a rychle ze mě serval tričko, které jsem si stihla obléknout po prvním nezdařeném pokusu. Jeho tričko letělo chvíli po mém. Ruce jsem položila na jeho líce a přitáhla si ho co nejvíce to šlo. Pak jsem dala svou levou ruku na jeho pravé rameno a s pomocí mých nohou jsem ho převrátila na záda. Vyšvihla jsem se na něj, abych mu seděla přesně na rozkroku. Pohnula jsem svou pánví proti jeho, načež on zavzdychal a já se přilepila na jeho pootevřené rty. Rukami jsem bloudila po jeho těle, čímž jsem ho přiváděla k šílenství. Vím to. Pokaždé, když jsem rukami zamířila níže, jeho dech se zrychlil ještě více, ale já pak škádlivě ruce vrátila na jeho rychle se zvedající hruď.

"Betty," zavrčel nesouhlasně. Zákeřně jsem se usmála a mými prsty pomalu obkreslovala jeho svaly. Pak už jsem to nevydržela a po slepu se vydala dolů, k rozepínání jeho kalhot. I když jsem byla stejně nedočkavá jako on, snažila jsem se krotit, a tak jsem si s rozepínáním jeho džínů dávala na čas. Zips jsem stahovala dolů drtivě pomalu, i pro mě. Zoubek po zoubku. Bavilo mě ho provokovat.

Odtrhla jsem se od jeho rtů a zamířila dolů. Prsty jsem zahákla za jeho kalhoty a začala je pomalu stahovat, zatímco rty jsem pomalu klouzala po jeho těle stejným směrem. Pak jsem se rychle nadzvedla a sundala mu kalhoty úplně. Rty jsem vrátila na jeho podbříšek a jazykem pak obkroužila pupík. Zvedla jsem svou hlavu tak, abych si o jeho podbříšek opřela bradu a viděla mu tak do tváře. Měl zavřené oči. Svou rukou jsem jemně přešla po jeho bouli v boxerkách, ale i to stačilo na to, aby hlasitě zavzdychal. Zopakovala jsem to ještě jednou a posunula se nad něj tak, abych byla u jeho rtů, na které jsem se hned přisála. Jednou mou rukou jsem se zapřela u jeho hlavy a druhou, která doteď ležela na jeho podbříšku, jsem nadzvedla lem jeho boxerek a zajela mu tam. Hned jsem chytila jeho penis do ruky a pevně ho stiskla, načež mi Niall vzdychl do pusy. Jeho ruce bleskově položil podél těla a nehty zaryl do matrace. Palcem jsem mu tvrdě přejela po celé délce, zatímco mé rty jsem přes jeho bradu přesunula až na krk, jelikož mi bylo jasné, že se kvůli jeho vzdechům moc líbat nebudeme. Prsty jsem ho obejmula a začala pomalu pohybovat rukou nahoru a dolů, přičemž jsem sem tam silně přejela palcem po jeho žaludu. Jemně jsem ho kousla do krku a pak to místo rychle políbila, načež jsem ho začala sát. Svou ruku jsem najednou vytáhla z jeho boxerek, kvůli čemu se na mě umučeně podíval. Uchechtla jsem se, posadila se a pak se hned nadzvedla, abych mu sundala boxerky. Když jsem se vrátila zpátky nahoru, k němu, jeho ruce mě zastavily dřív, než jsem se vrátila k tomu, s čím jsem předtím skončila. Nechápavě jsem se na něj podívala, ale když se jeho ruky zahákly za mé kalhoty, pochopila jsem, že mu asi není příjemné, když se látka mých kalhot dotýká jeho zcitlivěné kůže.

The haunted church // n.h. (Czech)Kde žijí příběhy. Začni objevovat