Impreza trwała w najlepsze. Wszyscy byli już mocno wstawieni z czego najbardziej Haruno leżący pod stołem. Na twarzy Liv widać było czerwone pąsy będące jedynym znakiem upojenia alkoholowego. Hange z Johnem śpiewając tak głośno, że chyba cały korpus obudzili. Usilnie starali się namówić Levi'a do tańca. Biedak ledwo pion trzymał a oni chcieli żeby wstał. Tom i Miria dawno polecieli w ślimaka i tylko Erwin był w podobnym stanie co Liv. Siedzieli tylko i patrzyli się w swoje butelki z czerwonymi polikami.
- Wiesz Liv. - odezwał się Dowódca. - Szkoda, że obcięłaś te włosy. - przyznał.
Ona tylko patrzyła na niego czekając aż rozwinie myśl.
- Podobały mi się twoje włosy. Były takie proste i lśniące. - kontynuował. - Dodawały Ci uroku. - patrzyła na niego z zażenowaniem. - Teraz też jesteś piękna a Twoje włosy nadal są lśniące. Cieszę się, że tak poważnie podchodzisz do bycia Zwiadowcą i silisz się na takie poświęcenie. - zaczął wylewać z siebie potok słów.
Liv wstała. Wzięła swojego przełożonego pod rękę i pozwoliła mu się na niej podeprzeć. Skierowała się w stronę jego gabinetu. Otworzyła drzwi i weszła do środka.
- Mówił Ci ktoś kiedyś, że ładnie pachniesz? - zapytał tuż przy jej uchu.
Poczuła odór wina z jego ust.
- Bo ja się myję w przeciwieństwie do niektórych. - warknęła.
Smith patrzył się na nią zdziwiony nie rozumiejąc co chce mu przekazać i pozwolił się zanieść do łóżka. Brunetka zdjęła mu pasy i buty po czym przykryła go kocem. Postawiła obok łóżka szklankę wody i wyszła z pokoju.
- Żałosne. - powiedziała do siebie i rozmasowała bark. - Jaki on jest ciężki. - pomyślała i wyszła z gabinetu.
Zeszła do stołówki i zobaczyła istny cyrk. Tom i Miria całowali się tak jak ich zostawiła, natomiast Levi tańczył na stole do śpiewu Hange i Johna. Tego było już za wiele. Liv odwróciła się na pięcie i poszła pod prysznic. Z mokrymi włosami zakopała się pod kołdrę i zamknęła oczy.
- Dobrze, że nie będziecie tego pamiętać. - pomyślała i oddała się w objęcia snu.
CZYTASZ
Czarne Serce || Erwin Smith x OC ||
FanfictionWyszła z podziemia z poranionym sercem i pokaleczonym ciałem. Chciała zmienić swoje życie lecz czy da się uciec od przeszłości? Skutki jej czynów mogą pozostać nieodwracalne by na koniec dołączyć w szeregi przeciwnika. Erwin Smith x OC || Shingeki n...