Chapter 54

1.5K 118 9
                                    

Povalil mě na postel a hned na to si na mě nalehl. Jeho rty stále útočily na ty mé, které se snažily bránit. Aniž by se odtáhl, se posadil na své nohy a rukami zabloudil pod mé tričko, které ze mě o pár vteřin ztrhl. Polibky přesunul přes mou bradu až na můj krk, kde svými zuby vytvářel malá znamínka. Ruce se mu ani na chvíli nezastavily a obratně mi rozeply knoflík od jeanů, které se také o chvíli později ztratili v okolním světě. Ale pro mě existoval jen on. Ten, který se ode mě právě odtáhl a já ho za to měla chuť nakopat.

Prudce jsem otevřela oči a vyhledala Nialla. Svlékal ze sebe všechno oblečení a když už byl jen v boxerkách, zpátky se vrátil k mým rtům a dravě mě políbil. Neustále mě kousal do spodního rtu, přičemž jedna jeho ruka zabloudila pod mou podprsenku a pevně mi stlačila prso. Potichu jsem zavzdychala do polibku, načež on začal být více vášnivější a dychtící po mých rtech. Prohnula jsem se v zádech, abychom to neprodlužovali a abych na sobě měla o další kousek oblečení méně. Jeho ruce hbitě rozepnuly mou podprsenku a svlékl ji země, házejíc ji do pokoje. Své zuby jsem hrubě zabořila do jeho rtu, ale on ani necekl. S jednou rukou zamotanou v jeho vlasech, jsem tu druhou přesunula mezi námi až dolů a přejela mu přes bouli v napnuté látce, na což reagoval vzdychnutím. Nevydržela jsem to a i druhou ruku přesunula dolů, svlékajíc mu boxerky.

"Chci tě v sobě," špitla jsem udýchaně. Odtáhl se ode mě a svlékl ze mě poslední látku, která nás oddělovala. Nedočkavě mi roztáhl nohy a beze slova, aniž bych to čekala, se do mě vrazil. Vykřikla jsem a šokovaně otevřela oči, koukajíc se do těch jeho. Byly úplně černé, zaslepené chtíčem.

Nehty svých rukou jsem zabořila do postele podél těla a snažila se zvyknout, zatímco Niall se jednou rukou zapřel vedle mé hlavy a tou druhou silně uchopil můj bok. Vyšel ze mě, jen špičku nechávajíc uvnitř, a pak zpátky silně přirazil. Znova jsem vykřikla a snažila se přizpůsobit, když se jeho boky rozpohybovaly, pomalu, ale intenzivně. Výkřiky bolesti se pomalu přetvářely na ty slastné a já i v těch tvrdých přírazech nacházela vzrušení. Snažila jsem se tišit, vědoma si toho, že tentokrát už máme sousedy a hlavně - je odpoledne. Ale i přes to se mi to moc nedařilo, zvláště, když se intervaly mezi Niallovým přirážením zkracovaly. Své ruce jsem bleskově přesunula na jeho záda, do kterých jsem mu ihned zavrtala své nehty. Jeho ruka na mém boku mě silně tiskla, ale já se více soustředila na jeho přírazy. Vnímala jsem jeho zrychlený a hlavně hlasitý dech a když jsem otevřela oči, všimla jsem si jeho pevně zavřených očí a zubů zabořených do vlastního rtu. Na jeho čele, vlastně celém těle, se leskl pot stejně jako na tom mém. Jeho blonďaté kadeře nebyly v tom perfektním účesu, ale byly rozstřapacené na všechny strany a padaly mu do očí.

Ještě silněji do mě přirazil, což mě lehce probudilo z prohlížení jeho nádherné podoby a donutilo mě to prudce zavřít oči s hlasitým stenem na jazyku. Mé nehty se ještě více zaryly do jeho kůže na zádech a má pravá ruka silně přejela z jeho zad hned pod ramenem až na spodní část lopatky, škrábajíc ho. On si toho ale jakoby nevšiml a dál se věnoval přírazům směřujícím hluboko do mě.

Nohy jsem vyhoupla na jeho záda, obtáčejíc je kolem jeho boků, čímž jsem zároveň změnila úhel přírazů a naše vzdechy ještě zesílily.

"Huh-" vzdychla jsem, místo toho, abych něco vyslovila. "Douf-doufám, že-" znova mě přerušil můj hlasitý vzdech. "... že už ved - ah - vedle nebydlí ta matka s dě-dětmi," vydrala jsem ze sebe a kousla se zevnitř do svého líce, opravdu se snažíc ztišit své vzdechy. Bez výsledku. Niallovy boky se ještě zrychlily, čemuž už jsem ani nedokázala pomalu věřit, že to Niall dokáže. Jenže jeho boky stále zrychlovaly a zrychlovaly a já přestávala stíhat s dechem. To už nebylo normální tempo. Bála jsem se, jaké je Niallové maximum, a tak jsem křikla: "Zpomal!", ale on jakoby mě neslyšel. "Nialle!" vykřikla jsem ještě jednou. Tentokrát mě poslechl a jeho přírazy se zpomalily na tempo, které jsem stíhala. Ale i přes to byly jeho přírazy stále intenzivní a já ze slasti krčila prsty u nohou. Jeho hlava spadla do ohbí mého krku, přičemž jeho ústa byly u mých klíčních kostí, na které dopadaly jeho hlasité steny. Prsty jeho pravé ruky hluboce bořil do mé kůže na mém boku a já jednu svou ruku přesunula na jeho paži, tisknouc její obvod v dlani. Celým mým tělem brněl až příliš přijemný pocit. I po celé své páteři jsem cítila elektrizující mravenčení, které mě nutilo zaklánět hlavu dozadu, zabořujíc ji hlouběji do měkkého polštáře. Cítila jsem, jak se můj vrchol pomalu přibližuje a já tak začala dýchat mnohem mělčeji. Donutila jsem se otevřít oči a všimla si, že mě Niall sleduje. Jeho oči se chtěly mermomocí přitisknout zpátky k sobě, ale on to nedovolil a nechával je otevřené, dívajíc se na mě. Bojácně jsem mu pohled oplácela, ale pak jsem zpátky zaklonila hlavu a oči zavřela. Brnění po celém mém těle se začalo rychle zvětšovat a já čím dál tím více tlačila svýma patama do Niallových zad. Nadzvedávala jsem se z postele a křičela Niallovo jméno, zatímco on stále, skoro neúnavně, dál přirážel a své vzdechy zaplétal do těch mých. Chtěla jsem nás alespoň na chvíli trochu umlčet a tak jsem své ruky bleskově přesunula na jeho zátylek a přitáhla si ho do polibku. Dravě jsem ho políbila, zatímco jsem se sem tam zhluboka nadechla nosem, aby mé plíce měly alespoň minimální přísun kyslíku.

"Nialle," vzdychla jsem nahlas, což mě přinutilo se od něj odtáhnout a znova nechat své vzdechy viset ve vzduchu. Svými boky jsem se snažila mu pomoct a přirážela proti němu v opačném směru. Můj vrchol se blížil čím dál tím více a já byla o to dychtivější. Zakousla jsem se do rtu, ale pak pusu otevřela dokořán a nechala průběh všem vzdechům, aby se dostaly na povrch. A pak jsem vyvrcholila. Mé tělo se skrčilo v návalu slasti, přičemž z mých rtů už po několikáté vyšlo Niallovo jméno. O chvíli později se ze mě Niall vytáhl a své sperma nechal vystříknout na mé břicho. Pak se svalil na postel vedle mě a zhluboka dýchal, vydýchávajíc svůj orgasmus.

Tohle byl sakra dobrej sex.

hiii :) ano, vidíte správně, je tu další část! :D a rovnou 13+... ano, bylo to všichni:0, takže jsem ani nemohla přemýšlet o tom, že bych ten sex nepopsala, takže... here is it! :D

jinak, s přidáváním dílů... bude to pomalejší, přece jenom, první pololetí devátý třídy je dost významný, sooo... asi tak :/

ale doufám, že se líbilo ^^

kami xx

The haunted church // n.h. (Czech)Kde žijí příběhy. Začni objevovat