113.1.​ေအာင္ႏိုင္ရန္​ေျခတစ္လွမ္းအလို

245 45 3
                                    

(T/N: အဆုံးထိဖတ္မရတဲ့သူ​ေတြ႐ွိတယ္​ေတြ႕မိလို႔ အဆုံးထိဖတ္မရရင္ အိုင့္cbကိုတစ္ခ်က္လာ​ေျပာ​ေပးပါ​ေနာ္ pdf fileပို႔​ေပးပါ့မယ္cmt​ေတြအကုန္replyမလုပ္ျဖစ္တာက အိမ္မွာကိစၥ​ေလး​ေတြ႐ွိတဲ့အျပင္အလုပ္မအားျဖစ္လို႔ပါ cmt​ေတြ​ေတာ့ဖတ္ျဖစ္ပါတယ္)

ၾကင္ရာေတာ္လ်န္၏မ်က္ႏွာတြင္လည္း ေနာင္တ​ေတြ႐ွိေနသည္။ သူမ၏မ်က္ႏွာတြင္ ထင္ထင္႐ွား႐ွား ခံစားရသည္ထက္ ပိုနာက်င္ခံစားေနရသည္ဟု လီ​ေဝ့ရန္က႐ိုးသားစြာ ယုံၾကည္မိတယ္။ သူမက တိုးတိတ္ျငင္သာစြာျဖင့္

“ဒါေပမဲ့ တို႔က ႐ွင့္ကိုနားလည္ၿပီး​ေတာ့ ႐ွင္ ဘာေၾကာင့္ဒီလိုလုပ္ခဲ့တာလဲဆိုတာ တို႔သိပါတယ္။ အကယ္၍သာ တို႔နဲ႔တို႔ရဲ႕မိသားစုက ကံဆိုးမိုးေမွာင္က်မယ့္အဆုံးသတ္ကို ေတြ႕ၾကဳံခဲ့မယ္ဆိုရင္လည္း မု႐ုံ​ေတာ္ဝင္မိသားစုဝင္အ​ေနနဲ႔ လက္စားေခ်ဖို႔ ဘယ္အရာကိုမွရပ္တန္႔မွာမဟုတ္ဘူး။ ႐ွင္က​ေတာ္ဝင္မိသားစုရဲ႕ ဂုဏ္သိကၡာနဲ႔ က်က္သ​ေရကို ျပန္လည္ရယူၿပီး အမွားေတြကို ျပင္ခ်င္တာက ဘာအမွားမွမ႐ွိပါဘူး။ ဒါ​ေပမယ့္လည္း ႐ွင္က အလ်င္စလိုျဖစ္လြန္းတယ္။ ဒီ​ေန႔ ​ေက်ာင္းမိသားစုကို ေမွာက္လွန္ပစ္လိုက္ႏိုင္သေ႐ြ႕ မု႐ုံ​ေတာ္ဝင္မိသားစုကိစၥကို ေသခ်ာေပါက္ စုံစမ္းရဖို႔ျဖစ္လာမွာပဲ။ ဒါဆိုရင္ ႐ွင့္ရဲ႕အၿငႇိဳးေဒါသကို ေျပေပ်ာက္ေစမွာပါ”

ၾကင္ရာေတာ္လ်န္၏လွပေသာ မ်က္ႏွာ​ေလးသည္ မ်က္ရည္မ်ားျဖင့္ စြန္းထင္းသြားသည္။ သူမက စကားေတာင္ မေျပာႏိုင္​ေတာ့​ေပ။ သူမသည္ လိမၼာပါးနပ္သူတစ္ဦးျဖစ္သည္။ ကလဲ့စားေခ်ျခင္း​ေၾကာင့္ အျမင္မ​ေမွာက္ေနပါက၊ ထိုသို႔လုပ္ေဆာင္ရျခင္း၏အေၾကာင္းျပခ်က္ကို သူမနားလည္မည္ျဖစ္သည္။

လီ​ေဝ့ရန္က ဆက္လက္၍ “ၾကင္ရာေတာ္လ်န္၊ ႐ွင္ဘယ္​ေနရာမွာမွားသြားတယ္ဆိုတာ သိလား? ႐ွင္က လက္စားေခ်ဖို႔ စိတ္အရမ္း​ေလာေနတာေၾကာင့္ မဟုတ္သလို တို႔​ေတြရဲ႕ သေဘာတူညီခ်က္ကို ဆန္႔က်င္တဲ့အတြက္ေၾကာင့္ မဟုတ္ဘူး။ ဒါ​ေပမယ့္ ႐ွင္က လက္စားေခ်ဖို႔အတြက္ မွားယြင္းတဲ့ ခ်ဥ္းကပ္မႈတစ္ခုကို အသုံးျပဳခဲ့တယ္။ ႐ွင္က ဧကရာဇ္မင္းအနားမွာ႐ွိေနရင္ေတာင္ အဲ့ဒီ​ေယာက်ာ္းကို စိတ္ေက်နပ္ေအာင္ ဘယ္လိုထိန္းခ်ဳပ္ရမလဲဆိုတာ ႐ွင္ကနားမလည္ဘူး"

လီ​ေဝ့ရန္ (Zawgyi)Where stories live. Discover now