Merhaba nasılsınız? Bölümü bitirir bitirmez hemen paylaşmak istedim. Artık illa şu çiftide yazıp öyle paylaşacağım demeyeceğim çünkü bekleme süresi o zaman daha da artıyor. Yeteri kadar uzun olduysa bırakacağım diğer bölümde yazmak istediğim çiftten olaydan bahsedeceğim. ;)
Bu bölümde en çok istenen, Narin Selçuk, Buğra Neslihan ve Serhat Ada var. Umarım beğenirsiniz yorumları merakla bekliyorum ve hepsini okuyorum. Beğeni yorum geldikçe inanılmaz motive olup mutlu oluyorum.🤗💐
Keyifli okumalar dilerim...❤🥰
***
NARİN & SELÇUK"Yapma yalvarırım bırak beni gideyim. Kardeşim orda kaldı bırak bizi."
"Narin yürü."
Devran tüm acımasızlığıyla Narin'in kolundan çekiştirip yürümeye devam ederken Narin arada yere düşse de adam kızı bırakmadı kaldırıp yürümeye devam etti.
"Ne olur yalvarıyorum."
"Kes sesini!"
Kükreyen sesiyle Narin'i yürütmeye zorlarken ağlamaktan önünü göremeyen Narin dizleri üstüne düştü ve ağzından kocaman bir hıçkırık firar etti.
"Yalvarıyorum bırak bizi... Kardeşimi bırak."
Arkasında kalan kardeşindeydi aklı. Canından vazgeçmeye onun ve Selçuk için hazırken Neslihan o oda da bir başına kalmıştı ve başına ne gelecekti bilmiyordu.
Devran günler sonra yanlarına gelmiş ve iki kardeşi bağrış çağrış göz yaşları içinde ayırmıştı. Narin'le hızla evleneceğini söylemiş ve onu adamlarının kollarından tuttuğu Neslihan'ın gözü önünde zorla o evden çıkarmıştı. Emrindeki vicdan yoksunu adamlar ise 9Neslihan'ın üzerinden kapıyı yine kilitlemişlerdi.
"Bin şu arabaya canını daha fazla yakmak istemiyorum."
Adamının kapısını açtığı arabaya doğru Narin'in incecik bedenini savurdu Devran ve hıçkırıkları arasında arabanın içine düştü Narin.
"Ne olur yardım edin bana yalvarıyorum... Elinizi vicdanınıza koyun sizin kardeşiniz anneniz yok mu? Bu adam beni ve kardeşimi zorla alıkoyuyor "
Devranın adamından medet umup yalvararak konuştu Narin, adam göz ucuyla kıza baksa da patronunun acımasızlığını bildiği için başını önüne eğdi ve bir kadın yine yalnız bırakıldı yine zorla sindirilmeye çalışılırken efraftakiler üç maymunu oynamayı seçti.
"Gözün kızda olsun kuş uçmayacak buralarda. Nikâh sonrası seni arayana kadar Neslihan Bu evde kalacak sonra nereye getireceğini söyleyeceğim."
"Tamam abi."
Adam başını salladı Devran direksiyona geçip oturdu ve Narin yalvarıp yakarsa da onu dinlemeden bastı gaza Narin ağlayıp bağırarak içinde kardeşini tuttukları eve baktı.
"Allah senin belanı versin. Şerefsiz pislik ne istiyorsun benden ne? Kardeşime ne yapacaksın niye onu bıraktın orada."
Arabanın içinde çıldırmış gibi bağıran ve koluna asılan kadınla Devran direksiyonu tutmakta zorlanınca öldürücü bir bakışla Narin'e döndü ve arabayı inleten o lanet sesiyle bağırdı.
"Ulan yemin ederim kardeşini şimdi getirtir şurda gözünün önünde şarjörü üstüne boşlatırım. Manyak mısın kadın sen çek elini kolumdan kaza yapacağım."
Narin ellerini anında çekti yutkunarak ağlayıp artık kıpkırmızı olmuş gözleri kısılan sesiyle bir kez daha yalvardı.
"Kardeşime dokunma."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN ATEŞİ
RomansaAşkın Bedeli'nde sevilen çocukların büyümüş halleriyle dolu dolu yeni bir hikaye. Aşkın Bedeli'ni okumadan da bağımsız olarak hikayeyi okuyabilirsiniz çünkü onların hikayesi başka olacak. Eymen, Miray, Altuğ ve Azra'nın yürek burkan aşklarını, dost...