Chapter 52

1.3K 117 23
                                    

"A co takhle prodavačka?" zeptala jsem se. Já vím, není to nic moc, ale pořád lepší než nic, ne?

Právě jsem seděla na své posteli v tureckém sedu a očima prohledávala noviny, které jsem držela v rukou.

"Ne," zavrtěl rázně hlavou Niall. Povzdechla jsem si a znovu začala hledat něco, na co bych se hodila. Celou dobu navrhuju různá povolání, ale Niall jen zavrtí hlavou.

Zahradník, údržbář, zahradník, uklízečka, zahradník, zahradník, zahradník... Fů, jestli něco najdu, budu skákat jak klokan.

"A co chůva?" povytáhla jsem šťastně obočí a zvedla pohled na Nialla. Vždycky jsem se chtěla starat o děti. Pamatuju si, jak jsem si na střední plánovala, že půjdu na vysokou pro učitele, ale nevlastní rodiče mi to zakázali a já tak z trucu nešla na žádnou školu.

"Umíš si mě představit jako chůvu?" zeptal se Niall a rozhodil rukama. Plácla jsem se do čela a zadívala se na něj jako na blbce.

"Uvědomuješ si, že vybíráme povolání pro mě?" pozvedla jsem obočí a on se zasekl.

"Ahá," protáhl a rozhlédl se po pokoji. "Tak proto jsi to říkala v ženským rodu...," zakousl se do rtu a poškrábal se na zátylku. Zasmála jsem se. To je trdlo.

"No tak v tom případě by to bylo dobrý," lehce se usmál a ukázal dva palce nahoru. Jen jsem se znova zasmála a vrhla se mu kolem krku, líbajíc ho s úsměvem na rtech. Jeho ruce zabloudily do mých vlasů a přitáhl si mě blíže do polibku.

"A není tam i nějaká práce pro mě?" odtáhl se po chvíli a opřel své čelo o to mé.

"Leda by jsi chtěl být zahradníkem," zachichotala jsem se a odtáhla se od něj úplně. Jen jsem ještě pohledem rychle přejela po novinách a chtěla je položit na noční stolek, když v tom jsem si něčeho všimla.

Zpěvák/zpěvačka v nočním klubu.

"Hele, to by mohlo být pro tebe," ukázala jsem na to a on se podíval. Pak na mě zvedl pohled s pozvednutým obočím.

"Zpěvák?" uchechtl se, ale já vážně přikývla.

"Myslím to vážně, sice jsem tě slyšela zpívat vlastně jen jednou, ale vyrazilo mi to dech. Texty by ses už nějak naučil," usmála jsem se. "Beze mě," dodala jsem potichu, když jsem si vzpoměla, jak dlouho jsem ho učila jen jednu jedinou písničku.

"No já nevím," ohlédl se nervózně vedle sebe.

"Věř mi. Zkusit to můžeš, ne? Co dáš za zkoušku," řekla jsem a postavila se, abych si vzala tužku, kterou jsem zakroužkovala dva inzeráty.

Chůva a zpěvák. To není tak špatné, ne?

°°°

"Ty to vážně myslíš vážně?" zeptal se Niall, pozastavil se nad tím, co řekl, ale pak se na mě podíval s otázkou v očích. Já měla svůj pohled upřímený na klub přede mnou. Pamatuju si, že jsem kolem něj už několikrát prošla, ale vevnitř jsem nikdy nebyla. Byl čímsi zvláštní a něco mě tam dovnitř tahalo. Beze slova jsem chytila Nialla za ruku a začala ho tahat směrem dovnitř. Ještě předtím, než jsme zašli úplně dovnitř, jsem si všimla třech povědomých log. Co to?

Vešli jsme dovnitř a rozhlédli se po rozlehlé místnosti. Nikde ani živáčka.

"Jsi si jistá, že jsme sem mohli jít?" zašeptal mi do ucha Niall a já se na něj nejistě podívala.

"Promiňte, ještě máme zavřeno," ozval se hlas zleva. Nechala jsem tam padnout můj pohled. Stál tam muž, měl zhruba kolem třiceti let, a v ruce držel skleničku, kterou čistil hadrem v druhé ruce.

"Ehm, my jsme přišli na ten inzerát," řekl jsem mírně nervózně a on pozvedl obočí a přiblížil se k nám o pár kroků.

"Na barmana?" povytáhl obočí a já zavrtěla hlavou.

"Tady můj přítel by chtěl zpívat," ukázala jsem na Nialla a podívala se na něj. Strnule stál na místě a rozhlížel se po místnosti. Muž se k nám znova přiblížil a s úšklebkem na rtech si Nialla prohlédl.

"Nemáš slova?" uchechtl se a dál utíral sklenku v jeho rukou, i když už musela být čistá jako křišťál.

"M-mám," zakoktal se Niall a snažil se mu oplácet pohledy.

"Tak ukaž, co umíš," řekl pobaveně muž a otočil se aby došel k jedné z židlí, na kterou se posadil. Niall se na mě šokovaně podíval.

"No, ehm, jenom chci říct, že umí jenom jednu písničku, ale lehce se naučí i další, podle vaší potřeby a-" drmolila jsem, ale zastavila mě jeho ruka ve vzduchu, kterou mi dával najevo, abych přestala mluvit a poté hlavou pokynul Niallovi, aby začal zpívat. Chytila jsem ho za ruku a pevně ho stiskla, abych mu dodala odvahu. Hlasitě polkl a pak začal zpívat. Byla jsem nervózní, snad ještě více než Niall. Dívala jsem se do země a odpočítávala sekundy, kdy Niall dozpívá a chlap před námi nám oznámí, jak jsme dopadli.

Když Niall dozpíval, nastalo v místnosti absolutní ticho. Obličej neznámého byl neutrální, což mi po těle vytvářelo husí kůži a dělalo mě to ještě více nervózní. Po pár chvílích se postavil a zadíval se na Nialla.

"Nebylo to špatné, jenže my tu nepotřebujeme nějakého poseroutku, který ani neumí mluvit sám za sebe," promluvil muž a pokrčil rameny. Pak se otočil a zamířil zpátky k baru. Silně jsem stiskla Niallovu ruku a pak na něj křikla.

"Počkat!" vykřikla jsem, ale on vůbec nereagoval a pokračoval ve své chůzi. Niall mě chtěl zastavit, ale já přesto pokračovala: "Proč máte na logu klubu ty tři znaky?" zeptala jsem se a v tu chvíli se můž zastavil. Pomalu se otočil a se zájmem se na mě podíval.

"Ty je znáš?" zeptal se potichu a zvědavě pozvedl obočí. Přikývla jsem. Pak ale na chvíli nastalo ticho a on si nás prohlížel. Když se jeho pohled znova ukotvil, bylo to v mých očích. Jeho ruky už dávno ustaly v pohybu. Skleničku s hadrem položil na stůl opodál, kde je nechal bez povšimnutí. Až příliš klidným a pomalým krokem se vydal směrem ke mě. Jeho oči pořád visely v těch mých, když v tom se jeho duhovky najednou rozpily a místo nich je nahradila větší černá panenka. Šokovaně jsem zalapala po dechu, když v tom mě Niall odstrčil za sebe a postavil se přede mě. To byl ten samý pohled, který Louis věnoval Niallovi na stanici!

Zvědavě jsem se Niallovi podívala přes rameno a všimla si, že muž před námi má na rtech znova pobavený úšklebek, když vyslovil těch pár slov.

"Do tebe bych to neřekl, chlapče."

hiii :) co na to říkáte? ^^ já vím, že to není nic extra, ale aspoň se tam něco děje, ne? ^^ :D ráda bych znala váš názor na tuhle část, jestli se vám líbila :)

REKLAMAAAAAA je tu :D ano, začala jsem psát nový příběh a bude to fantasy/nadpřirozeno, takže něco úplně jiného... to byste ode mě nečekaly, co? :D kdyby něco, jmenuje se to Tattoos ^^ :D

sooo... that's it

kami xx

The haunted church // n.h. (Czech)Kde žijí příběhy. Začni objevovat