•
"Katil, gönderdiği notlarla ne anlatmak istiyor?"•
°
Harelerimi annemin ölümünden sonra hiç giremediğim odasına çevirdim. Ellerimin titremesini tiye alarak adımlarımı hızlandırıp içeriye girdim. Odasına girdiğim an kalbimde bir ağrı hissettim. Derin bir iç çektikten sonra harelerimi odanın içerisindeki kendini en huzurlu olduğu yere çalışma masasına çevirdim. Her akşam yazmak için oturduğu sandalyeye oturdum. Şu an hissettiğim duyguları anlatacak bir kelime yoktu. Ellerimle çekmeceyi açtığımda derin bir iç çektim. Uzun zamandır cesaret edemediğim annem tarafından bana yazılmış olan mektubu elime aldım. Sanırım her şeyi öğrenme vaktim gelmişti.
°
Sare'ye..
Sevgili kızım diyerek bile başlayamıyorum bu mektuba çünkü buna hakkım yok. Şu an bu mektubu okuyorsan ben hayatında değilimdir Sare. Sana söyleyeceklerim seni derinden etkileyecek ama artık kendimizi kandırmayacağız. Sen benim gibi değilsin kızım. Sen çok güçlüsün bunu aklından çıkarma. Benim yaptığım hataların affı olamaz ama Ayberk haklıydı kızım ben hastaydım ve benim aklı dengem yerinde değildi. Size yaşattığım her kötü anıyı hayatıma son versem de geri alamayacağım. Keşke anneniz ben olmasaydım. Siz en güzelini hak ediyorsunuz. Beni değil! Sare seni aradığım o gün sana söylediğim her şeyin gerçek olduğunu bilmeni istiyorum. O gün yaşadığım her şey çok korkunçtu. Ama o adamdan kurtuldum, biri sayesinde. O günün ardından iki hafta geçti ve şu an sana bu mektubu yazmaya karar verdim. Beni bu hâlde görmenizi istemediğimden iki haftadır benden haber alamadınız. Çok endişelendiniz değil mi? Ama böyle olması gerekiyordu. Bu mektubun eline geçmesini tam istediğim söylenemez, annenin korkak bir kadın olduğunu öğrendiğin için seni derinden etkileyeceğini biliyorum. Ama şu an bunu okuyorsan hayatınızdan sessizce çıkıp gitmişim demektir. Alacağım bu karar hiç kolay olmadı. Size veda edemeden gitmek zorundayım kızım. Beni affetmezsen, mezarıma gelmezsen de anlarım. Sana istediğin gibi bir hayat yaşatamadım. Beni affet demeyeceğim sana çünkü buna hakkım yok. Lütfen, sen yaşa. Kardeşin için yaşamak zorundasın. Ne yaşamış olursan ol sen benim gibi korkak değilsin, onu yalnız bırakmazsın buna eminim. İkiniz birbirinizin ailesiniz. Ayberk sana emanet. Her şey buraya kadarmış. Elveda.
°
Gözyaşlarım mektubun üstüne akarken çalan kapının zili beni kendime getiren şeydi. Salondan gelen seslerle gözyaşlarımı elimin tersiyle sildim. Ayağa kalkarak adımlarımı hızlandırıp odadan çıktım. Salonun içerisine girdiğimde karşılaştığım kişiyle dudakları aralandı.
"Sare Hanım, size gönderilen not birkaç gün önce aynı harfle başka bir kıza da gönderildi. Bundan aylar önce bir cinayet işlendi ve o öldürülen başka bir kızın cebinden de aynı harf ve aynı yazıyla yazılmış bu notla karşılaştık. Katilin bize anlattığı şeyleri bulmak zorundayız. Sizin de tek başınıza hareket etmemeniz gerekiyor. Biz uzun zamandır bu notları gönderen kişinin arkasındayız. İkimizin de istediği tek şeyin o kişinin cezasını çekmesi olduğuna eminim."
"Yağız Bey, bizim güvenliğimizi sağlarsanız eğer size yardımcı olmak için elimden ne gelirse yapacağından yana şüphe duymayın. Tek istediğim Ayberk'in güvenli bir yerde kalması."
"İkinizin de güvenliğini sağlayacağız. Bir süre seni ve Ayberk'i yazlık evimde misafir etmek istiyorum. Her şey sizin güvenliğiniz için. Kapıda güvenliğiniz için polisler olacak, ben yanınızdayken de size bir şey olması söz konusu değil."
"Yağız abinin evinde kalacağız değil mi?" Sorduğu soruyla bakışlarımı Ayberk'e çevirdim. "Evet ama Yağız Bey'e sormam gereken bir şey olacak." Derin bir çektim. "Ayberk'i tanıyorsanız ormandayken neden tanımıyormuş gibi davrandınız?"
"Öyle olması gerekiyordu."
"Ayberk," Diyerek bakışlarımı ona çevirdim."O gün sen zifirinin evindeyken Yağız Bey'de sizinleydi değil mi onunla ilk orada tanıştın."
"Ayberk," Diyerek saçlarının arasına elini attı. "Ablan anlattığın kadar zeki bir kadınmış." Gülümseyip dudakları aralandı. "Eğer soruların bittiyse sizi yazlık evine bırakmam gerekiyor."
"Tek bir sorum daha var, cevabını almadan gitmem."
"Sormak istediğin soru ne?"
"Zifiri senin neyin oluyor?" Gülümseyip dudakları aralandı. "Artık öğrenme zamanın geldi. Kendisi abim olur."
°
🌵Bölümleri salasım geldi bir an WBQBQBQBQBQBQBQBQBQBBQ bazı günler üç tane attığım günleri özledim sanırım ")
Bölüm hakkındaki düşünceleriniz?♡
Yağız'ın yazlık evinde sizce neler olacak?
Sizleri seviyorum, kendinize iyi bakın
Yıldızı parlatmayı ve yorum atmayı unutmayın 💟
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİLGİ | Yarı Texting
Teen FictionTamamlandı. Kendime yenildim. Yenilgilerim; kayıp ilanı vermemi sağladı. Peki, kaçış biletim yenilgilerimin ardına mı saklanmıştı? Başlangıç: 19.08.2021 Bitiş: 30.12.2022 Not:Kurgunun, çalınması sözlerin kopyalanması hâlinde yasal işlem başlatılacak...