56.Bölüm "oğlumuz olacak"

16.5K 1.1K 186
                                    

Herkese merhaba, yeni bölüm geldi oldukça uzun oldu. Bundan sonra bir süre biliyorsunuz duyuru yapmıştım bölüm gelmeyecek sonra yine devam edeceğiz tabi.

Bu sürede hikâyelerimi kaldırmayacağım yanlış anlaşılma olmasın sadece ben ara veriyorum geri döneceğim.

Bu bölümü çok istekle hevesle yazdım içime sindi gidişat açısından tam olarak aklımda oturttuğum bir bölüm oldu  umarım sizde beğenirsiniz.

Düzenleme yapmadım çünkü bu çok uzun sürecekti ve sizi bekletmek istemedim o yüzden kelime yazım hatası olursa affedin sonra düzelteceğim.

Bölüm uzun olduğu için iki bölüm gelecek... Sadece oy vermeler arka arkaya bölüm gelince unutulmasın diye iki üç gün sonra diğerini paylaşacağım.

Yazım yanlışı olan sözcükler okurken  gözünüze çok batar ve engel olursa bana lütfen söyleyin hemrn bölümü kaldırıp düzenler sonra yeniden paylaşırım.

Keyifli okumalar dilerim. Bol bol yorum ve oy bekliyorum. 😊🥰

***

EYMEN & MİRAY

***

"Çok heyecanlıyım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Çok heyecanlıyım."

Eli karnının üstünde gülümseyerek konuşan dünyalar güzelim dediği karısına Eymen gözlerinden belli olan aşkla bakıp gülümsedi. Bebeğinin kontrolüne gelmişlerdi ve sıra beklerken yan yana oturmuş heycan  içindeydiler.

"Bende heycanlıyım."

"Acaba kız mı erkek mi?"

"Birazdan belli olacak güzelim."

Kolunu boynuna dolayıp şakağından öpen adama Miray tatlı tatlı bakıp fısıldadı.

"Seni çok seviyorum."

"Sabah öyle demiyordun. Benden nefret ediyordun hani."

Eymen gülmemek için kendini zor tutup ciddi ifadesiyle konuştu Miray ise kocasına üzgünce bakıp dudaklarını büzdü.

"Gerçek anlamda öyle söylemedim. Hem kıskandım seni biliyorsun konuştuk ve hallettik zannediyordum."

"Öyle zaten."

Miray sabah yaşanan durumdan dolayı utanıyordu ve aklı sabaha gitti olanlar gözünün önünden hızla geçti.

Güne Eymen'in öpücükleriyle uyanmış kıkır kıkır onun kollarında gülmüştü ve yine kocasının kahvaltı hazırladığını duyunca hemen kalkmıştı yataktan. Öğleden sonra doktorda randevuları vardı. Bu gidişlerinde bebeklerinin cinsiyetini aksilik olmasa öğreneceklerdi geçen sefer bebeği saklamıştı kendisini.

AŞKIN ATEŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin