S široce rozevřenýma očima jsem se dívala na usmívajícího se doktora nade mnou. Rukou jsem se snažila nahmatat tu Niallovu, kterou jsem ale nikde nezachytila.
"Nialle," špitla jsem a otočila svou hlavu na bok, abych očima prozkoumala pokoj, hledajíc mého blonďáčka. Stejně překvapený jako já stál o dva kroky dál. Když uslyšel své jméno klouzat po mém jazyku, podíval se na mě. Přikročil ke mě a chytil mou napřaženou ruku.
"Ehm, na chvíli vás nechám osamotě, musím si něco vyřídit," usmál se doktor a před opuštěním pokoje na mě mrkl.
"Vidíš? Mrkl na tebe," ušklíbl se Niall, když jsme zůstali sami. Pak se ale upřímně usmál. "Já budu táta," špitl a s hřejivým úsměvem se ke mě sklonil, zastavujíc se těsně před mou tváří a rukou zapírající se vedle mé hlavy.
"A já máma," oplatila jsem mu široký úsměv. To, že jsem těhotná, mě vážně nenapadlo. Měla jsem v hlavě zafixované, jak mi Niall říkal, že spolu nemůžeme mít děti, ale to bylo ještě před tím, než jsme zjistili, že jsem anděl. Živě si pamatuju, jak mě píchlo u srdce, když mi to řekl. Už tehdy jsem ho milovala, jen jsem o tom nevěděla.
"Vsadím se, že to bude nádherná holčička po tobě," řekl a dal mi pusu na nos.
"A nebo sexy kluk po tobě," ušklíbla jsem se a přejela ho pohledem.
"Ne, ne," zavrtěl hlavou, trochu se odtáhl a položil svou dlaň na mé břicho. "Jsem si jistý, že to bude holčička. Cítím ji," zakousl se do rtu a pak se ke mě zpátky naklonil.
"Další upírská vlastnost?" zeptala jsem se, nechápajíc, jak si tím může být tak jistý.
"Dalo by se říct," pokrčil rameny. "Jsem si jist, že tam vevnitř je naše malá, roztomilá holčička."
"Takže se ani nemám ptát doktora na pohlaví," ušklíbla jsem se a v tom se mi zablýsklo v očích. "Že ty ses díval na ten monitor. Proto to víš," zasmála jsem se.
"Ne, upřímně jsem ani nevěděl, co to je a navíc jsem byl naštvaný na toho doktora, že tě osahával," roztomile se zamračil, což mě rozesmálo.
"Ty jsi moje trdlo," vytvořila jsem na svých rtech pobavený úšklebek a pak si ho dlaněmi přitáhla do dlouhého polibku. Byli jsme do sebe tak zabraní, že jsme si ani nevšimli, že se vrátil doktor Payne.
"Vypadá to, že je vše v pořádku," uculil se a upravil si brýle na nose. S Niallem jsme se od sebe odtáhli a podívali se na doktora. "Myslím, že je čas, abych vám řekl-"
"Ne, nechceme nic vědět," skočil mu do řeči Niall a rázně zavrtěl hlavou.
"Dobrá tedy," usmál se pan Payne a zpráskl ruce. "V tom případě už můžete odejít," podal mi mé tričko, když jsem se posadila. Zamumlala jsem tiché "děkuju" a jakmile jsem si ho oblékla, s rozloučením jsme zmizeli z místnosti. S Niallem jsme si navzájem věnovali potutelné úsměvy, přičemž jsme se drželi za ruce.
"No jo, teď jsem si něco uvědomil," zastavil se zaraženě Niall před nemocnicí a podíval se na mě. "Jak to vysvětlíme policii? Na tohle jsme se s Louisem nedomluvili," zeptal se a já se zamyslela. Ale pak jsem jen pokrčila rameny.
"Nevím, ale teď to neřešme. Nechci to teď zkazit," usmála jsem se a on mi oplatil úsměv.
"Máš pravdu," přitakal a svou ruku obtočil kolem mého pasu, přitahujíc si mě blíže k sobě. Daroval mi letmou pusu na spánek a pak jsme se spolu znova rozešli směrem k mému autu. Břicho už mě ani nějak nebolelo, takže cesta domů byla o hodně lepší. Což mi připomíná, že by si někdy měl udělat řidičák i Niall.
Auto jsem zastavila na menším parkovišti, kde jsem měla své vlastní rezervované místo. Spolu s Niallem jsme vystoupili a za chvíli byla jeho ruka opět kolem mého pasu.
"Betty?" zeptal se potichu, když jsme mířili k zadnímu vchodu do budovy.
"Hmm?" zamumlala jsem potichu a svou hlavu si bokem opřela o jeho rameno.
"Víš, jak moc tě miluju?" zeptala se a já se uchechtla a zavrtěla hlavou, přičemž jsem s už připravenými klíči odemkla dveře a následně je za námi zamknula.
"Já to myslím vážně," otočil si mě čelem k sobě a chytil mě za obě paže, jakoby se chtěl ujistit, že nikam neodejdu.
"Ano, Nialle. Taky tě miluju," usmála jsem se a políbila ho. Po zkousnutí mého spodní rtu se ode mě odtáhl, ale přes to nechal naše obličeje blízko sebe a opřel si své čelo o to mé. Jeho ruka pomalu vystoupala k mému obličeji a přiložil ji k mému líci, přičemž jeho palec hladil kontury mých rtů. Odtáhl pohled od jeho ruky k mým očím a sladce se usmál.
"Měli bychom se jít vyspat na ten zítřek," zašeptal.
"Ano, to bychom měli," přikývla jsem a přitiskla jsem se na jeho rty. Své ruce jsem mu dala za krk a přitáhla si ho blíže k sobě. Cítila jsem brnění své kůže po celém těle a motýlci v mém břiše mi vytvořili úsměv do polibku.
Bylo to dokonalé. Já, Niall a naše malá holčička.
°°°
Silněji jsem stiskla Niallovu ruku, když jsme dveřmi vcházeli na policejní stanici. Všude kolem nás byl rozruch, jen my se klidně postavili doprostřed místnosti, jejíž čtyři stěny nás obklopovaly. Postavila jsem se na špičky a naklonila se k Niallovu uchu.
"Jakou že máme tu výmluvu na mé těhotenství?" zašeptala jsem, aby mě nikdo, kromě něj, neslyšel.
"Ehm, nemáme," ušklíbl se na mě Niall. Postavila jsem se zpátky na celé chodidla a nervózně se kolem sebe rozhlédla.
"Tady jste," ozval se za námi Louisův hlas a my se otočili. "Všechno v pořádku?" zeptal se, když si všiml mého obličeje. Kladně jsem přikývla. "Tak pojďte," popohnal nás rukou a my se za ním vydali do stejné místnosti, ve které jsme se ocitli včera. Těsně předtím, než se Louis stačil dotknout kliky, ho rukou na rameni zastavil Niall. Nechápavě se otočil.
"Ehm, trochu se nám to zkomplikovalo," řekl potichu Niall.
"Jak to myslíš?" zeptal se Loui, ale dříve, než Niall stihl odpovědět, otevřeli se dveře, které chtěl Louis otevřít a v nich se objevil nějaký muž, který měl něco kolem čtyřiceti let.
"Skvělé, už jste tady. Pojďte," usmál se přívětivě a odstoupil na bok, aby jsme prošli. S Niallem jsme se na sebe podívali, přičemž já nervózně polkla.
A teď jsem zvědavá, jak jim to vysvětlíme.
hiii :) další díl je tady, tentokrát jsem se rozhodla pro menší Niatty time ^^ :D co říkáte na tu jejich holčičku? Bude to holčička? :D dáte na Niallův instinkt? :D
každopádně, doufám, že se líbí ^^ mám další nápady a v průběhu dalších dílů by se měly postupně objevit ještě alespoň tři nové postavy :3 ale možná moje hlava vyplodí i další nápady a objeví se ještě více postav :D
jinak, ta jednodílovka pro ls už existuje :D
sooo, that's it
kami xx
ČTEŠ
The haunted church // n.h. (Czech)
VampireCo by jste dělali vy, kdyby jste se octli v odlehlém kostele, ze kterého není úniku, a spolu s vámi by tam byl člověk, který by tvrdil, že je upír? #1 in vampire