77. Bölüm "hep mavi kalacağız."

15.5K 911 178
                                    

Merhaba nasılsınız? Umarım her şey yolundadır. 😄 Yeni bölümle geldim ve çok çok uzun bir bölümle geldim.

Yazarken bu kadar olduğunu ben bile tahmin etmedim ama düzenlemeye geçince farkettim. Her seferinde kendime bir sonraki bölümde bu kadar uzun yazmayacağım diyorum ama nasıl oluyor bilmiyorum kesme noktasına gelene kadar çok fazla uzamış oluyor. 😄😄

Bu bölümde iki çift için çok yoğun istek gelince ilhamda bende onlara göre geldi ve ortaya böyle bir bölüm çıktı umarım beğenirsiniz.

Bayram öncesi bölüm paylaşmayı çok istiyordum neyseki yetişti içim rahatladı. Yazım yanlışları muhakkak vardır çünkü bölüm uzun ve gözümden kaçırdıklarım olmuştur artık siz onları görmezden gelirsiniz. 🥰😉

Hepinize şimdiden iyi okumalar dilerim yıldıza basmayı lütfen unutmayalım.

Ve herkesin bayramını şimdiden kutluyorum.

***

SERHAT & ADA

Serhat uzandığı yatağın üzerinde gözlerini kısarak üzerini giyinen karısına bakıp başını iki yana onaylamazca salladı. Bugün işe gitmeyecek evde kalacaktı ve Ada onun evde kalma sebebinden dolayı rahatsızdı çünkü öncesinde tartışmışlardı. Sabahları oldukça hararetli geçmişti ve yaşadıkları tartışmadan dolayı ikiside sessizdi gerekmedikçe konuşmuyorlardı.

Hızla üzerini giyinmeye çalışsada karnındaki bebeğinin varlığından dolayı bazen fazlaca endişelendiği için dikkatli davranan Ada, üzerine giydiklerinin kocasının hoşuna gitmediğini onun derin bir nefes alıp vermesinden anlasa da hiç takılmadı buna çünkü kızmıştı Serhat'a şuan onun ne düşündüğüyle ilgilenmiyordu.

Serhat'ta konuşmadı sadece hoşlanmadığını belli eden bakışlarla karısının üzerindeki spor kıyafetleri süzdü yataktan kalkıp saçlarını toplayan kızın karşısında durdu göz göze geldiler ama Ada gözlerini devirince Serhat'ta tek kaşını kaldırıp indirdi.

"Başka bir şey giyseydin."

"Ne giyeyim? Spor yaparken abiye uygun olur mu her şeyi çok bilen Serhat bey."

Serhat sabır dercesine baktı ve bir şey söylemedi odadan çıkan karısının arkasından ilerledi mutfağa girdiler Ada dolaptan yumurta ve peynir çıkarırken Serhat yardımcı olmak adına hemen kahvaltılıkları alacaktı ki Ada ona dönüp bakınca durdu.

"Ben omlet yiyeceğim canım çekti sen kendine ne istersen yaparsın."

"Öyle mi Ada?"

"Öyle Serhat."

"Tamam kahvaltımızı ayrı yapalım sen kendine ne istiyorsan hazırla bende kendime hazırlarım."

Serhat hızla çıktı mutfaktan salona geçip koltuğa oturdu. Demek karısı ona tavır takınıyor kahvaltıyı ayrı yapmak istiyordu. Buna sinirleri bozulmuştu alınmıştı da elbette. Evlendikleri günden beri ilk kez böyle bir şey yaşıyorlardı. Ada'nın ilerleyen hamilelik sürecinde gün geçtikçe karısındaki duygu değişimlerine bazen inanamıyordu. Ada bazen her zamanki halindeyken bazen aşırı gergin bazen ise aşırı duygusaldı. Bu duyguların ortası nedense onda yoktu ve Serhat o anlarda serseme dönüyordu. Minik kızı annesini zorluyordu ama her şey onu varlığına değer diye düşünüyor alttan alıyordu.

Ada'nın mutfakta işi bitip kendisine hazırladığı tabakla salondaki masaya gelip otursa da kahvaltıyı sadece kendisine hazırlamakla doğru yapıp yapmadığını huzursuz halde düşünüyordu.

Serhat da onun gelmesiyle kalkıp mutfağa geçti önce kendisine kahve koydu filtre kahvesi demlenene kadar içeriden bilgisayarını getirip mutfak masasında açtı maillerini kontrol ederken Ada kahvaltısını bitirip yanına geldi ama yine konuşmadan karısının kirlileri makinaya koyup lavobaya gitmesine iç çekip ofladı. Serhat geri adım atmayı pek düşünmüyordu çünkü haklı olduğuna emindi aynı şeyi Ada'nın da düşündüğü aşikardı.

AŞKIN ATEŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin