Chapter 8

3.3K 215 5
                                    

Nic.

Oči jsem měla zavřené a ruce na okně. Pomalu jsem otevřela oči a podívala se na svoje ruce. Neříkal Niall, že když se toho dotknu, odmrští mě to?

Niall se nechápavě postavil vedle mě a očima kmital mezi mnou a oknem.

"Jak to?" zeptal se a dál si mě prohlížel. Poškrábal se na zátylku a pohled zvedl na mě.

"Vždycky, když jsem se okna dotkl já, odmrštilo mě to," pokrčil rameny a pak je znova svěsil. Zamyslela jsem se.

"Co když to působí jenom na... upíry?" zeptala jsem se opatrně. Pořád se mi nechtělo přijat fakt, že upíři existují.

"To je možný," znova se poškrábal na zátylku. Připadalo mi to roztomilé. Rychle jsem zavrtěla hlavou. Ne! Musím s tím přestat. On není roztomilý a tečka!

"Kvůli toho jsem měl ty okna zakrytý," podíval se na okno a pak zpátky na mě. Já se naopak podívala za něj na okno, které nebylo zakryto celou dobu.

"Ale tamto není zakryté...," protiřečila jsem a ukázala na okno za ním. Podíval se tím směrem a potom se s úsměvem otočil zpátky na mě. Polkla jsem a posunula se od okna ke stěně.

"To abych viděl, co děláš," řekl a přiblížil se. Chtěla jsem se posunout dozadu, ale byla jsem namáčklá na stěně. Jeho úsměv se změnil v úšklebek. Chytil mě za ruky a dotáhl k posteli. Vystrašeně jsem se podívala na postel a pak se otočila k Niallovi. Ten mě rychle povalil na postel tak, že jsem ležela na zádech a on byl nade mnou.

"Čas si hrát," uchechtl se a sklonil se k mému krku, na kterém mi začal sát citlivou kůži. Dobře věděl moje slabé místo z minula. Ruce jsem dala na jeho hruď a snažila se ho odtáhnout. Po chvilce marné sebeobrany se Niall posadil. Rychle jsem se taky posadila. Zadívala jsem se do jeho modřenek a přestala se hýbat. Zase jsem si je prohlížela. Bylo až neskutečné, kolik odstínů modré v nich měl. Kvůli prohlížení jeho očí jsem vůbec nezaregistrovala, že byl pár milimetrů ode mně. To jsem si uvědomila až když se rty dotkl těch mých. Chvilku jsem se jen šokovaně dívala před sebe. Pak jsem odmítala spolupracovat, ale když se jeho neodolatelné oči znova otevřely, nevydržela jsem to. Ruce jsem dala do jeho vlasů a přitáhla si ho blíž. Rty jsem začala pohybovat a tiskla jsem se k němu co nejblíž. Niall se na posteli posunul ke stěně, o kterou se opřel. Já jsem si na něj instinktivně sedla obkročmo a dál synchronizovaně hýbala rty. Srdce mi bušilo do hrudě tak hodně a rychle, až jsem se bála, že mi z ní vystřelí. V bříšku mi létaly milióny motýlků, kteří vytvářeli krásný pocit. Trošku jsem se na něm zavrtěla ve snaze se k němu přiblížit. Niall se ode mě odtáhl a zavzdychal. Potom se na mě s úšklebkem podíval a drsně se přisál na můj krk. Nadzvedla jsem hlavu, aby měl lepší přístup a užívala si ten pocit. Jeho ruce zabloudily k lemu mého trička, které mi rychle sundal. Na nic jsem nečekala a taky mu sundala tričko. Vtom se Niall odtáhl.

"Jsi panna?" zeptal se rychle a zadýchaně a já se na něj překvapeně podívala. Nevypadá na typ, kterého by to zajímalo. Zakroutila jsem hlavou a znova se přisála na jeho rty. Uchechtl se, ale nechal to tak. Po chvíli jsme na sobě neměli ani kalhoty. Jeho ruky mě hladily po zádech a když zavadily o zapínání podprsenky, začal jí rozepínat. Když už to chvilku trvalo, podívala jsem se na něj.

"Promiň. Dlouho jsem to nedělal," pokrčil rameny a omluvně se na mě podíval. Povzdechla jsem si a podprsenku si rozepla sama. Znova jsem se přitiskla na jeho rty. Vůbec jsem nevnímala okolní svět ani svoje svědomí, které mi říkalo, ať toho hned nechám. Moje chtivost byla větší. Niall mi sundal poslední kus oblečení. Nenechala jsem nic čekat a jeho boxerky za chvilku skončily taky v útrobách pokoje. Jeho ruky mě hladily po celém těle. Chvilku se zastavil na zadečku, který jemně zmáčkl. Potom ruce přesunul na boky. Nadzvednul mě a položil na jeho chloubu. Oba dva jsme hlasitě zavzdychali.

"Bože, to mi chybělo," zavzdychal a krátce se na mě podíval. Začala jsem se na něm pohybovat a užívala si ten pocit, když je ve mě. Nevím, kde se to ve mě vzalo. V tu chvíli jsem ho potřebovala. Byl pro mě ta nejdůležitější věc.

Rozpohybovala jsem se ještě rychleji a Niall zakňučel. Líbilo se mi, že jsem nad ním měla moc. V tu chvíli byl zranitelný a znova se mi v hlavě objevilo přirovnání k andělovi.

Zakroutila jsem hlavou a ještě přidala.

"Betty!" vykřikl a zmáčkl mi boky. Celou místností se protkávaly naše vzdychy. Naposledy jsem přirazila a hlasitě vykřikla. Stáhla jsem se kolem Nialla, který se udělal hned po mě. Orosené čelo jsem položila na Niallové rameno a vydýchávala se. Jeho konečky prstů mě hladily po zádech. Uklidňovalo mě to.

Po chvíli hlasitého vydechování jsem se z Nialla svalila na postel. Niall si lehl vedle mě a přikryl nás dekou.

Podívala jsem se z okna a všimla si, že už je černá obloha. Zavřela jsem oči a snažila se usnout. Po chvíli jsem sebou trhla. Niall omotal svoji ruku kolem mého pasu. Překvapením jsem se ani nehla. Typovala jsem si, že vedle sebe usnem, ráno mě Niall vyhodí z věže a bude dělat, jakoby se nic nestalo. To, že mě chytne kolem pasu jsem nečekala. Ale bylo mi to příjemné.

Niall si mě k sobě ještě více natiskl a dal mi lehkou pusu do vlasů. Stále překvapeně jsem čekala, co se bude dít dál.

"Dobrou, Betty," šeptl mi do ucha, trochu se zavrtěl a usnul. Ještě chvíli jsem vstřebávala, co se právě stalo a pak taky usnula.

°°°

Ráno jsem se probudila plná energie. Nechápala jsem to. Otevřela jsem oči a rozhlédla se. Zaraženě jsem si prohlížela pokoj a až pak mi došlo, kde jsem. Na podbříšku jsem ucítila něčí dotyk. Niall. Opatrně jsem sundal jeho ruku a podívala se na něj. Pokojně oddechoval. Jeho tvář byla klidná a šla z ní vyčíst spokojenost. Posadila jsem se a nohy svěsila dolů z postele. Ještě jednou jsem se podívala na rozcuchaného blonďáka a pak upřímila svůj pohled před sebe. Ruku jsem si dala zoufale do vlasů, hlavu sklonila a povzdechla si. V hlavě mi kroužila jedna jediná otázka.

Co jsem to právě udělala?

Nexttttttt!!! :) tak jo... tady jsem se trochu vyřádila :D ;) doufám, že se vám to bude líbit :) psala jsem to na mobilu, takže nevím, jak je to dlouhé -_- mohli by tam dát, kolik slov jsem napsala -_- :D   Kami xx

The haunted church // n.h. (Czech)Kde žijí příběhy. Začni objevovat