62. Bölüm "Yeşim& Ömer"

16.2K 1K 355
                                    

Herkese merhaba iyisinizdir umarım. Ben çokça yoğun ve yorgunum ama neyseki çok istediğim uzun, sadece Yeşim ve Ömer bölümüyle geldim. :)

Onları okumak istemeyen varsa bu bölüm üzgünüm geçemek zorunda olacaklar ama ben yinede onların o zorlu aşkına şans verelim derim zira benim gözümde çok kıymetliker. ;)

Bu bir ara geçiş bölümü olarak düşünün Yeşim ve Ömer çok merak ediliyordu  onlar için yazmak istediklerime diğer çiftlerden yer kalmıyordu bende o yüzden  bu bölümü onlara ayırdım.

Düşüncelerinizi merak ediyorum. keyifli okumalar dilerim.❤

***
YEŞİM & ÖMER

Azra Altuğ düğün öncesi

"Anne lütfen ne olur benim için."

Yeşim dünden beri aynı konuda ısrar eden oğluna artık inanamıyordu. Onun Özgür'ü böyle ısrarlar bilmezdi ne oluyor böyle. İçinden "sanırım büyüdükçe huyu değişecek alış buna Yeşim" deyip kızarttığı patates dolu tabağı Özügür'ün eline verdi.

"Hadi paşam babam gelecek birazdan sen hala kahvaltını yapmadın masaya tabağı götür lütfen bende böreği getireyim."

Haftasonu kahvaltılarını severdi Yeşim. Uzun yıllardır çalıştığından haftaiçi uzun kahvaltı saatleri yoktu ve Özgür'ü babası cuma akşamından almadıysa oğluyla güzel kahvaltılar yapmayı seviyor yiyecek konusunda da Özgür'e ve kendisine esneklik veriyordu.

"Off anne ya."

"Anneye of denmez Yiğit Özgür bey."

Oğlu mutfaktan çıkarken yeşim arkasından gülerek baktı sonra kızaran börekleri servis tabağına alırken ne zaman sigara böreği yapsa aklına gelen tek bir isim vardı ki yine o gelmişti. Düğüm düğüm oldu boğazı içini çekerek aldı tabağa.

Ömer çok severdi sigara böreğini. Sevgili ve evli oldukları zamanlar ona elinden geldiği sıklıkla yapar onun iştahla yemesini izlerdi. Kader işte oğlu da onca börek çeşidinden babası gibi sigara böreğini seviyordu ve Yeşim ne zaman yapsa Ömer'i düşünmeden duramıyordu.

Gözlerinden akmak üzere olan yaşı hemen silip engelledi. Son zamanlarda Ömer'i hiç yüz yüze yakından görmüyordu. Özgür'ü almaya geldiğinde yukarıya çıkmıyor aşağıda beklediğini belli eden kısa soğuk bir mesaj atıyordu.

Pencereden izliyordu baba oğlun sarılıp arabaya binerek gitmelerini. Ömer geriye çekilmişti artık kabullenmişti bir araya asla gelemeyecek olmalarını da Yeşim buna neden üzülüyordu anlamıyor ve kendisine kızıyor sonra bir anda sinirle "ne hali varsa görsün o sadece oğlumun babası o kadar." Diyordu ama ara ara kendini Ömer'i düşünürken ya da onun sosyal medya hesabına bakarken buluyordu.

"Anne hadi açıktım."

Oğlunun salondan seslenmesiyle kendine gelip hemen börek dolu tabağı eline aldı ve mutfaktan çıktı anne olan yanı duygularını gizlemeyi de öğretmişti ona ve gülümsedi içinde sanki hüzün bulutu yokmuş gibi salona girerken.

"Uykucu uyanmak bilmedin şimdide mızmızlanıyorsun."

"Babam gelecek ondan acele ediyorum. Börek alıyım önce."

Oğlunun tatlı haline gülüp başından öptü Yeşim ve karşısına geçip oturduğu sıra telefonuna mesaj geldi bir yandan tabağına patates alırken diğer yandan Ömer'den geldiğini gördüğü mesajı hemen açıp içinden okudu.

"Günaydın Yeşim. Ben aşağıdayım Özgür'ü bekliyorum."

Yeşim burnundan sesli bir nefes verip kaşlarını çattı. Eskiden merhaba iyisindir umarım yazan adam artık soğuk zoraki yazıyor aramıyor da.

AŞKIN ATEŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin