Herkese merhaba iyisinizdir umarım. Bölüm geldi çok fazla Ada Serhat Ebru ve Emre üzerine sitem mesajları alıyorum bu bölüm onları bekleyenler için olsun.
Gelecek bölüm arasının daha kısa olacağını umut ediyorum ve Neslihan Buğra onlar dışında biraz olaylı olacak olan Buse Ege çifti olacaklar. Onlara ek kim olur bilemiyorum.
Kocaman öpüyorum keyifli okumalar dilerim.🥰😘🌺
ADA & SERHAT
****
Serhat gözlerinde kemik çerçeveli kare gözlükleriyle saatlerdir baktığı ekrana artık başı ağrıyarak gözleri acıyarak baksada işi gereği bunu yapmak zorundaydı.Son zamanlarda yapmış olduğu çalışmalarla kayınbabasının takdirini dahada kazanmış ve Onur onu karşısına alıp "Sen benim oğlum oldun ve ben oğlumu yönetimde yanımda görmek istiyorum sana hisse vermek istiyorum Serhat benim senin gibi güvenilir çalışkan zeki insanlara ihtiyacımı var." Demişti ama Serhat kabul etmemişti.
Şirketteki konumu iyiydi ve bir anda içten böyle bir transfer alması hakkında damat olduğu için hemen yönetime geçti sözlerini duymak istemiyor emeğinin çiğnenmesine göz yumamazdı.
İşine dalmış haldeyken kapısının tıklatılmasıyla gün içinde yanına gelen asistanı olduğunu düşünüp gözlerini ekrandan çekmeden "gel" dedi ve kapı açıldı geri örtüldü gözü ekrandayeken hala konuşmayan kadına anlam veremedi.
"Evet dinliyorum."
Yine ses gelmeyince başını çevirdi karşısında gördüğü güzeller güzeli karım dediği Ada'sını görünce onu beklemediğinden kısa bir an şaşırdı sonra kendisine alt dudağını ısırarak aşkla, beğeniyle bakan kadına gülümseyerek ayağa kalkıp yanına doğru yürüdü.
"Aşkım bu ne güzel sürpriz."
"Canım."
Ada hemen karşısında duran kocasının dudaklarından öpüp sarıldı Serhat'ta ona sarılıp başını yan çevirip mis gibi kokan boynundan öptü.
"Aramadan geldim şansıma toplantın falan yokmuş iyi oldu."
"Gelmekle iyi yaptın meleğim gel otur ayakta kalma."
Ada elini tutan adama gülümseyerek onunla yan yana koltuğa oturdu hemen karnını okşayan adama aşkla baktı.
"Kızım sen babayı ziyarete mi geldin aşkım."
Karnını okşayıp kızıyla konuşan adama gülümseyerek bakarken başını kaldıran kocasıyla göz göze geldi ve Serhat iç çekip aşkla gülümsedi.
"Bu güzel sürprizin beni çok sevindirdi gelsene böyle arada ziyaretime."
Ada kocasının karizmatik haline beğeniyle baktı. Serhat'ın üzerinde bedenini saran beyaz gömleği ince siyah renk kravatı kendisinin hediyesi olan kol düğmeleri ve yakışıklı yüzünde gözlerine taktığı kemik kare siyah renk dereceli gözlüklerle fazlasıyla seksi duruyordu.
"Seni görmek istedik babası birde babaannemiz aradı akşam yemeğe çağırdı burdan birlikte gideriz diye düşündüm."
Serhat kolundaki saatte baktı zaman nasıl bu kadar ilerlemişti hiç anlamadı neredeyse çıkma saati gelmişti.
"İyi yapmışsınız özledim seni."
Bir eli karısının karnında olan adam diğer eliyle Ada'nın giydiği lila renk askılı dizinin üzerinde olan elbisesinin açıkta bıraktığı bacağının üzerine koyup tenini okşadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN ATEŞİ
RomantikAşkın Bedeli'nde sevilen çocukların büyümüş halleriyle dolu dolu yeni bir hikaye. Aşkın Bedeli'ni okumadan da bağımsız olarak hikayeyi okuyabilirsiniz çünkü onların hikayesi başka olacak. Eymen, Miray, Altuğ ve Azra'nın yürek burkan aşklarını, dost...