|65|

52 9 99
                                    


"Aşk, güzel olabilirdi ama bazı anların katiliydi."

°

Selin'in ağzından...

Hastanenin çıkışından çıktığım o vakit duyduğum sesle duraksayıp bakışlarımı sesin geldiği tarafa çevirdim. "Alperen?"
Yutkundum. "Uzun zamandır görüşemedik."

"Buradan uzaklaşmam gerekiyordu." Bakışlarını kaçırırken dudaklarında bir gülümseme belirdi. "Tebrik ederim bu arada evleniyormuşsunuz."

Bakışları beni bulduğunda buruk bir şekilde gülümsememle dudakları aralandı. "Beni kırdığını düşündüğün için üzüleceğini biliyorum ama üzülme lütfen sen kalbinin sesini dinlemişsin." Bakışlarını gökyüzüne çevirdi. "Kalbin senin için en doğru kişiyi seçmiş."

"Alperen?" Sesin geldiği tarafa doğru bakışlarını çevirdi. "İstediğin olmuş sonunda bak, sevdiğin kadınla evleniyorsun."

"Amacım hiçbir zaman seni kırmak değildi." Gülümsedi. "Savaş, sen bana karşı yumuşamış gibisin sanki."

"Aramıza girmeyeceksen neden olmasın?" Elini onun omzuna atmasıyla bakışlarını bana çevirdi. "Selin kararını vermiş," Gülümsemesi dudaklarında belirirken diğer elini cebine attı. "Sizin aranıza girmek gibi bir düşüncem yok." Bakışları beni buldu. "Biz ayrılmıştık zaten seninle."

"Siz benim yüzünden arkadaşlığınızı bitirdiniz değil mi, beyler?"

İkisinin de sessiz kalmasıyla cevabımı bana susarak vermişlerdi. "Peki, değer miydi? Benden önceki o arkadaşlığınızı özledim."

İkisinin de bakışları birbirlerini bulmuşken Savaş'ın ona karşı bir adım attığını görünce gülümsedim. Aradan geçen beş saniye gibi bir sürede birbirlerine olan bakışmalarını devam ettirirken Alperen'in aniden ona sarılmasıyla o da ona karşılık vermişti.
"Özür dilerim," Yutkundu. "Senden başka kimsem yoktu, Savaş. Ben, sahip olduğum her şey gibi o gün seni de kaybettim."

"Onlar geride kaldı," Elini omzuna attı. "Hâlâ gelmek istediğin zaman gelebileceğin bir evin olduğunu unutma, Alperen."

Aradan geçen zamanda telefonuna gelen aramayla Alperen yanımızdan ayrılmıştı. Biz de yürümeye koyulduğumuz gibi parkın girişindeki banka geçerek oturmuşken telefonumun bildirim sesiyle irkildim.

zifiriaras: Çiçek kızım bana yardım etmen gerek.

zifiriaras: Yarın için yaptığım planı sana anlatmam gerek.

zifiriaras: Akşam yanına geleceğim.

Selin: Tamam akşam gel, bekliyorum zifiri.

Selin: Bu arada telefonumda zifiri aras olarak kayıtlısınız beyefendi.

zifiriaras:WBWBQWBABABWBBWB

Selin: Randomuna aşık oldum.

zifiriaras: Bir randomuma aşık olmadığın kalmıştı, Selin.

Selin: Kıskanmasana, hey!

Selin: Benim tatlı biricik zifiri abim...

zifiriaras: Dalga konusu oldum iyice kızım WBWBWBBWBWBWBWWBQB

Selin: Eh, birazcık.

Selin çevrimdışı.

"Zifiri Aras olarak mı kaydettin adamı?" Beni kollarının arasına alırken başımı olumlu anlamda sallayarak ona gülümsedim.

YENİLGİ | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin