Chapter 33

1.9K 162 19
                                    

"Ty mrcho! Co's mu řekla?!" vykřikla na mě a svůj zamračený pohled prohloubila. Byla jsem překvapená, že se tak prozradila. Tipovala jsem si, že bude všechno zapírat a zase ze sebe bude dělat chudinku. Ale ona mě místo toho seřvala.

"N-nic" zavrtěla jsem hlavou a ještě více se přitiskla k Niallovi. V jejích očích se v tu chvíli blýskla lítost slov, které před chvilkou vypustila z úst. Ale už bylo pozdě.

"A dost... Teď hned mi řekneš, co se mezi vámi stalo" zamračil se na Elisabeth Niall a jeho pevný postoj mluvil za vše. Kdyby se takhle díval na mě, asi bych omdlela strachy.

Elisabeth se na něj nevěřícně dívala a zkoušela se ho pohledem obměkčit, ale když si všimla, že už na něj to divadélko neplatí, změnila svůj postoj v posměšný.

"A jak mě chceš donutit?" uchechtla se a ruce si skřížila na prsou. Niall jí posměšný úšklebek oplatil.

"Vážně to chceš vědět?" zeptal se vyzývavě. Ona jen přikývla a svou hlavu naklonila na bok. Ani jsem nestihla mrknout, když se Niall rozeběhl, jednou rukou chytil Elisabeth kolem krku a přirazil ji o stěnu, která byla hodně daleko za ní.

"Pořád mi nechceš nic říct?" zeptal se vítězně a ruku přitlačil proti jejímu krku. Šokovaně jsem se nadechla nad scénkou přede mnou. Vždyť on ji zabije!

"Upíři nedýchají, idiote" zasmála se. Niall zlostně zavrčel a já se k nim rozeběhla. Musela jsem Nialla uklidnit. Nechci se dívat na to, jak bude zabíjet Elisabeth.

"Nialle! Nech toho!" vykřikla jsem, když už jsem byla těsně za ním. Svou hlavu na mě bleskově otočil, přičemž jsem si všimla zlosti v jeho očích.

"Nech mě!" vykřikl a já o několik kroků ustoupila. Takhle naštvaného jsem ho ještě neviděla. Znova se otočil na Elisabeth, pevně stiskl její krk a několikrát přirazil její hlavu o stěnu.

"Kurva, nechtěj mě vytočit!" vykřikl a ona se začal z plna hrdla smát.

"Ale to už jsi" poznamenala s úšklebkem a znova se uchechtla. Niall se zhluboka nadechl a svou hlavu na mě prudce otočil.

"Betty, bež do mého pokoje a zavři se tam" řekl skrz zuby. Chtěla jsem odporovat, ale přerušil mě. "Hned" zdůraznil, ale já zůstala na místě.

"Ne" zavrtěla jsem hlavou a Elisabeth se uchechtla. Niall se na ní otočil, napřáhl svou druhou ruku a silně jí udeřil do tváře.

"Drž hubu, kurva!" vykřikl jí do tváře. Elisabeth na něj pomalu zvedla pohled s posměšným úšklebkem na rtech.

"Před chvilkou jsem měla mluvit a teď držet hubu? Promiň, ale nevyznám se v tobě" řekla a z úst ji znova vyletělo to nechutné uchechtnutí. Bylo jasné, že nemá v plánu říct Niallovi, že mě chtěla zabít. Niall se znova napřáhl, ale já ho přerušila. Nemohla jsem se na to dívat, ale zároveň jsem nemínila odejít s vědomím, co by jí tu mohl dělat.

"Nialle, ne! J-já ti to řeknu, ale nech toho!" vykřikla jsem prosebně. Znova se na mě podíval, tentokrát spolu s pobavenou Elisabeth. Oba dva se na mě s očekáváním dívali, přičemž jsem se nervózně otřásla. Mlčela jsem. Tak nějak jsem to nedomyslela. Mým hlavním úmyslem bylo co nejvíce oddálit Niallův úder do Elisabeth. Abych řekla pravdu, vůbec jsem neměla v plánu mu to říct.

"Tak?" řekl nedočkavě Niall a já dále mlčela.

"Hele, buď něco řekneš, nebo to z ní vymlátím" zamračil se a na chvilku se podíval na Elisabeth, která se zase nečekaně uchechtla. Beznadějně jsem si povzdechla. Z toho už se nevyvléknu.

The haunted church // n.h. (Czech)Kde žijí příběhy. Začni objevovat