Chapter 22

2.4K 168 7
                                    

"Ne, ne, ne, ne. Tam je Man, I feel like mold. Ne Man, I feel like gold." řekla jsem a zdůraznila poslední slovo. 

"Vlastně jsi řekl Chlape, cítím se jako zlato, místo Chlape, cítím se jako plíseň" vysvětlila jsem mu, když jsem si všimla jeho nechápavý výraz.

"A proč se mám cítit jako plíseň?" zeptal se a já si pobaveně dala hlavu do dlaní. Celou dobu, co ho učím tuhle blbou písničku, má k tomu takovéhle blbé připomínky. Ne, že bych tuhle písničku neměla ráda, ale kvůli toho, že ji učím Nialla, mě přestává bavit. 

"Ty se nemáš cítit jako plíseň. To je v té písničce" objasnila jsem mu a v jeho tváři se objevila vtipná grimasa. 

"A jak mám vědět, jak se cítí plíseň?" přikrčil nos a já si povzdychla.

"Proč?" zpřáhla jsem ruce a pro efekt se podívala nahoru. 

"To je jenom přirovnání, Nialle" obrátila jsem se zpátky na Nialla. Významně přikývl, ale já v jeho obličeji pořád nacházela nechápavost. 

"Je to o tom, že se zamiloval do nějaké holky na střední, ale má kluka. Podle něho je ten její kluk debil. Potom je na školním plese, nevím, jestli víš co to je..." odmlčela jsem se a ušklíbla na něho.

"... a je tam sám. Cítí se tam jako plíseň. Tím se myslí, že je tam na obtíž, nebo jak to mám říct..." zamyslela jsem se. Zavrtěla jsem hlavou a pokračovala.

"A pak ta holka, kterou miluje za ním přijde a pozve ho na koncert Iron Maiden. V podstatě na rande. A... tak to vlastně končí..." zamyslela jsem se. 

"Mám pár otázek" poznamenal Niall a já na něj upřímila svoji pozornost.

"Zaprvé... Co je... Iron Maiden?" zeptal se a já se ušklíbla.

"Heavymetalová kapela" odpověděla jsem a sledovala, jak se v jeho obličeji zračí ještě větší zmatenost.

"Co je heavymetal?"

"Hudební žánr."

"Mám ještě jednu otázku" zvedl pravou ruku s nataženým ukazováčkem do nebes. Pozvedla jsem obočí a podívala se na něj pohledem ála Ptej se.

"O kom to je?" zeptal se a tentokrát se nechápavost zračila v mém obličeji.

"Jak to myslíš? Prostě o nějakém teenagerovi" pozvedla jsem ramena a pak je znova svěsila. Tyhle jeho otázky mě začínají nudit.

"Já myslím... Jak se jmenuje?" zeptal se na jednu z dalších absurdních otázek. Na co ten kluk proboha myslí? 

"Nevím. Pojmenuj si ho, jak chceš" protočila jsem oči. V jeho očích se zablýsklo.

"V tom případě to je Jack" vyhrknul rychle.

"A ta holka bude..." zamyslel se a očima se zadíval na strop. 

"Ta holka je Noelle. Vždyť se to tam zpívá na začátku" přerušila jsem ho a on na mě bleskově obrátil pohled.

"Nepamatuješ?" zeptala jsem se. Začal se červenat a trochu se přikrčil. No to si děláte srandu! Já ho to tu tak dlouho učím a on si to nezapamatuje!

Hlavu jsem si dala znova do dlaní, ale tentokrát ne kvůli absurdnosti Niallových otázek, ale kvůli toho, že to, co tu dělám, je vlastně k ničemu. 

"Ale pamatuju si, že se cítí jako plíseň!" vykřikl a nadějně se na mě podíval. Nadzvedla jsem obočí. To si myslí, že mě tohle povzbudí?

"Ano. Ale to jen díky tomu, že jsme to tu před chvílí rozebírali" připoměla jsem mu a on se zpátky skrčil. Zakoulela jsem očima a postavila se.

"Víš co? Teď toho necháme a já se půjdu najíst. Z toho, jak ses mě pořád ptal na ty tvoje otázky mi vyhládlo" řekla jsem a otočila se k jeho dveřím. 

°°°

"Já už si to zapamatuju. Vážně" řekl prosebně Niall. 

"To si mám před tebe kleknout? Já to udělám" varoval mě přísným hlasem a já nadzvedla obočí. 

"Ale notak... Nenuť mě to udělat" zaprosil a ruce spojil dlaněmi k sobě. Pobaveně jsem si hlavu opřela o ruku a dál ho sledovala. Povzdechl si, rozpojil ruce a klekl si. Podíval se mi do očí. Bylo divné dívat se na Nialla dolů, když musím vždycky zvedat hlavu, abych se mu podívala do očí. 

"Prosím" řekl, přičemž prodloužil písmeno i. Povzdechla jsem si a hraně nahodila přemýšlivý výraz. Odpověď mi byla jasná už delší dobu, ale chtěla jsem vědět, kam až zajde. A vidíte? Niall Horan si přede mě klekl jen proto, abych ho naučila obyčejnou písničku. 

S širokým úsměvem jsem se na něj podívala a on přimhouřil oči.

"To znamená buď, že mě tu písničku naučíš, nebo máš v hlavě něco nekalého..." řekl a zadíval se mi do očí, aby z nich vyčetl tu správnou verzi. 

"Uhádl's" řekla jsem a uchechtla se, protože jsem věděla, že nebude vědět kterou z těch verzí jsem myslela. Zmučeně se na mě podíval a já to nevydržela.

"To první" slitovala jsem se a on se zamyslel, která že to ta první byla. Zasmála jsem se. Na jeho tváři se objevil šťastný výraz, když si to uvědomil.

"Už se můžeš postavit" upozornila jsem ho a on se rozpomenul. Postavil se, očistil si kolena a nasadil pocker face. Znova jsem se zasmála a postavila se. Chytila jsem ho za ruku a tahala k jeho pokoji.

V jeho pokoji jsem si hned sedla na postel a on vedle mě. 

"Už jsem si vzpomenul na první větu!" vykřikl najednou, až jsem sebou trhla. 

"Tak se ukaž" zasmála jsem se a on se nadechl. Pak se zasekl a zavzpomínal. Protočila jsem oči.

"Jo, už vím! Her name is Noelle" řekl pyšně a já se uchechtla. Toho sis zapamatoval, pomyslela jsem si ironicky. 

"A teď s melodií" pobídla jsem ho a on se trijumfálně nadechl. Byla jsem zvědavá na jeho hlas, když zpívá. Bála jsem se, že bude skřehotat a tak jsem trošku přivřela oči. Ale opak byl pravdou. I když zazpíval jen tu krátkou větu, strašně jsem si to užívala. Jeho hlas byl sametový a výjimečný. S takovým hlasem bych si ho uměla představit i jako dnešního zpěváka. A já bych byla jeho fanynka číslo jedna. 

"Dobrý..." řekla jsem po chvilce, co bylo mezi námi ticho. Pyšně se usmál a nataženou dlaní se poplácal po hrudi. Zvedla jsem koutky úst do úsměvu a celého si ho prohlédla. Tohle mě bude bavit. Teď jsem si na sto procent jistá, že ho to musím naučit. 

Tak :)) abych řekla pravdu, tahle část se mi psala snad sama :D prsty mi po klávesnici lítali, až jsem je snad ani neviděla :DD Prostě mě to bavilo a doufám, že i vás :)) Možná jste si všimly, že už jsem přidala první část toho mojeho nového příběhu s Liamem... A jestli ne, tak už o tom víte ;) jmenuje se Wrong boy a je za tím to moje známé (CZ!!!) :D budu ráda, když se na to podíváte ;) :)) Si u toho pořád pouštím 1D, jak zpívají Teenage dirtbag a myslím, že už to umím nazpaměť :D (když tak, je to na boku... Já to tak miluju! :D :33) PS.: děkuju za 2K+ přečtení! :O <3 :33   Kami xx

The haunted church // n.h. (Czech)Kde žijí příběhy. Začni objevovat