7. bölüm "Asla gelmeyeceğim."

19.3K 1K 444
                                    

Merhaba, nasılsınız? Çok uzun bir bölümle geldim. Yorumlarınızı çok merak ediyordum. Bu bölüm biraz Ebru ve Emre'nin yan yana olduğu kısımlara da giriş yaptım onlar için ne düşünüyorsunuz çok merak ediyorum.

Lütfen yorumlarınızı eksik etmeyin benim için yazdığınız her satır çok kıymetli. Şimdiden keyifli okumalar dilerim. ❤️

***
EMRE & EBRU

"Hocam olmuyor ama hadi bu mu yani ben bunu tek elimle kaldırırım."

Emre'nin sözlerine spor salonunda bulunan ve şuan birlikte çalıştığı beş kişilik erkek grubu gülerken hocası aynı zamanda yakın arkadaşı Berk Emre'nin kondüksiyonunun sağlamlığını bildiği için ağırlığı arttırdı. Sırt üstü çalışma sehpasında yatan Emre iki ucunda tekerlek gibi takılı olan ağırlığı bana mısın demeden kaldırmaya devam etti.

Spor salonunda da güzel bir arkadaş grubu vardı. Geldiği salon oldukça bilindik bir kulüptü ve belli bir kesimden insanların bulunduğu karma bir yerdi. Grubu içinde en küçük olandı kendisi ama iletişim sorunu hiç olmadığı için güzel anlaşıyordu. Denk geldikçe arkadaşlarıyla çalışmak daha keyifli oluyordu.

"Hadi beyler hadi yine siz bir araya denk geldiniz seriyorsunuz adam gibi çalışın. Benim yeni bir öğrencim gelecek birazdan onunla ilgileneceğim dört set yapın geliyorum."

Emre setini tamamlayıp toparlandı. Üstünde dizinin üstünde siyah şortu ve oldukça bol bir atleti vardı. Ayağa kalkıp elindeki içeceğini ağzına götürüp içerken gözleriylede kocaman olan spor salonunu taradı.

Bu saatlerde pek kimse olmuyordu ama bir saat sonra kalabalık olacağını biliyordu. Sıra sıra dizilmiş uzun bir yol gibi olan koşu bantlarında iki kişi vardı. Başını diğer tarafa çevirdi iki genç kız mekik çekiyordu. Kızlardan birini artık biliyordu çünkü kızla ne zaman denk gelseler esmer güzeli kız mutlaka yanına gelip selam veriyor sürekli gözleriyle takip edip gülümsüyor ve özellikle hareketlerini ona bakarak seksi bir halde yapmaya uğraşıyordu ama Emre'nin pas vermeye hiç niyeti yoktu. Bir kere esmer sevmezdi Emre. Sarışın kadınlar hep ilgisini çekmişti.

Başını hemen çevirdi kız kendisini görsün göz göze gelsin istemiyordu zaten salona geldiği dakika ısınma turunda hep yanında çalışmıştı hazır yerleri ayrıyken görünmek istemedi ve başını çevirdiği noktada arkadaşı aynı zamanda hocası Berk'in konuştuğu kişiyi görünce içtiği içecek boğazına kaçıp öksürdü.

Ebru'ydu bu... Eymen söylemişti ama Azra'nın kaza olayı derken unutmuştu. Ebru buraya gelecekti Eymen ona göz kulak ol demişti resmen ve gelmişti işte Ebru. Berk hocayla konuşuyordu.

"Yavaş oğlum."

Arkadaşlarından Kemal her zamanki olgunluğunda Emre'nin sırıtına vurup gülümsedi. Kemal otuz üç yaşında evli ve dünya tatlısı bir kızı olan Emre'nin çok sevdiği abisi arkadaşıydı.
Emre sık sık Kemal'le buluştuğunda kızı Asya'yı seviyor Kemal'in eşinin güzel yemeklerinden yiyordu. Gezip tozmayı ne kadar çok sevsede aile ortamları tam Emre'ye göreydi.

Emre gülümsedi ve elindeki içeceği bıraktığı gibi Ebru'ya doğru içinde binbir heyecanla yürüdü. Buradaydı işte. Haftalardır aklını meşgul eden o güzel yüzünü gözlerini bir türlü aklından çıkaramadığı ama bir türlü de denk gelip konuşmadığı, adam gibi tanışamadığı kız buradaydı madem o zaman hemen kendini gösterecekti.

Kadınlarla ilgili olduğu anlarda iletişim kurmaktan çekinmezdi Emre ve Ebru'yla da bir hayli ilgiliydi o zaman hiç kem küm etmeyecekti. Öyle beklemelik işler Emre'ye göre değildi sonuçta yetişkin bir adamdı ve çocuk gibi beklemek ona göre değildi.

AŞKIN ATEŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin