|2|

233 27 223
                                    


"Yenilgim, zihinimin içine mi tanıklık etmek istiyor?"

°

Sare: Bana yazmış olman bir kanıtın olduğunu da gösterir.

Sare: Beni o kanıtla mı tehdit edeceksin?

zifirikaranlık: Tehdit etsem en başta ederdim değil mi?

zifirikaranlık: Tehditle olmaz, tehdit etmek korkakların işidir.

zifirikaranlık: Bir insanın canını yakmak için en etkili yoldur, onun dilinden konuşmak.

Sare: Canımı daha fazla yakmak için bu yola mı başvurdun?

Sare: Beni tehdit etsen de değişen bir şey olmayacak.

Sare: Benim için Ayberk devreye girince vicdanım susar.

Sare: Onu kendimden bile korumak isterken, daha reşit olmasına birkaç ay varken onu o karanlığa hapsedemem.

Sare: O isteyerek yapmadı.

zifirikaranlık: Her cinayet bile isteği gerçekleşmez.

Sare: Selin daha hayattayken ne cinayetinden bahsediyorsun?

zifirikaranlık: Eğer uyanırsa bundan bir ders çıkar.

zifirikaranlık: Kendimize çektirmek istediğimiz her acıdan ailemizde yara alır.

zifirikaranlık: Senin ailen; onun için vicdanının sesini bile susturan Ayberk olurken sen orada aileni kaybedecek bir harekette bulundun.

zifirikaranlık: Ayberk, sensiz ne yapardı düşünmedin mi hiç?

zifirikaranlık: Zihnin sana oyunlar oynar, sen o oyunun eşiğine geldin.

Sare: Benden ne istiyorsun?

zifirikaranlık: Zihnindeki sesleri susturabilmeni, onlara asıl kişiyi göstermeni istiyorum.

Sare: Asıl kişi derken beni nereden tanıyorsun?

zifirikaranlık: O çatının altında elleri titreyen, harelerin yaralı bir ceylan yavrusunu bana hatırlatırken, en önemlisi de harelerin yaşamak isteyen bir kadının son kez her şeyi izleyen birisi gibi görüş alanındaki şeyleri ezberlemeye çalışıyor edasıyla bakıyorken, içindeki karanlığa kendini gömerken...

zifirikaranlık: Bunları görebilmek için seni tanımam gerekmiyor.

zifirikaranlık: O gece ben yaşamak isteyen bir kadının, sesini duyurmak istediğine şahitlik ettim.

zifirikaranlık: Kendini öldürmek isteyen; hiç düşünmeden basardı o tetiğe.

zifirikaranlık: Ama sen kendine düşünmek için zaman tanıdın.

zifirikaranlık: İçindeki oyuna bir dur demek istedin, bunu inkâr edemezsin.

zifirikaranlık: Zihninin seni etkisi altına almasına yeniden izin verme.

Sare: Hani zihnimin içi aydınlık taraftı?

Sare: Sen söylemiştin.

zifirikaranlık: Sana oyunlar oynayan zihninden bahsetmiyordum orada.

zifirikaranlık: Senin gerçek zihnin seni ele vermeyen kendinsin.

zifirikaranlık: Ve ben orada bunların hepsine şahit olurken dikkatimi en çok çeken bir şeyi görmemezlikten gelemezdim.

zifirikaranlık: Gözlerim; orada sesini duyurmak istermiş gibi bakmaya devam eden bir kadına şahitlik etti.

zifirikaranlık: Ben senin sesini duymak isteyen, zifiri karanlığım.

zifirikaranlık: Zifiri karanlık, sesini duymak istiyor.

görüldü. {15.00}


🌵

zifiri karanlık hakkındaki düşüncelerinizi alsam???

Bölümün hoşunuza gitmiş olması dileğiyle♡

Sevgiyle kalın.💙

YENİLGİ | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin