"Her şey ismini öğrendiğimiz o kişi
de mi saklıydı?"°
Tanımadığım birisinden bana o güne ait gelen video beni korkuturken harelerimi konuşan Savaş'a çevirdim.
"Abi, sen bizi şu köşede indir." Savaş, söylenen ücreti öderken ben de taksiden indim. Telefonuma yeniden mesaj geldiğinde kalbim hızlanmıştı.
Ayberk: Nereye kayboldunuz, bir anda?
Sare: Ayberk, Selin'e göz kulak ol. Bizim halletmemiz gereken bir işimiz var.
Sare: Selin'i yalnız bırakma, sana emanet.
Ayberk: Peki, dikkat edin kendinize.
Ayberk çevrimdışı.
Harelerimi taksiden inen Savaş'a çevirdim. "Akın, bana gelen mesajın sahibini bulabilir mi?"
"Geçen sene birkaç işimi halletmişti. O hâlledemezse başka birisini bulmaya çalışırım."
Savaş; önden buyrun der gibi bir hareketle bana yeri gösterirken adımlarımı hızlandırıp yürüdüm. Evin önüne geldiğimizde cebindeki anahtarı çıkarıp kapıyı açtı.
İçeriye girdiğimizde salonun ışığını yaktık. Oda aydınlanırken harelerimi odadan çıkan Akın'a çevirdim. "Bu ne telaş, bir şey mi oldu?"
"Annem nerede?" Gülümseyip, elini saçlarının arasına attı. "Kadın senin yüzünü göremediği için yanına hastaneye uğrayacaktı. Hâlâ bu saat oldu gelmedi."
"Hemen annemi ara." Elindeki telefonla annesini aradı. Ama telefona cevap vermiyordu.
"Ayberk hastanede ben ona mesaj gönderiyorum. Belki hâlâ oradadır."
Sare: Nergis abla hastanede mi?
Ayberk: Hastanede, sohbet ediyoruz şu an.
Ayberk: Selin abla için gelmiş.
Sare: Tamam, öptüm seni.
Ayberk: Ben de
Ayberk çevrimdışı.
"Sakin olun, Nergis abla düşündüğüm gibi hastanedeymiş." Savaş derin bir iç çekerken Akın'ın dudakları aralandı. "Peki, sizin başınız falan mı belada?"
"Akın," Diyerek Savaş harelerini kardeşine çevirdi. "Sana gösteremeyeceğimiz bir video var elimizde ama bize o videonun kimden geldiğini söylemen gerek. Gönderen kişinin numarası görünüyor sen bulabilir misin?"
"Bana gösteremediğiniz o videoda ne olduğu şu an umrumda değil her neyse bunu kurcalamayacağım, hâlletmeye çalışırım." Arkasını dönüp giderken bizimle konuşmaya devam etti. "Geçin oturun, üstünüzdeki şu endişeyi de yok edin. Benim için basit bir konu, hâlledeceğime eminim."
Gözlerimi açtığım gibi harelerimi Akın'a çevirdim. "Savaş nereye kayboldu?"
"Hava almak için balkona çıktı."
"Gözlerimi dinlendireyim derken uyumuşum. Sen ne yaptın, hâlâ halledemedin mi?"
"Hallettim. Buldum kimin gönderdiğini." Kadrajımıza giren Savaş'ın dudakları aralandı.
"Adı ne?"
"Evren."
Duyduğum isimle başım dönerken, Akın'ın düşmemem için beni tuttuğuna şahit oldum. "Sare, iyi misin?"
"Uykusuzluktandır büyük ihtimalle, şu aralar hiç uyumadım."
"İkinizde çok yoruldunuz, itiraz kabul etmiyorum Savaş. Selin'in başında ben duracağım birkaç gün. Sen de evde durup uyuyacaksın. Eminim hastanede uyuduğun zaman çok kısıtlıdır." Esneyen ağzımı elimle kapatırken konuşmaya devam etti.
"Sare ben seni eve bırakırım." Diyerek koltuğun üzerindeki telefonu aldım. "Savaş biraz yorgun gibi, dinlensin."
"Tamam, beni dışarıda bekler misin?" Başını sallayıp koltuğun üzerindeki anahtarı aldığı gibi dışarıya çıktı. Ben de koltukta oturan Savaş'ın yanına geçtim.
"Bugün için teşekkür ederim, Savaş. Her şeye rağmen yanımda olmayı seçtiğin için. Hatırlıyor musun, bizim evin çatısında yıldızların altında o gün sonsuza kadar dost kalacağız diye parmaklarımızı birbirine tokuşturmuştuk. Bana o gün her zaman yanında olmaya söz veriyorum demiştin. Sözünü tuttun, en kötü zamanlarımda başımı çevirdiğimde yanımda olan sendin. Ben şanslı bir insanım dedin ya ben de çok şanslıyım çünkü hayatımda senin gibi birisine sahibim." Harelerimi çevirdiğimde koltukta uyuyakalmış Savaş ile karşılaştım. Odasına gidip bir pike aldıktan sonra üstüne örterek evden çıktım.
"Beklettim seni de özür dilerim."
"Önemli değil, hadi gidelim." Adımlarımızı hızlandırıp sokağın sonundan sağa dönerek oradan uzaklaştık.
"Teşekkür ederim." Gülümsedi. Saksının altına koyduğum anahtarı alırken hâlâ evin önünde beni izlediğini fark ettim.
"İyi geceler, Akın."
"İyi geceler." İçeriye girip pencerenin önüne geçtiğimde orada olmadığını fark ettim. Adımlarımı hızlandırıp lavaboya yöneldim. Bu akşam hâlletmem gereken bir sürü işim vardı.
°
🌵
ÖZLEDİM BURALARI, İYİSİNİZDİR UMARIM
Bölümün hoşunuza gitmiş olması dileğiyle, hoş kalın.♡
Yıldızı parlatmayı, yorum atmayı unutmayın 💌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİLGİ | Yarı Texting
Novela JuvenilTamamlandı. Kendime yenildim. Yenilgilerim; kayıp ilanı vermemi sağladı. Peki, kaçış biletim yenilgilerimin ardına mı saklanmıştı? Başlangıç: 19.08.2021 Bitiş: 30.12.2022 Not:Kurgunun, çalınması sözlerin kopyalanması hâlinde yasal işlem başlatılacak...