55.ခ်က္ဆို နားခြက္ကမီး​ေတာက္

354 79 4
                                    

လီ​ေဝ့ရန္က ဦးၫႊတ္လိုက္ၿပီး

“အ႐ွင္မင္းႀကီးရဲ႕ဝန္ထုပ္ဝန္ပိုး​ေတြကိုခြဲေဝႏိုင္ဖို႔အတြက္ အေဖက အေျခအေနေတြကို နားလည္ရန္အထူးသူလွ်ိဳတစ္ဦးကို ​ေဘးသင့္​ေဒသ​ေတြဆီေစလႊတ္ခဲ့ပါတယ္။ သူရဲ႕ေျပာစကားအရ အရာ႐ွိေတြက အ​ေထာက္​ေတာ္ေတြ ေရာက္လာမယ္ဆိုတာကို ၾကားလိုက္တာနဲ႔ ခ်က္ခ်င္းပဲ မီးဖိုႀကီးကို ညတြင္းခ်င္း တည္ေဆာက္လိုက္ပါတယ္တဲ့။ ​ေနာက္​ေတာ့ "ႏိုင္ငံပိုင္ ရိကၡါ"ဆိုေသာ စာလုံး​ေလးလုံးကို​ေရးဆြဲၿပီး အဝါ​ေရာင္ဆိုင္းဘုတ္ကို ဝါးလုံးနဲ႔ အျမင့္မွာခ်ိတ္ဆြဲ​ေစကာ ဒုကၡသည္မ်ားကို စုေဝး​ေစဖို႔ ေစာင့္ဆိုင္းခဲ့ၾကပါတယ္။ အ​ေထာက္​ေတာ္​ေတြ​ေရာက္လာခ်ိန္မွာေတာ့ သူတို႔က ေခါင္း​ေလာင္း​သံ​ေပးၿပီး ယာဂု​ေတြကို ​စတင္ေပး​ေဝခဲ့ပါတယ္။ အ​ေထာက္​ေတာ္မ်ားျပန္သြားခ်ိန္မွာ​ေတာ့ သူတို႔က မီးဖိုကို ခ်က္ခ်င္းပဲသိမ္းဆည္းလိုက္ၿပီး ေဘးအႏၲရာယ္ ကယ္ဆယ္ေရးလုပ္ငန္းစဥ္မ်ားကိုလည္း အၿပီးသတ္လိုက္ပါတယ္။ အ႐ွင္မင္းႀကီး၊ အရာ႐ွိမ်ားက သူတို႔ရဲ႕အိတ္​ေတြထဲကို လက္ယက္ထည့္႐ုံတင္မကပဲ ပိုဆိုးတာက​ေတာ့ သူတို႔က ရိကၡါအ​ေရအတြက္ မ်ားျပား​သ​ေယာင္ျဖစ္​ေအာင္ ထုံး႐ႊံ႕​ေတြကို အသီးအႏွံမ်ားနဲ႔ေရာေႏွာ​ေစတဲ့အျပင္ ​​ေနာက္ဆုံးသစ္ေခါက္​ေတြကို​ေတာင္ အိုးထဲထည့္​ေစခဲ့ပါတယ္။ ဒုကၡသည္မ်ားက ထိုကဲ့သို႔​ေသာ ယာဂုကို ဘယ္လိုမွ မ​ေသာက္ႏိုင္ပဲ အစာေရစာငတ္မြတ္ၿပီး ေသ​ေၾကရပါတယ္။ ဤကဲ့သို႔ ​ေျဖ႐ွင္းခ်က္မ်ား​ေၾကာင့္ ဘယ္လိုလုပ္ အဓိက႐ုဏ္းမ်ား မျဖစ္ပဲ​ေနႏိုင္ပါ့မလဲ"

ဧကရာဇ္က နားေထာင္ၿပီး​ေနာက္ အံ့ၾသမွင္တက္မိ​ေနသည္​။ သူစိတ္ကူးၾကည့္လို႔​ေတာင္မရသည့္အရာမ်ားက အမွန္တကယ္ျဖစ္ပ်က္ခဲ့သည္ဟု သူက မယုံၾကည္ႏိုင္ျဖစ္​ေနရသည္။ သူသည္ လီ​ေဝ့ရန္​​ေလွ်ာက္တင္​သည့္ အရာ႐ွိမ်ား၏အက်င့္ပ်က္ျခစားမႈကို မယုံႏိုင္​ေပ။ အဘယ္​ေၾကာင့္ဆို​ေသာ္ သူကိုယ္တိုင္ပင္ ကင္းလွည့္အ​ေထာက္​ေတာ္ အဖြဲ႕၃ဖြဲ႕ကို ေစလႊတ္ထားၿပီး အဓိက႐ုဏ္း၏အေၾကာင္းရင္းကို မေဖာ္ထုတ္ႏိုင္ေသးေသာ​ေၾကာင့္ျဖစ္သည္။ ဆို​ေပမယ့္ ဒီမိန္းကေလးသည္ ဒီကိစၥႏွင့္ပတ္သက္၍ ႐ွင္း႐ွင္းလင္းလင္းႏွင့္ ယုတၱိ႐ွိစြာေျပာ​ေနသည္။ အကယ္၍မ်ား ဒီမိန္းကေလးသည္ ေပါ့ေပါ့တန္တန္ေျပာဆိုေနသည္ဟု သူ႕ကိုယ္သူ​ေတြး​ေတာထင္ျမင္မိေသာ္လည္း ဒါက​မျဖစ္ႏိုင္ေပ။

လီ​ေဝ့ရန္ (Zawgyi)Where stories live. Discover now