Herkese merhaba uzun bir bekleyiş sonrası çok çok en az dört bölüm uzunluğunda bir bölümle geldim. 😁 sanırım bir gün de okuyarak bitmez.
Benden bu kadar oluyor inanın daha fazla olmuyor ve ben kendimi kastıkça sürekli aksilik çıkıyor sonra bu sıkıntılar bedenime yansıyor o yüzden kendimi kasmadan yazabildiğim kadar yazıp paylaşabiliyorum. Haftalık düzende olmuyor. Hikayeyi sevenler umarım bu şekilde de okurlar beklerler ve sabrınız ilginiz için hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim.
Bu bölümde Buğra ve Neslihan ağırlıktalar onların artık düğününü yazmak bitirmek gerekiyordu bitti sonunda bundan sonra çünkü daha farklı durumları olacak.
Bunun dışında Biricik ve Anıl (Buğra'nın arkadaşları) Cesur ve Dilçem (Neslihan'ın hani dostu olan Dilçem ve nişanlısı Cesur) onlarda bölüm içinde bir kısımda yer aldılar.
Onlarla ilgili çok mesaj geldi bana merak eden sayısı bir hayli fazla ki bende yazarken keyif alıyorum. Bu bölüm onları okursanız biraz düşüncelerinizi yorum olarak bırakabilir misiniz? Kalsınlar mı sizce iyiler mi?
Bunlar dışında gelecek bölümde yüksek ihtimal Ege,Buse & Ebru, Emre azda olsa Yeşim, Ömer olacak ama bunlar dışında daha kimler olur bilemiyorum siz kimi okumak isterdiniz?
Hepinize keyifli okumalar diliyorum oy ve yorumlarınızı merakla bekliyorum. Çok sevgiler.♥️🌺
****
BUĞRA & NESLİHANBuğra derin bir uykunun kollarında bedeninin sarılıp kulağına dolan sesleri ayır edemeyip uykusuna devam etmeye çalışsa da kolunu tutup çekiştiren sonra yanağına bırakılan öpücüklerle birkaç olumsuz ses çıkardı ama şuan kendisiyle uğraşan her kimse onu bırakmıyordu.
"Dayııı dayııı hadi ama uyan atık. Dayııı ben geldim annemde geldi hepimiz kavaltı yapıcaz seni bekliyoluz."
Buğra gözlerini çok azıcık açıp tekrar kapattı uykusu vardı hem de çok fazlaydı ve şuan sadece uyumak istiyordu ama sesin sahibi artık ayırt edebiliyordu biricik yeğeniydi kendisini çekiştiren.
"Ama dayı lüften."
Beren uyanmayan dayısına üzgünce bakıp minik ellerini onun sakallı yanağını bastırıp sevdi.
"Dayıcım uyan."
Buğra minik kızın ısrarına dayanamayıp gözlerini açtı uykusuzluktan kızaran gözleri açılıp kapandı birkaç kez bu hareketi tekrar ederken ayılmaya çalıştı ve Beren onu yüzünde kocaman gülümsemeyle izledi.
"Sen çok mu geç uydun dayıcım neden uyanmıyosun?"
Buğra gülümseyerek sırt üstü yatakta döndü esneyerek gözlerini oyalayıp yeğenine baktı ve onun minik bedenini kaldırıp karnının üstüne oturttu.
"Prenses."
"Dayı."
"Dayısının güzeli günaydın."
"Günaydın."
Beren elini dayısının gözlerinin kenarına koyup okşadı.
"Gözleyin kızaymış."
"Dün gece çok geç uyudum uykumu alamadım."
"İsteysen sen biyas daha uyu ben annemleye dayım uyusun deyim."
Buğra Beren'in ilgisine gülümseyerek baş ucundaki telefonuna uzanıp saate baktı.
"Olmaz dayısı saat dokuz olmuş kalkmam gerekiyor. Herkes uyanmış mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN ATEŞİ
عاطفيةAşkın Bedeli'nde sevilen çocukların büyümüş halleriyle dolu dolu yeni bir hikaye. Aşkın Bedeli'ni okumadan da bağımsız olarak hikayeyi okuyabilirsiniz çünkü onların hikayesi başka olacak. Eymen, Miray, Altuğ ve Azra'nın yürek burkan aşklarını, dost...