|50|

103 11 96
                                    

"Cinayetin ardında yatan sebep neydi?"


Not: Bu bölüm de Yağız'ın ağzından
anlatılmaya devam edecektir.

°

Cinayet büroya gelmemle içeriye girdim. Bir üst kata çıktığımda ise ekibimin aralarında konuştuklarına kulak misafiri olurken içeriye adım atmamla bakışlar bana çevrildi.

"Yağız başkomiserim, günaydın."

"Günaydın, arkadaşlar. Cinayet hakkında yeni bir gelişme var mı, Selen?"

"Başkomiserim elimize en son ulaşan bilgiyle ölen kızın bir sevgilisi olduğunu öğrendik. Bu kız sevgilisinin yanında yaşıyormuş. Şu an elimizdeki tek şüpheli bu çocuk. Onu da sabah Berke ile birlikte ifade almak üzere buraya getirdik, şu an kendisi sorgu odasında."

"Tamam, Berke sen benimle sorgu odasına gireceksin. Bu çocuktan neler çıkacak bakalım?"

Berke ayağa kalktığı gibi yanıma ilerledi. Arkamı dönüp ilerlerken birinin bana seslenmesiyle bakışlarımı sesin geldiği tarafa doğru çevirdim. Gördüğüm kişi karşısında bir şok geçirdim. Bu kadın yarım saat önce sesimin tınısını hoş bulan o kadındı.

"Siz yarım saat önce gördüğüm sesi güzel olan o adam değil misiniz?" Bakışlarımı Berke'ye çevirmemle gülümsemeyi kesip boğazını temizledi. "Bu ne güzel tesadüf, değil mi?"

"Evet, peki siz cinayet büroya gelecek olan yardımcı kadın komiser misiniz?"

"Aslında bana yardımcı kadın komiser olacağım söylenmedi. Ben, cinayet büronun emekli olan kişinin yerine getirildim ama amirim son görüşmemizde Yağız başkomiser diye birisiyle ona yardımda bulunmam gerektiğini, ikimizin birlikte hareket etmesi gerektiğini söyledi. Umarım bu amirimin bahsettiği başkomiser artık her kimse büroya iki başkomiser fazla triplerine girmez."

Ellerimi saçlarımın arasına atmamla diğer elimi ona uzattım. "Ben," Gülümsedim. "Cinayet büronun başkomiseri, Yağız."

Alt dudağını ıssırırken uzattığı elimi tuttuğu gibi gözlerini kaçırdı. "Gizem."

Gözlerini benden kaçırdığı gibi etrafa bakmaya başlamasıyla dudaklarım yukarı kıvrıldı. "Gizem başkomiserim, sorgu odasına girerek bana eşlik etmeye ne dersiniz?"

"Cinayet hakkında bilgi alırsam neden olmasın."

Berke'nin dudakları yukarı kıvrıldı. "Merhaba, Gizem başkomiserim. Öncelikle hoş geldiniz. Cinayet hakkında tek bilgimiz ölen kızın sevgilisiyle yaşıyor olması. O da şu an sorgu ordasında."

"Peki, ölen kadının yaşını öğrenebilir miyim?"

"20. Ölmeden iki gün önce girmiş."

"Daha gencecikmiş." Bakışlarımı yüzü düşen kadına çevirirken Berke'nin dudakları aralandı.

"Yağız başkomiserim, size ben eşlik edemeyeceğim gibi."

"Evet." Bakışlarımı tekrardan etrafını izleyen kadına çevirdim. "Gizem Hanım, siz buyrun önden." Bana bakışlarını çevirdiği gibi gülümseyip hemen ardından birlikte sorgu odasına  doğru ilerledik.

YENİLGİ | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin