"Ne, Nialle!" křikla jsem se smíchem a vyběhla z kuchyně. Ten idiot na mě stříká vodu! Ale nutně podotknout... Můj idiot.
"Ale ano!" uslyšela jsem za sebou ten uším lahodící smích. Vypískla jsem, když mě znova postříkal a chytil za pas. Otočila jsem se k němu a dala mu menší pusu na nos. Vyzvedl mě a začal se se mnou točit. Štěstím jsem začala vzlykat. Takhle šťastná jsem nikdy nebyla.
Niall mě položil na zem a prohlédl si mě.
"Proč pláčeš?" zeptal se a palcem mi střel slzy. Můj úsměv se ještě více zvětšil.
"Víš... Nikdy jsem nebyla takhle šťastná. A to je co říct, jelikož jsme zavření v tomhle kostele" zasmála jsem se a setřela si nové slzy. Niall se zákeřně usmál.
"Tak tě uděláme ještě více šťastnější" zavrčel a přehodil se mě přes rameno. Přeběhl do jeho pokoje, kde mě hned povalil na postel. Jeho rty hned zaútočily na můj krk. Zavzdychala jsem, když se dopracoval na moje slabé místo, které už moc dobře znal. V rychlosti ze mě sundal tričko i kalhoty. Od krku se posouval dolů ke klíční kosti, kde mi zanechal cucflek a pak pokračoval dolů. To jsem mu ale nedovolila a posadila se. Vyhrnula jsem mu tričko, které si potom sám vysvlékl. Znova se na mě vrhl, ale tentokrát na moje rty, které začal vášnivě líbat. Ruku jsem pomalu a hladíc přesunula pod jeho kalhoty, kde jsem ho pohladila přes boxerky a ucítila, jak díky tomu tvrdne. Zavzdychal do polibku, přičemž jeho ruky chytily moje boky. Vtom se kostelem ozvala prudká a silná rána. Rychle jsme se od sebe odtáhli a nechápavě se na sebe podívali. Niall ze mě slezl a oblékl si tričko, stejně jako já svoje oblečení. Pomalu, ruku v ruce, jsme sešli točité schodiště a pak zastavili na konci podlouhlého 'balkonu', nad schodama. Mezi dvěma schodištěma stála blonďatá dívka, která k nám byla otočená zády.
"Halo?" zeptala se vystrašeně a stále k nám zůstávala být otočená zády. Připomělo mi to, jak jsem se sem dostala já. Byla jsem stejně vystrašená.
Niall mi naznačil, abych zůstala tam, kde jsem a potichu se za ní dostal. Položil ji ruku na rameno, načež ta dívka sebou trhla a rychle se otočila. Šokovaně a nehybně se dívala na Nialla. Avšak nebylo to tak, jak jsem se na něj poprvé dívala já - vystrašeně. Ona se na něj dívala nevěřícně. Oba dva se na sebe nehybně dívali, přičemž já jsem se nesouhlasně zavrtěla. Nebylo mi příjemné tohle sledovat.
Najednou se ta holka hodila Niallovi kolem krku a já se zamračila. Vůbec se mi nelíbilo, kam to mířilo.
"Nialle, jsi to ty?!" vykřikla a rychle se odtáhla. Chytila jeho ramena a silně s ním zatřásla. Nechápavě jsem zamrkala a dívala se, co se bude dít dál. Jak ho mohla znát, když tu byl sám zavřený tak dlouho? Jednině, že by byla z Niallovy... Minulosti.
"Elisabeth?" zeptal se nechápavě Niall a já ještě dezorientovaněji zamrkala. Elisbeth? Není to ta Niallova bývalá přítelkyně? To se mi vůbec nelíbí.
Z jejích očí začaly padat slzy, načež se znova přitiskla k Niallovi. Nevydržela jsem to a falešně si zakašlala, čímž jsem je přerušila z jejich dojemné scénky. Ona se hned odtáhla a podívala se mojím směrem, stejně jako Niall. Pomalu jsem sešla schody a podívala se na Nialla, který na mě visel pohledem. Chvíli bylo trapné ticho, dokud jsem ho nepřerušila.
"Nialle? Představíš nás?" zeptala jsem se a pohledem zabloudila k té nádheře naproti mě. Ne, že bych proti ní něco měla... Počkat, já proti ní něco mám! Je to Niallova ex, která se na něj tiskne, jakokdyby se neviděli staletí. Počkat... Oni se vážně staletí neviděli... Agr...
"Oh, jasně. Elisabeth, tohle je Betty. Betty - Elisabeth" řekl, přičemž na nás ukazoval, když řekl naše jméno.
"Těší mě" široce se usmála a natáhla ke mě ruku. Váhavě jsem k ní natáhla tu svojí a potřásla si s ní. Jenom jsem přikývla a když se naše ruce pustily, sklonila jsem pohled.
"Ale Nialle! Musíme si toho tolik říct!" začala skákat. Zvedla jsem pohled a všimla si jak chytá Nialla za ruku. V tu chvíli ve mě začala krev vřít, jako nikdy. Ale naštěstí, pro moje potěšení, Niall svou ruku odtáhl a přistoupil ke mě, přičemž chytil mou ruku.
"Ach, chápu" přikývla smutně a sklonila hlavu. Pro sebe jsem se ušklíbla. Nikdy jsem nebyla škodolibá, ale pokud jde o Nialla, jsem jiná.
"Tak pojď" usmál se na ni Niall, načež můj úsměv trochu povadl. Avšak pořád mi na rtech úsměv hrál, díky vědomí, že chytil mou ruku, místo té její.
Prstem ukázal nahoru do věže. Přikývla a vyběhla nahoru. Rychle jsem zamrkala a až pak jsem si uvědomila, že je Elisabeth vlastně upír.
Niall mě chytil do náruče a vyběhl se mnou za Elisabeth do jeho pokoje. Dala jsem mu letmou pusu, než mě pustil na zem. Usmála jsem se na něj a potom otočila pohled na Elisabeth, která se na nás dívala. Můj úsměv se rozšířil, chytila jsem Nialla za ruku a dovedla ho k posteli, kde jsem si vedle něho sedla. Elisabeth si vedle něho sedla z druhé strany, což už se mi tak hodně nelíbilo. Proč jsem najednou tak žárlivá? I tak... Pořád mám od Nialla větší pozornost. Nebo ne?
Očima jsem zabloudila k Niallovi, který se usmíval na Elisabeth. Zamračila jsem se a stiskla jeho ruku. Jeho hlava se otočila ke mě a já se na něj nevinně usmála. Avšak hned po mě dala Elisabeth 'nenápadně' svoji ruku na tu Niallovu, čímž si zpátky získala jeho pozornost. Znova jsem stiskla jeho ruku, přičemž se jeho hlava otočila na mě, ale hned na to zase zpátky na Elisabeth, jelikož si více poposedla. Zamračila jsem se a chtěla znova stisknout Niallovu ruku, ale přerušilo mě Niallovo zatřesení hlavy a následné promluvení na Elisabeth. Povzdechla jsem si, protože jsem věděla, že tenhleten boj jsem prohrála. 1:0 pro Elisabeth.
"Jak... Jakto, že žiješ? Já myslel, že jsi... zemřela" řekl a zadíval se na Elisabeth, které se na tváři rozlil ještě větší úsměv. No počkej.
"Stihla jsem včas utéct. To se ale o mých rodičích říct nedá..." posmutněla a sklonila hlavu. Niall pustil moji ruku a obě své ruce dal na její tváře, aby ji uklidnil. Na mém čele se objevili vrásky, když jsem se zamračila. Tohle se mi už vůbec nelíbí.
Tadá! :D Tenhle díl jsem si užívala :33 Co říkáte na žárlivou Betty??? :D Já jsem si ji popravdě zamilovala, protože se dost dobře píše :DD A jak se perou o Niallovu pozornost :33 :D Abych řekla pravdu, na tenhle díl jsem docela pyšná, jelikož mě to prostě bavilo psát více, než ostatní kapitoly :)) Jaký máte názor na Elisabeth??? :) A koho máte 'radši' - Elisabeth, nebo Niallova otce? :D Doufám, že se vám tenhle díl líbil stejně, jako mě bavil psát :)) Jo... Možná se v bližších dílech dočkáte Niallova pohledu :)) ;) PS.: Na boku je fotka Elisabeth (představitelkou je Ashley Benson, možná ji znáte z Pretty Little Liars) :)) Kami xx
ČTEŠ
The haunted church // n.h. (Czech)
VampireCo by jste dělali vy, kdyby jste se octli v odlehlém kostele, ze kterého není úniku, a spolu s vámi by tam byl člověk, který by tvrdil, že je upír? #1 in vampire