109.2.ဆန္းၾကယ္​ေသာ သ႐ုပ္မွန္

266 53 3
                                    

လီ​ေဝ့ရန္က ေခါင္းညိတ္လိုက္ၿပီး ဘာမွျပန္မေျပာ​ေပ။ သူမက သူ႕ကို ႏွစ္သိမ့္ေပးခ်င္ေပမယ့္ သူကသူမေျပာသမွ်ကို လက္ခံမွာမဟုတ္ဘူး။

သူက ခ်ိဳၿမိန္ႏူးညံ့ေသာေႏြဦးေပါက္ကဲ့သို႔ ပါးခ်ိဳင့္ေလးမ်ားျဖင့္ ျဖည္းညႇင္းစြာျပဳံးျပလိုက္သည္။ သူက

“ကြၽန္​ေတာ္႕ကိုေမြးဖြားၿပီးတာနဲ႔ မင္းသမီးက ႐ူးသြပ္သြားခဲ့ရတယ္။ သူမ တကယ္႐ူးသြပ္သြားတာလား ဒါမွမဟုတ္ တျခားတစ္ေယာက္ေယာက္က သူမကို ႐ူးသြပ္သြား​ေစတာလားဆိုတာကို ကြၽန္ေတာ္မသိဘူး။ သူမက ဘယ္သူျဖစ္တယ္ဆိုတာရယ္ ဒီက​ေလးက သူမရဲ႕သားျဖစ္တယ္ဆိုတာကိုမမွတ္မိ​ေတာ့ သားျဖစ္သူကို တစ္ႀကိမ္တစ္ခါ​ေတာင္မၾကည့္ဖူးဘူး။ ဧကရာဇ္က သူမကိုယ္သူမ နာက်င္မိေစမွာကိုစိုးရိမ္တဲ့အတြက္ သူမကို ေန႔ေရာညပါ အနီးကပ္ေစာင့္ၾကည့္ခဲ့​ေပမယ့္လည္း သူမကို ဘယ္လိုပဲေကာင္း​ေကာင္းမြန္မြန္ကာကြယ္ထားထား လစ္ဟာမႈက႐ွိလာတယ္။ တစ္ေန႔​ေတာ့ ၾကာ​ေရကန္ရဲ႕ေရမ်က္ႏွာျပင္ေပၚမွာ လြင့္ေမ်ာေနတဲ့ သူမအ​ေလာင္းကို ေတြ႕႐ွိခဲ့ရတယ္။ သူမက သိပ္ကို ထူးဆန္းစြာေသဆုံးသြားခဲ့ရတာ​ေၾကာင့္… ဧကရာဇ္က ထိန္းမႏိုင္သိမ္းမရျဖစ္ခဲ့တယ္။ သူက လူ​ေျမာက္မ်ားစြာကို ဆက္တိုက္ဆိုသလို သတ္ျဖတ္ခဲ့တယ္။ သူ႕ပတ္ဝန္းက်င္ကလူတိုင္းကို သံသယ႐ွိ​ေပမယ့္ သူက ဘယ္​ေလာက္ပဲလူ​ေတြကိုသတ္​ေနပါ​ေစ မင္းသမီးက​ေတာ့ အသက္ျပန္မ႐ွင္လာႏိုင္ခဲ့ဘူး။ သူက ထိတ္လန္႔ေၾကာက္႐ြံ႕လာၿပီး ဘယ္ေနရာကမွ မလုံျခဳံေတာ့ဘူးလို႔ ခံစားလာရတယ္။ ဒါ့အျပင္ သူက ကေလးကို စစ္မွန္တဲ့​ေနရာတစ္ခု ေပးလိုတာေၾကာင့္ ကေလးကို သူ႕ရဲ႕သစၥာေစာင့္သိတဲ့ငယ္သားဆီအပ္ႏွံဖို႔ အမိန္႔ေပးခဲ့တယ္။ သူက ကေလးကို ေဝးလံေခါင္သီတဲ့႐ြာတစ္႐ြာကို ေခၚသြားခိုင္း​ေစၿပီး ကေလးႀကီးျပင္းလာခ်ိန္အထိေစာင့္ရင္း ျပန္​ေခၚလာ​ေစဖို႔ အေစာင့္အၾကပ္မ်ားစြာ ေစလႊတ္ခဲ့တယ္။ တို႔ယီအမည္နဲ႔ တိုင္းျပည္အစြန္းက ေက်းလက္ေတာ႐ြာကိုသြားခဲ့ၾကတယ္။ ငယ္သားက ကေလးနဲ႔အတူ အဲ့ဒီေနရာမွာ ၄ႏွစ္ၾကာ ေနထိုင္ခဲ့တယ္။ ေနာက္ဆုံး​ေတာ့ အဲ့ဒီ့ငယ္သားလည္း အသတ္ခံရလိုက္​ေတာ့ ဒီအ​ေၾကာင္းကိုသိ႐ွိတဲ့မူလအေစာင့္ၾကပ္​ေတြထဲကတစ္ဦးပဲ လြတ္ေျမာက္ခဲ့ရတယ္။ က်န္တဲ့တျခားလူတိုင္းက အသတ္ခံခဲ့ရတယ္။ ဒါတင္မကေသးဘူး။ တစ္ညတည္းမွာပဲ ႐ြာက ၄ႏွစ္အ႐ြယ္ကေလးေတြအားလုံး အသတ္ခံခဲ့ရတယ္။ ဧကရာဇ္အပါအဝင္ လူတိုင္းက ကေလးေသသြားၿပီလို႔ ထင္ခဲ့ၾကတယ္”

လီ​ေဝ့ရန္ (Zawgyi)Where stories live. Discover now