53.လွည့္စား႐ုံမွ်သာ

348 75 2
                                    

ထို႔ေနာက္ လီ​ေ႐ွာင္ရန္သည္က်ဥ္းထဲက်ပ္ထဲ​ေရာက္သြားခဲ့ၿပီး သူသည္ ၅ရက္လုံးလုံး တစ္ရက္မွမနားပဲအလုပ္​ေတြပိ​ေနရသည္။

မိုက်ဴးသည္ အျပင္ဘက္မွ လက္ဖက္ရည္တစ္ခြက္ကိုယူလာၿပီး လီ​ေဝ့ရန္၏မ်က္ႏွာကို ဂ႐ုတစိုက္ၾကည့္လိုက္ရင္း

"မမ​ေလး၊ ဒီ​ေန႔ ပထမသခင္မက သခင္ႀကီးဆီကိုသြားၿပီး ဆုလာဘ္အတြက္သြား​ေရာက္​ေမးျမန္းခဲ့ပါတယ္ ​ေနာက္​ေတာ့...."

လီ​ေဝ့ရန္ကမ်က္ခုံးပင့္တင္လိုက္ၿပီး သူမကိုၾကည့္လိုက္သည္။

မိုက်ဴး၏ႏႈတ္ခမ္းမ်ားအနည္းငယ္ေစာင္းသြားၿပီး

"သခင္ႀကီးက အရမ္းေဒါသထြက္သြားတာနဲ႔ မတ္တပ္ထၿပီး ပထမသခင္မကို ျပင္းျပင္းထန္ထန္ ဆူပါ​ေလ​ေရာတဲ့လား။ ပထမသခင္မက သခင္ႀကီးရဲ႕စာၾကည့္ခန္းက​ေန ထြက္လာ​ေတာ့ သူမရဲ႕မ်က္လုံး​ေတြက နီရဲ​ေနတယ္လို႔ ကြၽန္မၾကားခဲ့ရတယ္ ”

ဤအရာအားလုံးသည္ ေမွ်ာ္လင့္ထားသည့္အတိုင္းပင္။ လီေဝ့ရန္သည္ လက္ဖက္ရည္ကို တစ္ငုံေသာက္လိုက္ၿပီး

"​ေနာက္​ေတာ့​ေရာ?"

မိုက်ဴးက ဆက္လက္၍

“သခင္ႀကီးက ပထမသခင္​ေလးကို ေျဖ႐ွင္းခ်က္အခ်ိဳ႕႐ွာဖို႔အမိန္႔ေပးထားခဲ့ပါတယ္။ ေနာက္ဆုံး​ေတာ့ သူေျဖ႐ွင္းျပခဲ့တဲ့အေျဖအားလုံးကို သခင္ႀကီးကပယ္ခ်လိုက္ပါတယ္။ ဒီအ​ေစခံက ေမးျမန္းရသ​ေလာက္က​ေတာ့ ပထမသခင္​ေလးက သူ႕ရဲ႕စိုးရိမ္ေသာကေၾကာင့္ ရက္စက္ၾကမ္းယုတ္သူျဖစ္သြားသလိုပဲ။ သူက မမ​ေလးကို ခ်ည္ေႏွာင္ၿပီးစစ္ေဆးေမးျမန္းသင့္တယ္လို႔​ေတာင္​ေျပာခဲ့​ေသးတယ္။ သခင္ႀကီးက ဆုခ်တဲ့အ​ေနနဲ႔ သခင္​ေလးရဲ႕မ်က္ႏွာကို႐ိုက္လိုက္ၿပီး သူ႕ကိုစာၾကည့္ခန္းက​ေနႏွင္ထုတ္လိုက္တယ္တဲ့"

လီ​ေ႐ွာင္ရန္သည္ ဘက္လိုက္တတ္ေသာ အေဖျဖစ္ေသာ္လည္း မတုံးအ​ေပ။ သူသာ ​ေဝ့ရန္အား ႀကိဳးတုပ္၍ စစ္ေဆးေမးျမန္းလွ်င္၊ သူသည္ေျဖ႐ွင္းခ်က္တစ္ခု​ကိုေတာင္ ရလိမ့္မည္မဟုတ္​ေခ်။ ထို႔ထက္ပိုလာမည္က၊ ဤေလာက၌ လုံးဝေလလုံ​ေသာတံတိုင္းမ႐ွိ​ေသာ​ေၾကာင့္ ဤအရာသည္ ထိုအၾကံအဥာဏ္ရ႐ွိခဲ့သူက လီခ်န္းလဲ့မဟုတ္​ေၾကာင္းကို တစ္​ေလာကလုံးကို​ေျပာျပလိုက္သလိုျဖစ္သြားလိမ့္မည္။ဒါက ႐ွင္ဘုရင္ကိုလွည့္စားမႈပင္"

လီ​ေဝ့ရန္ (Zawgyi)Where stories live. Discover now