•"Onların birbirlerine olan aşkına şahit olmak, içinde bulunduğum durumdan bir an olsun çıkmamı sağlıyordu."
•
°
Sen zifiri karanlık olan benim tek kaçış biletimdin...
Aras'ın bana söylediği o cümle dünden beri aklımdan çıkmıyordu. Onun kalbinde açtığım yara bu kadar büyükken o gün yaşadığımız her şeye rağmen beni suçlamadığına kendim şahit olmak, içinde bulunduğum durumdan beni çıkaramayacak bir hâle bürünürken gözyaşlarım yine akmaya başladı. Kocaman olduğunu düşündüğüm bu şehir yapayalnız olduğunu kulağıma fısıldamıştı. Hayatımdaki tek anlamlı adamın elimden kayıp gidişini seyretmek, kalbimin onu pusu kurmuş derinliklerine gömmek zorunda kaldım. Aras'ın beni iyileştirmeye çalışırken her gün umudunun kırılmasına şahit olamazdım. Benim onun canını istemeyerek bile olsa yakmaya hakkım yoktu.
Sadece tek bir şeyi hesaba katmamıştım. Onun bu şekilde daha fazla yara alabileceğini düşünmemek...
Düşüncelerimden sıyrılmama neden olan şey telefonuma gelen mesaj olmuştu.
Selin: Savaşla birlikteyiz, Sare.
Selin: Onun bana olan duygularına karşılık vermemezlik yapamazdım.
Selin: Ama sana bir şey itiraf etmek istiyorum.
Selin: Sanırım ben de ona çok aşık oldum.
Sare: Aşırı sarılmak istiyorum, ikinize birden.
Sare: O seni her şeyden çok seviyor, Selin.
Sare: Bu aşkınıza sahip çıkın.
Sare: Bazen geçmişte yaptıkları hatalar yüzünden pişman olabiliyor insan.
Sare: Birbirinizden hiçbir şey saklamayın.
Sare: Aşırı nahif bir çift oldunuz.
Selin: Kafamı kurcalayan bir şey var, Sare.
Sare: Nedir o?
Selin: Alperen'e karşı geçmişte hissettiğim hisler, ona umut vermişim.
Selin: Hafızam hâlâ yerine gelmediği için bazı parçalar yerine oturmuyor.
Selin: Ya ben bu çocuğa umut verdiysem, hâlâ bana karşı bir şeyler besliyor gibiydi.
Sare: Sen hastaneye kaldırılmadan iki gün önce onunla olan ilişkini bitirmiştin.
Sare: Selin, sana açık olacağım.
Sare: Sen onun sana olan değerini sevmiştin, sadece.
Sare: Ama Savaş'ın sana olan değerini gözlerin kör olmuş gibi göremiyordun.
Sare: Savaş ise bunu kabullenmişti.
Sare: Senin mutlu olman için sana karşı hissettiği duyguları kalbinin en ücra köşelerine sakladı.
Sare: Sen Alperen'in sadece sana gösterdiği nahifliği sevmiştin.
Sare: Buna nasıl eminsin diye sormak senin hakkın.
Sare: Bu kadar eminim çünkü o gece onunla telefonda konuşurken her şeye şahit oldum, Selin.
Sare: Sana bu söylediklerimi sen telefonda konuşurken Alperen'e söyledin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİLGİ | Yarı Texting
Teen FictionTamamlandı. Kendime yenildim. Yenilgilerim; kayıp ilanı vermemi sağladı. Peki, kaçış biletim yenilgilerimin ardına mı saklanmıştı? Başlangıç: 19.08.2021 Bitiş: 30.12.2022 Not:Kurgunun, çalınması sözlerin kopyalanması hâlinde yasal işlem başlatılacak...