|37|

83 13 372
                                    


"Geçmişin izleri, sesinde kaybolduğum o adama aitti."

°

Pastaneye doğru ilerlerken telefonuma gelen mesajla irkildim.

Savaş: Selin, radyoterapi tedavisine başlayacak.

Savaş: Doktorla konuştum, belirlediği günler hastaneye gelmesi gerekiyormuş.

Savaş: Doktorun dediklerini sesli mesajla anlatsam daha iyi olacak.

Savaş: *seskaydedici* Sare, doktor kanserin 0. evre olması nedeniyle vücuda çok yayılmadığını söyledi. Selin'in vücudundaki kanser radyoterapiye duyarlı olduğu için bu tedavi uygulanırsa kanseri vücuttan tamamen çıkarabileceğimizi söyledi. DUYDUN DEĞİL Mİ BENİ, BU TEDAVİYLE KANSER HÜCRELERİ ÖLEBİLİRMİŞ. Selin bu tedavileri başarıyla atlatıp o kanseri yenecek, buna çok inanıyorum.

Sare: Aldığım en güzel haber bu şu an, aşırı mutluyum.

Sare: Selin ne zaman çıktı hastaneden?

Savaş: Bugün.

Savaş: Annem çok ikna etti şu an bizde kalıyor.

Savaş: Endişelenecek bir durum yok, doktorla irtibat hâlinde olacağım hep.

Savaş: Sare, bana yardım etmen gerekiyor.

Sare: Tabii ki, konu ne?

Savaş: Selin'e bir sürpriz yapmak istiyorum, detaylarını akşam seni aradığımda konuşuruz.

Savaş: Sürprizi bu hafta sonuna yetiştirmem gerekiyor.

Sare: Tamam, bu Selin için çok güzel olacak.

Sare: Akşam konuşuruz.

Sare çevrimdışı.

Pastanenin içeriye girmesiyle duvarda asılı duran saate bakan Akınla karşılaştım. "Erkenciyiz, günaydın Akın."

"Günaydın." Bakışlarını tekrardan duvarda asılı duran saate çevirdiğinde ise dudaklarım aralandı. "Bu hâlin ne senin, dökül bakalım."

"Yok bir şey," Sustu. Derin bir iç çekip dudakları aralandı. "O kadar belli ediyor muyum?"

"Seni çok iyi tanıyorum diyelim, Akın Bey." İçten gülümsesine şahit olurken dudaklarımı araladım. "Mesele İlayda değil mi?"

"Kendimi senelerce kandırmışım, unutamamışım onu. O gün kafede yıllar sonra onu görünce kalbim onunla tanıştığım ilk günkü gibi atmaya başladı. Bana dediklerinden sonra kalbim ona karşı yumuşamak istedi. Yıllar sonra öğrendiğim gerçekle yere çakıldım resmen, Sare. Beni hiç sevmediğine o adamla da onu sevdiği için evleniyor diye düşünmüştüm ama hiçbir şey düşündüğüm gibi değilmiş..."

"Akın," Bakışları beni bulurken yanına ilerledim. "Cemre, bu konudan habersiz ona anlatarak onunla yollarını ayırman gerekiyor. Bunu başka birisinden öğrenirse her şey daha kötü olur."

"Ona bunu nasıl yapacağım?" Sinirlenerek ayağa kalkarken dudakları aralandı. "Ama her şeyi bilmesi gerekiyor. Bizim İlaydayla birlikte bir geleceğimiz olmasa da onunla bu ilişkiye devam ederek ona bu kötülüğü yapmaya hakkım yok. Her şeyi ona anlatacağım."

"İlk aşklar unutulmuyor sanırım..."

"Aras'ı unutabildin mi?" Bakışlarımı kaçırdığım o an müşterinin gelmesiyle dikkatim oraya çevrildi.

YENİLGİ | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin