Merhaba umarım herkes iyidir. Çok beklenen bana sürekli onlar gelsin diye mesajlar gelen çift geldi. :) Lafı çok uzatmak istemiyorum. Çiftin yakınlaştığı kısımda yine ünlem işareti var okumak istemeyenler için hatırlatma olsun.
Keyifli okumalar dilerim.
***
EGE & BUSEOldukça sıcak olan havada Ege bunalmış halde üzerindeki keten beyaz renk gömleğin yakasını tutup hava yapmaya uğraşıp elindeki soğuk içecekten büyük bir yudum aldı arabasına doğru hızlıca yürüyüp hemen bindi elindeki poşeti arkaya koyup çıkışa giderken klimayı açtı.
"Bu ne sıcak böyle."
Söylenerek gelidiği alışveriş merkezinde çıkarken arabaya bağlı telefonu çalınca anlık ekrana baktı ve "küçük çillim" yazısını görünce ağzı kulaklarında hemen aramayı cevapladı.
"Efendim."
"Aşkım." Dedi Buse mırıldanarak. Sabah konuşmuşlardı Buse ailesiyle Yunanistan'da tatildeydi ve bu akşam döneceklerdi.
"Canım senin sesin niye öyle keyifsiz çıktı?"
Buse az ileride güneşlenen ve kardeşine komiklikler yapan babasına onun yanında kendisine güneş kremi süren annesine bakıp dudaklarını büktü.
"Babam sanki eskisi gibi sevmiyor beni."
"Buda nerden çıktı?"
"Öyle işte atıştık onunla da moralim çok bozuk."
"Haydaa ne oldu yavrum ya? Bora amcanın sana ne kadar düşkün olduğunu bilmeyen yok alınganlık yapıyorsun."
Buse gözlerini devirdi alınganlık yapmıyordu babası kırmıştı kalbini ve dahası ondan böyle tepki görmeye alışkın değildi. Annesiyle küçüklükten beri atışıtdı tamam ama babası hep onu kollardı.
"Alınganlık yapmıyorum sende daha olayı bilmeden beni suçluyorsun."
"Hayır sevgilim suçlamıyorum anlat hadi ne oldu da tartışınız."
"Ben sabah yürüyüşe çıktım kaldığımız evin arkasında bir yol var hani sana çekip atmıştım orman yolu."
"Evet."
"İşte erkenden kalkıp yürüyüşe gittim hatta seninle konuştum sonra neyse ordan plaja inip denize girdim biraz fazla kalmışım denizde çıktığımda telefonumda annem ve babamdan bir sürü arama vardı hemen geri aradım onları ve yürüyüş sonrası pilaja geldiğimi söyledim."
"Haber vermemiş miydin güzelim."
"Hayır onlar uyanana kadar dönerim dedim."
"Dönmedim ve baban delirdi değil mi?"
Buse derin bir nefes aldı gözleri doldu dudakları titredi. Babasının bağrışı ve sözleri kulağından gitmiyordu. Çok kırılmıştı.
"Çok büyük tepki verdi."
"Ağlıyor musun sen?"
Ege kaşlarını çattı Buse'nin tek damla göz yaşına kıyamazdı. Kızın titreyen sesiyle dudaklarını birbirine canı sıkkın halde bastırdı.
"Tamam ben haber vermedim dönerim hemen dedim dönemedim denizde olduğumdan aramalarını da duymadım onlarda bana ulaşamayınca başıma bir şey geldi diye çok korkmuşlar ama o sözleri de hak etmedim Ege."
"Ne dedi Bora amca?"
"Ne demedi ki? Beni o şımartmış annem haklıymış her şeyime sürekli arka çıktığı için bende böyle olmuşum. Ya ben nasılım ki kime ne yapıyorum?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN ATEŞİ
Storie d'amoreAşkın Bedeli'nde sevilen çocukların büyümüş halleriyle dolu dolu yeni bir hikaye. Aşkın Bedeli'ni okumadan da bağımsız olarak hikayeyi okuyabilirsiniz çünkü onların hikayesi başka olacak. Eymen, Miray, Altuğ ve Azra'nın yürek burkan aşklarını, dost...