136.2.အိမ္​ေထာင္ဖက္

95 14 5
                                    

ေထာ့ပါက်န္း၏အမူအရာသည္ ႐ုတ္တရက္ ေျပာင္းလဲသြားရသည္။ စကၠန္႔ပိုင္းေလာက္ သူ႕မ်က္လုံးေတြက အ​ေျခအ​ေနမ​ေကာင္းသေယာင္ေပၚလာခဲ့ေပမယ့္ လီယြမ္ဟန္႔က သတိ​ေတာင္မထားမိလိုက္တာက​ေတာ့ ႏွ​ေျမာစရာပင္။ ေထာ့ပါက်န္းက သူ႕စိတ္ထဲက ေဒါသေတြကိုမ်ိဳသိပ္ၿပီး ​ေျပာလိုက္သည္မွာ

"အဲဒါ လီ​ေဝ့ရန္ မဟုတ္ဘူးလား? သူမရဲ႕ အသြင္အျပင္က အေကာင္းဆုံးမဟုတ္သလို အရည္အခ်င္းအရလည္း သာမန္အဆင့္ပါပဲ။ အဆင့္အတန္းအရေတာ့ မင္းသမီးဆိုတဲ့ ေခါင္းစဥ္တပ္ထားေပမယ့္လည္း နာမည္သက္သက္ပဲ႐ွိတာပါ။ စတုတၳမင္းသားက​ေတာ့ ​ေသခ်ာမသိ​ေလာက္​ေပမယ့္ သူမရဲ႕မိခင္က အမတ္ခ်ဳပ္ႀကီးလီကို ခစားရတဲ့ ေျခ​ေဆးအ​ေစခံတစ္ေယာက္ပဲ။ ဒါကို လူတိုင္းလည္းသိတယ္။ မို​ေဖ့ရဲ႕ မင္းသားတစ္ပါးအေနနဲ႔ ဒီလိုမိန္းမမ်ိဳးနဲ႔ လက္ထပ္လိုက္လို႔ ေလွာင္ေျပာင္သ​ေရာ္ခံရမွာကို မစိုးရိမ္ဘူးလား? တကယ္ဆို မင္းသားက က်ဳပ္ရဲ႕ ႏွမ​ေတာ္လို ေတာ္ဝင္ေသြးစစ္မွန္တဲ့အမ်ိဳးသမီးပ်ိဳမ်ိဳးကို ေ႐ြးသင့္တာ​ေပါ့!”

"ဒါက မမွန္ကန္​ေနဘူး"

လီယြမ္ဟန္႔သည္ တစ္ဖက္လူ၏စကားတြင္ မေက်မနပ္ျဖစ္ေနမႈကို ႐ွင္း႐ွင္းလင္းလင္း ၾကားလိုက္ရသည္။ လီယြမ္ဟန္႔၏အမူအရာက​ေတာ့ ေျပာင္းလဲျခင္းမ႐ွိေပ။ သူက ျပဳံးေနေသးေပမယ့္ ႐ုတ္တရက္ သူ႕ပါးစပ္ကေျပာထြက္လာသည္မွာ

"က်ဳပ္ ေျပာရဲတယ္။ သူမမွာသာ အရည္အခ်င္းမ႐ွိရင္ ခင္ဗ်ားတို႔ဧကရာဇ္မင္းက မင္းသမီးဘြဲ႕ကို ဘယ္လိုလုပ္ အပ္ႏွင္းပါ့မလဲ? က်ဳပ္ မင္းသားကို ဖုံးကြယ္မ​ေန​ေတာ့ပါဘူး​ေလ။ က်ဳပ္က ခ်စ္စရာ​ေကာင္းၿပီး ႏူးညံ့သိမ္ေမြ႕တဲ့ တာ့လီမင္းသမီးေတြကို မႏွစ္သက္ဘူး။ ၿပီး​ေတာ့ ဂုဏ္က်က္သေရ႐ွိတဲ့ အိမ္​ေတာ္​ေတြက အၿမဲကဗ်ာ႐ြတ္​ဖတ္ျပ​ေနၿပီး သီခ်င္း​သီဖြဲ႕ေနတဲ့သမီး​မိန္းက​ေလးေတြကိုလည္း မႏွစ္သက္ဘူး။ ထက္ျမက္ၿပီး လိမၼာပါးနပ္တဲ့မိန္းမေတြကိုပဲ ႏွစ္ၿခိဳက္တယ္။ မင္းသားလည္း က်ဳပ္ကို ဘာမွဖုံးကြယ္ထားစရာ မလိုပါဘူး။ သူမနဲ႔ပတ္သက္တဲ့ အရာအားလုံးကို က်ဳပ္ၾကားၿပီးသြားၿပီ။ ၿပီး​ေတာ့ က်ဳပ္ သူမကို လိုခ်င္တယ္!"

လီ​ေဝ့ရန္ (Zawgyi)Where stories live. Discover now